/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
18/01/24-10:38
Passa på att fynda på slutrean! Detta kostade mig 200kr istället för 1537kr.
Passa på att fynda på slutrean! Detta kostade mig 200kr
Linn
Beauty Star
17/01/24-20:20
Vilken borde man köpa? Har haft caias bb stick och älskar den! Men kul att testa nytt☺️ Men villan ska jag välja??
Nadila
Beauty Pro
17/01/24-19:47
BEAUTYLÖFTE för 2024 🌟  Mitt beautylöfte för 2024 är att … (1) Att Tvätta mina sminkborstar lite mer oftare.  (2) att inte sova med smink. Att rengöra huden ordentligt innan sömn är steget som friar eller fäller den perfekta huden. Slarva aldrig med att tvätta bort smuts och orenheter som täpper igen porerna och lockar fram finnarna på ett kick. (3) Följ en hudvårdsrutin och då menar jag en bra ansiktsvatten, serum & ansiktskräm. (4) att använda ansiktsmask  (5) fukta ansiktet mer.. blir så torr nu på vintern 
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Johanna
Beauty Pro
17/01/24-19:46 (redigerad den 17/01/24-19:46)
Detta är mitt senaste köp från kicks, så otroligt nöjd och väldigt taggad på att få testa. Har parfymen, tvålen och body lotion i samma doft så blir kul att se om denna luktar lika gott (har hört att den ska göra det och att doften sitter kvar i håret bra). Men nu till en viktig fråga vet någon om man ska föna håret eller om man kan låta de lufttorka, brukar inte orka föna det då jag har längre hår.
Johanna
Beauty Pro
17/01/24-19:42
Har kicka slutat sälja morphes cake liners? Jag såg att de var på rea och när jag tänkte köpa var de slut men nu går det inte att hitta, är det för mig hemsidan laggar eller är de tagna ur sortiment?
Irena
Beauty Pro
17/01/24-19:21
Jag kan liksom inte vänta tills denna kommer ut i butikerna i Sverige 😍 älskar Nomade linjen från Chloè, tror inte denna kommer göra mig besviken.
Jag kan liksom inte vänta tills denna kommer ut i butikerna
Irena
Beauty Pro
17/01/24-19:00
Mitt senaste köp - en riktig dunderprodukt! Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle ge upp mina heltäckande matta foundations och istället använda tunna lätta foundations, eller ännu bättre, en färgad dagkräm så hade jag inte gått på det skämtet. Alla år där jag kämpat med att dölja porer, ojämnheter, glans och rödhet, allt jag behövde var egentligen lite bättre hudvård för min hudtyp. Jag har insett att jag inte kommer gå tillbaka till heltäckande foundations i vardagen längre, dels för att jag nu med åren vill ha en mer naturlig look och även för att jag känner att min hy får en välförtjänt vila ⭐️ Jag testade denna i butik en gång och var fast direkt. Jag tror vi kommer ha en lång vänskap framför oss 😄
Mitt senaste köp - en riktig dunderprodukt!   Hade någon
Nono
Beauty Pro
17/01/24-15:59 (redigerad den 17/01/24-16:00)
Dagens inköp. Gillar hur den smälter in i huden. Känns som man inte har ngt smink på sig 😍 blivit en favorit
Dagens inköp. Gillar hur den smälter in i huden. Känns som