/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Annika
Beauty Pro
30/01/24-08:03
Dessa 2 produkter blir mitt nästa köp. Jag fick prover på dom och kunde testa hemma något som är viktigt för mig p g a allergi. Jag kan säga att båda produkterna var helt fantastiska. Tack till Kicks, ni är bäst.
Nadila
Beauty Pro
29/01/24-19:38
Gold body scrub är magisk luktar gott guld korn 🌟 den innehåller näringsgivande plommon och cederträ som som gör huden härligt mjuk avslappnad skön på huden… har ni hunnit testa den än 😌??
Gold body scrub är magisk luktar gott guld korn 🌟 den
Nadila
Beauty Pro
29/01/24-19:22
Räddaren i nöden en riktig wow effekt! Den fungerar också bra som primer under din ögonmakeup eller som ögonmask för en mer intensiv återfuktande effekt. avokadoögoncreme ger dig en fräschare blick genom att tillföra fukt, ljusa upp dina ögonkonturer och minska synliga svullnader runt ögonen.. tjejer den är på reaaaa😌
Räddaren i nöden en riktig wow effekt! Den fungerar också
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nadila
Beauty Pro
29/01/24-19:10
BeautyAct eye pen Brown   fylligare bryn. Med denna brynpenna kan du vara säker på att brynen håller sig på plats. älskar den!!  (( kunde ej tagga produkten))
BeautyAct eye pen Brown   fylligare bryn. Med
Nadila
Beauty Pro
29/01/24-19:03
Har använt bareMinerals ett bra tag nu och känner konsistensen i pulverform känns som en kräm när den appliceras. Den känns inte alls tung och kakig. Den ger en naturligt lystergivande finish. Jag själv använder den som Rouge blush ! Och funkar utmärkt🫶🏻🤗
Har använt bareMinerals ett bra tag nu och
Nadila
Beauty Pro
29/01/24-18:44
Mina 4 favoriter!🤗 dela gärna med era favoriter 🫶🏻
Mina 4 favoriter!🤗 dela gärna med era favoriter 🫶🏻
Malin
Beauty Pro
29/01/24-17:12 (redigerad den 29/01/24-17:13)
Idag blev det två inköp av produkter som jag suktat efter ett tag 🌸 • Beautyact iconic contour kit • Flaer 105 all around powder brush
Idag blev det två inköp av produkter som jag suktat efter
Mariemittimittliv_
Beauty Star
29/01/24-14:39
Hej på er 😃👋🏼 Mitt första inlägg här. Vill verkligen rekommendera denna. Supernöjd!
Hej på er 😃👋🏼 Mitt första inlägg här.  Vill verkligen