/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
02/05/24-10:29
Erbjudande Björn Axėn: Köp 2, få 25%!
Erbjudande Björn Axėn: Köp 2, få 25%!
Nikki
Beauty Pro
02/05/24-10:15
Parfymtips! Ralph Lauren Woman Intense EdP Varm, mjuk och lite kryddig doft. Vita blommor (jasmin och apelsinblomma), varm vanilj och sandelträ Issey Miyake L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP Ren, blommig, lite söt och feminin doft. Päron, honung, pion, ros, cashmeran
Parfymtips!  Ralph Lauren Woman Intense EdP  Varm, mjuk och
Nikki
Beauty Pro
02/05/24-10:04
För en fräsch och naturlig look. Kan verkligen rekommendera dessa två veganska makeup produkter från Lumene. Lätta att applicera och tona ut.
För en fräsch och naturlig look.   Kan verkligen
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Pro
02/05/24-09:13 (redigerad den 02/05/24-09:16)
En klassiker jag alltid återkommer till! Testat andra liknande genom åren men ingen som slår denna! Den är återfuktande och ger lagom med glans! Ett måste i min make up bag 🫶🏻 
Linn
Beauty Pro
02/05/24-09:00
Det finns ögonfransböjare och så finns det SHISEIDO’s ögonfransböjare! Jag har testat en billig variant, Perplex & LH Cosmetics men nu senast köpte jag Shiseido. I vanliga fall missar jag lätt några fransar och resultatet blir ojämnt på höger och vänster sida. Shiseido fångar upp alla fransar! Så ett tips från mig, investera i den här!
Det finns ögonfransböjare och så finns det SHISEIDO’s
Vincenzo Cassano Jara
Beauty Beginner
02/05/24-08:39
Jag är jätte glad för jag blivit medlem
Engla-Johanna
Beauty Beginner
02/04/24-20:06
ERA HUDVÅRDSFAVORITER FRÅN LANCÔME? Jag har en fin rabatt på hudvård från Lancôme den här månaden och behöver fylla på med alltifrån serum till nattkräm. Men jag har ingen aning om vad jag ska välja, finns ju oerhört många serier 🧐 Kan tillägga att jag är 36 år gammal, med en hyfsat tålig blandhy. Så vore oerhört tacksam att få höra om ni har några favoriter ❤️
Fredrika
Beauty Star
02/04/24-17:19
Kicks!! Ta in produkter för lockigt hår!! As I am, Giovanni, Boucléme