Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Alaa
11/03-20:44
Min favorit toner. En av de bästa produkterna som du kan börja med k- beauty hudvård EN bra återfuktande ansiktsvatten, med flera ingredienser som glycerin, betaglukan och hyaluronsyra som verkar som återfuktande bomb. Den passar alla hudtyp. Detta är den oparfymerade versionen av den ursprungliga Klairs Supple Preparation Toner, och jag tror att det är bättre val då den passa alla. Den är lätt trögflytande och glider på huden men lämnar ansiktet fylligt och saftigt. Drygt och hållbar den dispenser på toppen av flaskan som tillåter bara en droppe att rinna ut åt gången, vilket betyder inget produktslöseri och flaskan håller länge.
Klairs Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Klairs Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Se mer
Sandra
11/03-20:20 (redigerat)
Här kommer min go-to basrutin som alla torrisar där ute borde testa! 1. Det första är självfallet att exfoliera med Alpha Arbutin serumet från The Ordinary! Skrubba försiktigt med en blöt handduk och torka sedan lätt med en torr handduk. 2. Återfukta som om ditt liv hänger på det! Lumenes Nordic hydra serum samt antingen Lumenes Nordic hydra moisturizer eller Nutrient Enriched Face Cream från Skin Treat gör susen! 3. Primer-dags! Lite lite grann av Primer Oil från Smashbox gör så att sminket inte rör sig ur fläcken! 4. Nu kommer den spännande cocktailen: foundation à la Sandra. Någon pump av Loreal’s 24h freshwear foundation + några droppar av Lumenes Nordic hydra serum. Vill du att det ska sitta ännu mer? Droppa i primer oil-en här också. Ja du läste rätt! Mixa ihop och du har vinterns favorit! 5. Blanda in foundationen är väl inga konstigheter.. eller? Blöt en svamp från Real Techniques i VARMT vatten! Blandar in allt såååå seamless! Bättre än om man blöter med kallt eller ljummet vatten. 6. Concealer? Såklart kör jag en mix av Superstay från Maybelline och Luminous Complexion concealer från BeautyAct! 7. Pudra med Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent från BeautyAct. En ny storfavorit i butiken! 8. Bronser från Isadora! Passar min hud sååå bra! Stor bronser, stor spegel, mycket produkt och inte dyr alls! 9. Highlighter? SAY NO MORE! Typ en halv droppe av Glow-Up Liquid Illuminator från BeautyAct räcker till månen och tillbaka! Dutta på och blanda in med fingret och BAM! Sånt naturligt men ack så vackert glow som inte rubbar basen! 10. Set it and forget it med All Nighters settingspray från Urban Decay! En must-have! Och som grädde på moset: testa sätta på att par färgade ögonfransar! Min stora favorit numera 😍
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
Lumene Nordic Hydra Arctic Dew Quenching Aqua Serum 30 ml
Lumene Nordic Hydra Arctic Dew Quenching Aqua Serum 30 ml
The Ordinary Alpha Arbutin 2% + HA Serum 30 ml
The Ordinary Alpha Arbutin 2% + HA Serum 30 ml
L'Oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear Foundation 100 Linen
L'Oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear Foundation 100 Linen
BeautyAct Luminous Complexion Concealer 01C
BeautyAct Luminous Complexion Concealer 01C
BeautyAct Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
BeautyAct Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
Isadora Bronzing Powder 49 Beach Tan
Isadora Bronzing Powder 49 Beach Tan
Lumene Nordic Hydra Intense Hydration 24H Moisturizer Fragrance-Free 50 ml
Lumene Nordic Hydra Intense Hydration 24H Moisturizer Fragrance-Free 50 ml
Maybelline Superstay Full Coverage Concealer Ivory
Maybelline Superstay Full Coverage Concealer Ivory
BeautyAct Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
BeautyAct Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Se mer
Tova
KICKS-anställd
11/03-13:28 (redigerat)
Äntligen har jag snart använt upp tonern som jag köpte för ett år sen och jag vill testa en ny! Någon som har tips på en härlig toner? Helst ekologisk/naturligt innehåll men inget måste om den verkligen är bra! 🙏
Se mer
Rakel
11/03-13:01 (redigerat)
20% på primers, foundations och settingspray! Jag passade på nu när det är 20% att beställa hem påfyllning av en av mina favorit foundations, Urban Decay Stay Naked. Den ger en lite mattare finish utan att vara uttorkade och sitter snyggt på huden hela dagen (och natten!!) Klickade även hem BeautyAct 24 all wear Complexion foundation. Jag älskar deras Luminous variant och varit sugen på att prova denna länge, så ska bli kul att se vad jag tycker 😍 La också med en Olaplex n07 olja till håret som jag hade spanat in länge. Har ni köpt något nu under erbjudandet?✨
Se mer
Karin
11/03-12:39
Hur ofta lägger du/ni på en ansiktsmask? Hur ofta borde man göra detta? Xoxo
Se mer
Nikki
11/03-12:29 (redigerat)
LAYERING - kombination av olika parfymer! Nytt för mig men låter väldigt spännande! Någon som vet lite mer om det, vad man ska tänka på osv? 💜
N.C.P. 201 Apple & Driftwood EdP 50 ml
N.C.P. 201 Apple & Driftwood EdP 50 ml
N.C.P. 701 Leather & Vetiver EdP 50 ml
N.C.P. 701 Leather & Vetiver EdP 50 ml
N.C.P. 501 Iris & Vanilla EdP 50 ml
N.C.P. 501 Iris & Vanilla EdP 50 ml
N.C.P. Seven Facets Collection 7 x 10 ml
N.C.P. Seven Facets Collection 7 x 10 ml
Se mer
Nikki
10/03-16:54
Jag har långt hår som jag ofta har uppsatt och efter att jag provade Invisibobble hårsnoddar föredrar jag verkligen dessa i stället för vanliga hårsnoddar. De håller håret jättebra på plats även om man har tjockt hår som jag. De håller jättelänge, skadar och sliter inte på håret och trasslar aldrig in sig. De är helt enkelt kanonbra! ⭐
Invisibobble Invisibobble Pretzel Brown
Invisibobble Invisibobble Pretzel Brown
Invisibobble Invisibobble Crystal Clear
Invisibobble Invisibobble Crystal Clear
Invisibobble Invisibobble Bronze Me Pretty
Invisibobble Invisibobble Bronze Me Pretty
Se mer
Hanna
10/03-14:23
Har inga ord… beställde denna stjärna för ett tag sedan, den är nog en av de bästa setting sprayas jag har haft på länge. Den håller sminket på plats hela dagen!! Och ger ett härligt glow🥰🥰 Ni måste testa den!!!!
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Se mer