/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linda-Marie
Beauty Pro
06/02/24-13:32 (redigerad den 06/02/24-13:43)
I dag var jag på @KICKS och fick min base makeup. Det var en trevlig upplevelse och då jag offtast inte fokuserar på basen så var det roligt att få göra det nu. Älskade primern ifrån Fenty som kändes väldigt återfuktande och gav ett fint glow. Det jag känner mig lite besviken på är att inget rouge eller higlighter applicerades. Men i övrigt känner jag mig nöjd roligt att få testa på detta. Passade på att köpa två fina produkter jag suktat efter då man fick 20%.
I dag var jag på @136092963  och fick min base makeup.   Det
Saga
Beauty Star
06/02/24-12:52
Har hört så mycket positivt av dessa och fler av den produkten. Är den värd hypen och vilken borde man köpa i så fall?
Saga
Beauty Star
06/02/24-12:41
Fyllde nyligen år och fick denna i present :) Är så otroligt nöjd💗 Sitter verkligen kvar!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
06/02/24-10:38
💄 Ikonisk produkt: MAC Lipstick 💄 En av mina favoritfärger är nudefärgade Velvet Teddy. Hög pigmentering och matt finish. Dela gärna med dig av din MAC favorit eller om du har någon på önskelistan. Går jättebra att tipsa om andra läppstiftsfavoriter också!💄😃
💄 Ikonisk produkt: MAC Lipstick 💄  En av mina
Cajsa
Beauty Star
05/02/24-21:39
Har ni några tips på en vattenbaserad cleanser? Jag har tills nu använt en som jag köpt i Spanien som börjar ta slut… Då jag har ganska fet hy i T-zonen med finnar så behöver jag något som är ganska ”åtstramande” och rengörande på djupet, ibland när vissa cleansers har varit för snälla och återfuktande så har jag fått finnar.
Amida
Beauty Star
05/02/24-17:33
Mitt senaste köp 🫶🏻 en present 🎁 ♥️
Mitt senaste köp 🫶🏻 en present 🎁 ♥️
Nikki
Beauty Pro
05/02/24-12:17 (redigerad den 06/02/24-06:26)
Vårens hetaste färger från OPI på väg in 🍑🌺🤍🧡 Färgerna på bilden heter: Apricot AF, Without a Pout, Glazed n' Amused & gLITer
Vårens hetaste färger från OPI på väg in 🍑🌺🤍🧡   Färgerna
Nikki
Beauty Pro
05/02/24-10:47 (redigerad den 05/02/24-10:49)
Gissa vilket mitt favoritserum är? 😃 🖤 Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 🖤 Ikoniskt återfuktande serum med en härlig formula som snabbt går in i huden och ger strålande lyster och silkeslen hud. Passar alla åldrar och hudtyper, även känslig. Taggar också det prisvärda kitet från Lancôme, Génifique Starter Kit.
Gissa vilket mitt favoritserum är? 😃  🖤 Lancôme Advanced