/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Beginner
02/07/24-18:48
ÄLSKAR denna setting spray! funkar perfekt för lite känsligare hud som vill ha ett fint glow!
ÄLSKAR denna setting spray! funkar perfekt för lite
Anna Kihlström
Beauty Pro
02/07/24-18:43
Tips! ISA DORA build up mascara med en enkelhet just att lägga på och att bygga upp fransarna med gör den till en prisvärd favorit mascara. Som lovat så ger den väldigt mycket fransar och volym med ett säkertocv riktigt snyggt resultat!
Tips! ISA DORA build up mascara med en enkelhet just att
Anna Kihlström
Beauty Pro
02/07/24-18:29
Dolce&Gabbana Devotion Eau de Parfum-doften är en doft man minns och som är både till en början en härligt fruktig och citrusdoftandefruktig doft men med en  doft av mycket vanilj som leder tankarna till exotiska breddgrader en kväll med heta solvarma kinder  efter en dag på stranden.. Enligt mitt tycke en riktigt somrig doft med en sötma man minns som dröjer kvar.  Vacker flaska likaså och prydd med det  ikoniska Sacred Heart-emblemet.
Dolce&Gabbana Devotion Eau de Parfum-doften är en doft
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mariam
Beauty Pro
02/07/24-17:41
Bästa jag vet 😍
Bästa jag vet 😍
Lisa
Beauty Pro
02/07/24-17:28
Gillar denna mist från Emma S supermycket men har varit sugen på att testa någon ny. Har ni några tips? ✨
Anna
Beauty Star
02/07/24-17:27 (redigerad den 02/07/24-17:27)
Vilken är din absoluta FAVORIT PARFYM of all times?! 😀 Detta är helt klart min favorit!
Lisa
Beauty Pro
02/07/24-17:25
Har för första gången testat Tanrevel! Tycker att produkten är väldigt lätt att använda. Att fylla behållaren och spraya ansiktet tog max 5 minuter trots att det var första gången, så smidigt. Färgen är superfin och jag gillar att man enkelt kan bygga upp till den nyans man önskar beroende på hur många lager man lägger. 
Lovisa
Beauty Star
02/07/24-17:12
Finns det någon solkräm med spf 50 som inte känns som att det är ett lager på huden? VARENDA solkräm jag testat - nordisk, koreans, amerikans osv, tycker jag aldrig sjunker in i huden och känns mer som ett lager som sminket glider runt på.