/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Lovisa
Beauty Star
07/02/24-17:11 (redigerad den 07/02/24-17:13)
OKEJ jag har hittat en galet god layering med parfymer. Ni måste testa först med en vaniljdoft- jag kör vanilla 28 av Kayali eller dupen absolut vanilla av essnce. Sedan ska burberry her (rosa flaska) på och sedan avslutas med sol de janeiro 68
Lovisa
Beauty Star
07/02/24-17:07
Hejsan! Har ni tips på ett löspuder som inte torkar ut huden eller gör att sminket känns kakigt? Jag försöker mer och mer att bli ”clean girl” och använda mindre och mindre smink men jag är fortfarande oljig i t-zonen - därav behöver jag ett puder som håller sminket på plats men som inte mattar ner galet mycket, gärna något som kan ge lite glow med
S.m
Beauty Star
07/02/24-16:45
Älskar sover med denna mask så vaknar jag med så återfuktande hud helt sjukt 😍 sån glow verkligen
Älskar sover med denna mask så vaknar jag med så
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mah
Beauty Star
07/02/24-16:41
Brukar inte använda foundation ofta men kan det vara lönsamt att investera i en glowgivande primer ändå? Tänker om man ändå använder utan foundation.
Mah
Beauty Star
07/02/24-16:37
Denna tjejer, har varit en räddare i nöden. Personligen upplever jag ingen smärta men det är såklart individuellt. Mycket smidigare för mig än att tråda överläppen
Diana
Beauty Star
07/02/24-16:27 (redigerad den 07/02/24-16:32)
Bästa Parfymen som finns. Luktar så varmt och håller länge. Passar perfekt nu i kallare väder men också på sommaren. Ger en mysig och kvinnlig känsla😍
Saga
Beauty Star
07/02/24-16:08
Mitt senaste köp var detta kit. Är så OTROLIGT nöjd. Skapar en känsla av lyxiga naglar samtidigt som det går fort och blir inga luftbubblor.
Saga
Beauty Star
07/02/24-16:04
Mina makeup drömmar 2024 ✨✨är att våga använda mer färg i tex ögonskugga, läppar eller blush. Speciellt nu till våren. 💗 Om det är någon som gillar färg tipsa gärna om produkter☺️