Med 13 minuter till godo la jag min order jag har planerat ett tag. Jag hade gett mig själv till idag som deadline att bestämma mig för vilken foundation som ska bli min nästa, ett äventyr som gått till som följer:
-Har idag Dior Forever Skin Glow och är nöjd, men vill testa något nytt.
-Fick prov på IT Cosmetics Your skin but better och älskade den! Det gjorde inte mina ögon dock som började rinna varje gång jag tagit den.
-Gick och testade Hickaps Wonder Base stick, behaglig konsistens men ingen bra färg till mig.
-Fick prov på Estee Lauder Double-Wear, jättedålig nyans på mig.
-Fick prov på Lancôme Teint Idole Ultra Wear och den var så bra! Inga problem med ögonen, så bra nyans till mig, perfekt täckgrad för vad jag är ute efter. Skulle köpa den, och såg sen att den innehåller ett ämne jag precis fått veta att jag är allergisk mot.
-Köpte tillslut Nars Light Reflecting, den finns inte att testa någonstans nära mig så jag hoppas att Kicks funktion att hitta ens färgmatch funkar bra. Jag matade in fem andra produkter jag har bra färg på så jag hoppas att funktionen valde rätt åt mig 😂
Utöver foundation blev det setting powder och highlighter som jag blivit tipsad om av er! Och en mascara jag verkligen blev sugen på när jag såg reklam för den. Ska bli kul att testa!