Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Denise
Beauty Star
12/19/23-13:47
Kan ni ge tips på handkrämer som är bra att använda nu på vintern? Har fått så torra händer på sistone.❄️⛄️🌨️🩶
Denise
Beauty Star
12/19/23-13:35
Är det någon här som har provat nyx ögonskugga palett, ultimate color palette i nyansen 04W I know that’s bright? Om ja, hur är formulan, är det bra pigmentering på skuggorna? Färgerna ser jättefina ut på bilden. Funderar på att köpa den😊❤️
Denise
Beauty Star
12/19/23-13:27
Ett tips på primer för er som gillar en glowy och dewy look (som jag gör) är milani’s supercharged och nyx nya freezie! Jättelätta att jobba med och makeupen blir superfin❤️ passar även bra som återfuktande bas för en mer enkel och naturlig sminkning.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Denise
Beauty Star
12/19/23-13:19
Om du är en ❄️”deep winter”❄️ i färgpalett, måste du testa dessa fina😍😍❤️
Evelina
Beauty Pro
12/19/23-13:04 (redigerad den 12/19/23-18:57)
Vad är er favoritingrediens?  Retinol och Natural skincare har ju egna taggar här på 'talks.  Efter att ha läst kemi och nördat hudvård med kemistudenter har jag insett att de verksamma ämnena i tex avokado är det som används i modern hudvård och jag kollar mer efter kemiska föreningar än naturliga ingredienser. Just nu är min favorit panthenol, som oxiderar till vitamin B5, som används mycket inom hårvård. Vissa hårprodukter skyltar med B5 i namnet, vissa har med det i sin beskrivning och vissa produkter har det bara i innehållsförteckningen så jag vet inte hur mycket som är vetenskap och hur mycket som är marknadsföring i varför jag älskar B5 just nu. Kicks har två intressanta artiklar, en om vitaminer i allmänhet och en om bara panthenol. https://www.kicks.se/inspiration/experttips/panthenol--en-fukthjalte-for-huden--haret https://www.kicks.se/inspiration/experttips/vitaminer-for-huden-vitamin-a-b3-b5-c-e--k
Vad är er favoritingrediens?  Retinol och Natural
Molly
Beauty Star
12/19/23-12:20
Vilken är eran favorit bronzer? Har så svårt att hitta någon som är en bra färg och inte lägger sig fläckig! De jag testat är antingen för grå eller orange!?
Sarah
Beauty Star
12/19/23-12:18
Vill tipsa om denna foundation! 🤌🏼 Har provat den under en längre period nu och tycker den lägger sig så fint på huden och ger ett fint naturligt resultat med fint glow! Jag har en väldigt torr hy och har alltid haft problem med just foundation och concealers för att det bara smular ihop sig och lägger sig jätte fult i mitt ansikte men med denna blir det så fint😍 Berätta vilken är eran favorit foundation som ni vill tipsa om?❤️
Jennifer
Beauty Star
12/19/23-11:31
Lucka nummer 19🎄 så fina!! Älskar att ha fransar bara längst ut på ögat, ger en så fin cat eye look.
Lucka nummer 19🎄 så fina!!  Älskar att ha fransar bara