/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
30/01/24-16:53
Idag passade jag på att ta mig en snabbvisit på kicks efter jobbet och jag fick med mig två nya skönheter hem. • Maybelline superstay 24H skin tint foundation. Denna har jag kikat på ett tag men inte riktigt vågar köpa den då jag är osäker på om den kommer kunna jämföras med min favorit från L’Oréal Paris - men detta är helt enkelt upp till bevis. • Beautyact no matter liquid lipstick. Detta är en utgående modell så jag lyckades fynda denna för ynka 20kr. KAAAP!
Idag passade jag på att ta mig en snabbvisit på kicks efter
Nikki
Beauty Pro
30/01/24-14:41 (redigerad den 30/01/24-14:42)
Torr och känslig hud? Jag har både torr och lite känslig hud som särskilt på vintern behöver mycket återfuktning. Vill tipsa om dessa två härliga fuktboostande masker från Biotherm som jag verkligen kan rekommendera. Nu är det ju dessutom 20% rabatt på hudvård. För ett tag sedan fick jag också några testers från Biotherms Cera Repair serie, cleanser och dagkräm, som jag använde under några riktigt kalla vinterveckor och jag tyckte verkligen om dem. Milda, fylliga och min hud kändes väldigt mjuk och återfuktad. De är båda lämpliga även för känslig hud så passar det dina behov tycker jag du ska besöka butik och testa. 💙
Torr och känslig hud?  Jag har både torr och lite känslig
Lisa
Beauty Pro
30/01/24-12:34
En av mina favoritprodukter har utgått😭 Har ni några tips på liknande produkter? Eller tips på bra primers över lag? Behöver inspiration så jag vet vad jag ska köpa när denna är helt slut ✨️
En av mina favoritprodukter har utgått😭 Har ni några tips
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hawa
Beauty Pro
30/01/24-12:32
Xlash pro eyelash serum ❤️❤️
Xlash pro eyelash serum ❤️❤️
Cecilia
Beauty Beginner
30/01/24-12:25
Har använt Maria Nilas mud wax som utgått. Vilken av deras nya produkt är mest lik den?
Nikki
Beauty Pro
30/01/24-10:58
ANASTASIA Brow Gel Clear Har ännu inte testat någon bryn gel som slår denna! Formar och håller formen på brynen hela dagen. Naturligt utseende. Innehåller botanisk hårbalsam och essentiella oljor. 100% vegansk 🌸 Finns i två storlekar. Vilken använder ni? Transparent eller färgad?
ANASTASIA Brow Gel Clear   Har ännu inte testat någon bryn
Nikki
Beauty Pro
30/01/24-10:40
🧡🍋🍊💛 Uppfriskande och energigivande eller fräscht, rent och lugnande 💧💙 Dofter från Biotherm som ingår i kampanjen 20% på Hudvård ( gäller t o m 31 januari )
🧡🍋🍊💛 Uppfriskande och energigivande  eller fräscht, rent
Irena
Beauty Pro
30/01/24-08:52
Ett genuint tips till alla oljiga poriga tjejer där ute 👌😍 .. du kan lätt skippa primer efter att ha applicerat denna. Håller hyn matt hela dagen. Trodde inte sådana krämer fanns.
Ett genuint tips till alla oljiga poriga tjejer där ute 👌😍