Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Besökare #140666386
30/12/23-23:40
Mitt senaste köp för skin care jag komma använda det imorgon så Happy new year❤️❤️
Mitt senaste köp för skin care jag komma använda det imorgon
suzansamir84
Beauty Star
30/12/23-23:32
Allt som jag köper från kicks är mycket nöjd med bästa butik min favorit smink alltid lätt att handla där.
Rebecka
Beauty Pro
30/12/23-21:07 (redigerad den 30/12/23-21:10)
Vilken bra shopping det blev idag för min (sambos) del! 😍 Fick bryngelén i adventskalendern från LH cosmetics men dessvärre i blonde, så idag fick jag den i rätt färg då den var fantastisk 👏🏻 och jag fick mig även en fransböjare då jag inte ägt någon på flera flera år och kände att jag verkligen ville ha en ny igen. Och som att det inte var nog så fanns det även en återfuktande toner mist på rean från Peter Thomas Roth och vem behöver inte återfuktning såhär års?! 🥲 Det kändes så smidigt med en i sprayformat så att man kan gå och fylla på under dagen om det behövs! Har ni hittat något spännande på kicks rea? 🤩✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sandra
Beauty Star
30/12/23-17:41
Köpte på kicks häromdagen urban decays setting spray och beautyacts lengthening mascara, ska bli kul att testa på nyår!
Caroline
Beauty Beginner
30/12/23-17:01
Hej Uteefter ett läppstift som sitter länge och bra. Vill ha glow.
Nicole
Beauty Beginner
30/12/23-16:44
Hej på er! Köpte Anastasia Beverly Hills Dewy set Settingspray för ett par veckor sedan och gillar verkligen produkten och resultatet av den! Däremot har jag lite svårt för flaskan och sprayfunktionen? Känns som jag måste trycka väldigt hårt för att få ut produkt och det är svårt att fördela den bra i ansiktet. Någon som har samma upplevelse eller kan det vara min flaska som är defekt? 🫣
Irena
Beauty Pro
30/12/23-13:58
Kan inte hylla dessa skuggor från NARS nog. Så pigmenterade! Man blir glad bara av att titta på dem 😍 nyanserna Mohave och Singapore.
Kan inte hylla dessa skuggor från NARS nog. Så pigmenterade!
Helena
Beauty Star
30/12/23-08:56
Tips på ett bra leave-in till ett behandlat och torrt hår? Får ej tynga ner håret och bli för fett.