/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
19/01/24-10:56
SOL + SNÖ = SOLSKYDD 🌞 Kan verkligen rekommendera EVY Technology om ni inte redan testat varumärket. Konstigt! Får inte upp några av deras produkter längre fast varumärket finns kvar på KICKS hemsida. Hoppas verkligen inte att KICKS ska sluta sälja det.
SOL + SNÖ = SOLSKYDD 🌞  Kan verkligen rekommendera EVY
Nikki
Beauty Pro
19/01/24-10:49 (redigerad den 19/01/24-10:50)
L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP Feminin, blommig och fräsch. Tycker Issey Miyake är en svårslagen mästare på den typen av dofter.  I denna parfym kombineras toner av saftigt päron, söt honung, mjukt sandelträ med lätta blomnoter av bl a pion och ros och resultatet är, enligt mig, oemotståndligt. Doftnoter: Bergamott, Honung, Päron Pion, Ros, Vattennoter Amber, Kashmir, Sandelträ, Viol, Vit mysk Önskar alla en fortsatt fin fredag & härlig helg! 🥰 
L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP  Feminin, blommig och fräsch.
Melina
Beauty Pro
19/01/24-10:17
Någon som testat dessa? Vad tycker ni i sånafall ?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Maja
Beauty Beginner
19/01/24-01:36 (redigerad den 19/01/24-01:37)
Hittade sol de Janeiros hår serie för 90kr per produkt på kicks där jag bor😍 kombinationen av schampon, inpackningen och håroljan gör att håret luktar såååå gott och känns mjukt i flera dagar.
Hittade sol de Janeiros hår serie för 90kr per produkt på
Jasia
Beauty Star
18/01/24-15:15 (redigerad den 18/01/24-15:17)
Skulle tipsa om en bra och budget vänlig mascara som ger otrolig längd, volym och fylliga fransar. Formulan känns lätt på fransarna så den kladdar inte. rekommenderar starkt om ni är ute efter en bra budget vänlig mascara
Skulle tipsa om en bra och budget vänlig mascara som ger
Anna
Beauty Star
18/01/24-14:14
Är så nyfiken på att höra recensioner på den hyllade Laura Mericer Real Flawless Weighless Perfecting foundation. Hur funkar den på er som är 40+ med normal hy? Är den värd hypen?
Reemy
Beauty Star
18/01/24-11:16
Superbra! För återställa hudbarriären och ökar omedelbart hudens återfuktning. 
Superbra! För återställa hudbarriären och
Linn
Beauty Pro
18/01/24-10:38
Passa på att fynda på slutrean! Detta kostade mig 200kr istället för 1537kr.
Passa på att fynda på slutrean! Detta kostade mig 200kr