/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amal
Beauty Star
06/14/24-07:41

äntligen har jag fått min sista beställning hem
jag har testa bara pudern pch den var jätte bra, blir inte kakig och lyser upp under ögonen

äntligen har jag fått min sista beställning hem jag har
Nikki
Beauty Pro
06/14/24-06:26

🤍🖤🌸 MYSLF EdP 🌸🖤🤍

MYSLF EdP är en herrdoft. Men för mig är den speciell då det är den första herrdoften som jag också verkligen gillar på mig själv.

Så här i PRIDE-tider tycker jag det passar att lyfta fram att det viktigaste när man väljer doft är att välja en man verkligen gillar oavsett om det är en dam- eller herrparfym. Alla dofter kan vara unisex!

Denna öppnar friskt med bergamott (citrus) från italienska Kalabrien, blir härligt blommig (apelsinblomma) och landar i varma amber och tränoter.

Den har förmågan att både vara väldigt manlig men också superkvinnlig.

Be yourself with MYSLF! 🌈

🤍🖤🌸  MYSLF EdP 🌸🖤🤍  MYSLF EdP är en herrdoft. Men för
Reem
Beauty Star
06/13/24-23:09

Vilken är den bästa doften av parfym?

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Reem
Beauty Star
06/13/24-23:08

Jag vill ha en hudskrubb Vilken är den bästa produkten?

Sofia
Beauty Pro
06/13/24-22:03

Min absoluta favoritprodukt för sommaren är parfym, och just nu är Zarkoperfume Inception doften jag använder dagligen och inte kan få nog av!

Detta kan vara den finaste och fräschaste parfymen någonsin. 💚 Det är en väldigt grön doft, har beskrivit den mer ingående här i våras när jag köpte den. Den är 100 % unisex, luktar varken kvinnligt eller manligt!

Den är unik, ljuvlig, håller jättelänge. Blir glad varje gång jag känner doften på mig själv. 😊

Min absoluta favoritprodukt för sommaren är parfym, och just
Rebecca de la Lindgren
Beauty Star
06/13/24-20:40

Hej alla finisar 😍
Jag lider av hyperhidros
(överdriven svettning och i mitt fall då från ansiktet m.m)
Då jag är en FULLGLAM kind of girl som ÄLSKAR SMINK , så påverkar detta mig väldigt negativt..
MEN...
min mamma beställde "ABSOLUT TORR SERVETTER" OCH jag har nu ett helt nytt liv! 😍😃❤🙏🏼

Då det är rätt uttorkande så bombar jag med fukt dagen innan och gör en riktig ritual med peeling, mask och nattmask.

Nästa kväll applicerar jag på ren och torr hud och låter det verka över natten.
Sedan är jag SVETTFRI i 6-7 dagar !😃❤
Nu kan jag sitta på en uteservering i solen och gå ut och ha fint smink hela tiden.
Det har verkligen påverkat mitt självförtroende och vardag jättepositivt!
SÅ TIPS OM DU SOM JAG SVETTAS SJUKT MYCKET I ANSIKTET!
DU KOMMER INYE ÅNGRA DIG ❤🙏🏼❤

Hej alla finisar 😍 Jag lider av hyperhidros (överdriven
Mariette
Beauty Star
06/13/24-19:57

Har precis fått hem sol de Janeiros glowoil och jag förstår verkligen hypen 🤩 Värd varenda krona 🤩 ger så fin färg och lyster, lätt att få jämn. Luktar fantastiskt gott och flera personer som nämnt vilket fint glow Jag haft när jag haft den på mig.
Tycker inte att den färgade av sig något heller.
Så verkligen ett tips om ni inte redan har den!!

Valle
Beauty Beginner
06/13/24-18:51

Behöver alla tips för att smink ska sitta efter en varm solig dag <3
Använder milk primer, settingspray, settingpower men svettas jag lite så försvinner sminket direkt, vad använder ni för att det ska hålla?