/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Arezo
Beauty Star
24/11/24-23:49

Någon som kan tipsa på en brun ögonpenna och mascara?❤

majaholmstrom
Beauty Pro
24/11/24-23:18

Tips❤ Nu kommer ju vintern och då är ett måste för mig att lägga brun utan sol så här kommer tips på lite olika både för ansiktet och kroppen som jag verkligen ÄLSKAR❤❤❤✨

Fake It Till You Make It Self Tan Mousse 200 ml
Glow Your Own Way Clear Self Tan Gel 473 ml
Bronze Glow Self Tanning drops 30 ml
Luxurious Tanning Face Mousse 100 ml
Face Kabuki Brush
Self-Tanning Mitt
Malva
Beauty Star
24/11/24-22:32

Heeeeej, testade idag shampoo från L'oréal Paris glycolic gloss och det doftade gudomligt, undrar lite om ni känner till någon parfym som doftar liknande? Blev helt kär i doften och behöver det asap

Elvital Glycolic Gloss Shampoo 200 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Cornelia
Beauty Pro
24/11/24-19:19

Idag vill jag lyfta en parfym som jag upplever inte får den kärlek den förtjänar. Nämligen Because it's You från Armani😍 en perfekt vardagsparfym, inte för fruktig men ändå inte för mycket vanilj utan helt perfekt. Den doftar hallon, vanilj och neroli som är essence från en pomeransfrukt. Helt otrolig!🥰🥰

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni doftat på denna?
17Bidrag
Ja
Nej
Because It's You EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
24/11/24-17:59

KICKS Club erbjudande: 25% på OPI 💅

Klassiskt rött är aldrig fel! ♥️ På bilden färgen Thrill of Brazil.

KICKS Club erbjudande: 25% på OPI 💅   Klassiskt rött är
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
24/11/24-15:59

MY SIGNATURE SCENT!!! 💗💗💗💗 I love how smooth and beautiful it feels and last too long 😍

Paradoxe EdP 50 ml
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
24/11/24-15:46

Bought myself the most famous "NARS LIGHT REFLECTING FOUNDATION" Have you tried it yet? if yes then please help me with any tips and tricks on how to apply or how to make it last long 😍❤️

Light Reflecting Foundation Santa Fe
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
24/11/24-15:41

Went to kicks and bought my favourite Nars products 💗💗💗💗💗💗💗

Went to kicks and bought my favourite Nars products