/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Olga
Beauty Star
05/12/24-13:51

har nån testat parfymen sol de janeiro? vad tycker ni och om den är värt pengar?

har nån testat parfymen sol de janeiro? vad tycker ni och om
Nathalie
Beauty Pro
05/12/24-12:56

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 8: primer för ögonskugga

Innan jag köpte den här kunde jag tycka att primer för ögonskugga nog var onödigt - no more! Färgen blir så mycket mer vibrant med mindre produkt. Gillar märket NYX också, de har mycket bra och prisvärda produkter

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 8: primer för ögonskugga
High Definition Eyeshadow Base
Assie
Beauty Pro
05/12/24-10:12

Jag måste få fråga! (Vet ej om jag har hamnat här rätt) Joo det är så att jag får mail om vinst om parfym La Vie Est Belle Eau De Perfum ifrån kicks. Har ni också fått såna mail. Vet ej om det är sant eller fake. För jag vågar inte klicka på det.

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
05/12/24-10:05

NYHET: YSL BLACK OPIUM GLITTER EdP 🌸🖤

Det här blir spännande!!! 😁🥰

De karaktäristiska doftnoterna apelsinblomma, kaffe och vanilj är kvar och får sällskap av bl a marsmallow och mysk.

Lite sötare och mindre kryddig skulle jag tro. Spännande att se hur mysken kommer fram. Även stråk av citrus ska kunna anas.

Någon som är lika taggad som jag?

Detta är ju nästan min andra familj! 😁😂

NYHET:  YSL BLACK OPIUM GLITTER EdP 🌸🖤  Det här blir
Nikki
Beauty Pro
05/12/24-09:52

Alla GOURMAND-älskare 🧁🍒🧁💜🧁🍒🧁

Skriv upp Lucka 20 (20 december) i kalendern!

Då är det 50% på ESCADA's dofter där bl a denna krämigt söta godsak ingår, Party Love EdP. 💜

Vad sägs om söta körsbär, fluffig vispgrädde och len vanilj cupcake? 😋

100% vegansk

Alla GOURMAND-älskare 🧁🍒🧁💜🧁🍒🧁  Skriv upp Lucka 20 (20
Party Love EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
05/12/24-09:26

Luckor med parfymer till halva priset närmar sig! 😃

Dags att gå och provdofta om man vill passa på att köpa en ny parfym.

Lucka 10 - ikoniska fräscha unisexdoften ck One EdT från Calvin Klein. Passar nog de flesta.

Lucka 11 - en blommig, feminin och elegant klassiker från Lancôme, La Vie Est Belle EdP.

Lucka 12 - Blommig, träig och animalisk. Sensuell doft från Hugo Boss, Alive Parfum.

Välj en eller flera svar
Planerar du att köpa någon parfym innan jul?
15Bidrag
JA, till mig själv 🥰
JA, julklapp 🎁🎄
NEJ
Skicka
Luckor med parfymer till halva priset närmar sig! 😃  Dags
ck One EdT 50 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Alive Parfum 30 ml
Marian
Beauty Pro
05/12/24-08:46

Dagens lucka!

Älskar båda produkterna så passar på nu när det är 50%

Dagens lucka!  Älskar båda produkterna så passar på nu när
All Nighter Setting Spray 118 ml
Ultra Facial Cream 50 ml
Nikki
Beauty Pro
05/12/24-08:40

Borst-koll

Bra att nu gå igenom och se över hur ens borstar mår och i vilket skick de är. Kommer t ex ett väldigt bra erbjudande på ett borstset från FLAER, You Got This! Brush Kit, i Lucka 15 (50%). Toppenpresent också! 🎁

Taggar även ett prisvärt och bra set från Real Techniques som jag använder.

Har ni inte testat deras makeup svamp, Miracle Complexion Sponge så gör det! Det finns svampar och det finns svampar! 🍄‍🟫😃🍄‍🟫😃🍄‍🟫

Borst-koll   Bra att nu gå igenom och se över hur ens
You Got This! Brush Kit
Everyday Essentials Gift Box
Miracle Complexion Sponge
Brush Cleansing Spray 250 ml