/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
27/11/24-10:11

Dag 1: Bästa contoursticket!

Det här contoursticket från Anastasia har en kall brun färg och passar bra för att framhäva det i ansiktet du vill framhäva (tex kindben eller näsa). Det är lätt att blenda och håller hela dagen.

Stick Contour Shadow
Sofia
Beauty Star
27/11/24-09:28

Detta är min absoulta favorit parfym får så mycket komplimnager när jag använder denna! Nu såg jag att det är 25% på all doft så hade passat på att testa den nu!

Voce Viva Intense EdP 50 ml
Sofia
Beauty Star
27/11/24-09:26

köpte dessa tre produkter på black week! Macs läpppenor är dem bästa och det finns så många färger, detta är färgen stripdown men min absoluta favorit är spice. Primern har jag testat nu nån vecka och fungerar jätte bra. Setting sprayen håller jätte bra men föredrar nog den som är med dewy och inte den matta som jag köpte, men är man extremt oljig tror ja den är jätte bra!❤

köpte dessa tre produkter på black week! Macs läpppenor är
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Nikki
Beauty Pro
27/11/24-09:24

SVARTA SKÖNHETER 🪮🖤

Har haft några betydligt dyrare hårborstar som inte varit hälften så bra som denna paddle brush från KICKS Beauty.

Den känns skonsam mot hårbotten och borsten har ett ergonomiskt utformat trähandtag som är skönt att hålla i. Känns lite lyxig. Prisvärd! ⭐️

SVARTA SKÖNHETER 🪮🖤  Har haft några betydligt dyrare
Paddle Brush
Nikki
Beauty Pro
27/11/24-08:51

🤍 THIS IS HER! by Zadig&Voltaire 🤍

En väldigt speciell doft nästan omöjlig att beskriva. Mycket vanilj och varma tränoter i basen. Söt, krämig och lite kryddig. Vanliga doftnoter som finns i så många populära parfymer ingår som t ex jasmin, vanilj och sandelträ men även de lite mer ovanliga, rosépeppar, vispgrädde och kastanj. Tror det är här i mixen hemligheten ligger.

Många, inklusive mig själv, älskar doften men jag har faktiskt stött på några som inte tycker om den.

En mjölkvit cool flakong och en doft som både är mjuk och mysig och rockig rebell. Ja, ni förstår ju att ni måste provdofta denna, hoppas jag! 😃

🤍  THIS IS HER! by Zadig&Voltaire  🤍  En väldigt speciell
This Is Her! EdP 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
26/11/24-23:01(redigerad den 26/11/24-23:07)

Med 13 minuter till godo la jag min order jag har planerat ett tag. Jag hade gett mig själv till idag som deadline att bestämma mig för vilken foundation som ska bli min nästa, ett äventyr som gått till som följer:

-Har idag Dior Forever Skin Glow och är nöjd, men vill testa något nytt.

-Fick prov på IT Cosmetics Your skin but better och älskade den! Det gjorde inte mina ögon dock som började rinna varje gång jag tagit den.

-Gick och testade Hickaps Wonder Base stick, behaglig konsistens men ingen bra färg till mig.

-Fick prov på Estee Lauder Double-Wear, jättedålig nyans på mig.

-Fick prov på Lancôme Teint Idole Ultra Wear och den var så bra! Inga problem med ögonen, så bra nyans till mig, perfekt täckgrad för vad jag är ute efter. Skulle köpa den, och såg sen att den innehåller ett ämne jag precis fått veta att jag är allergisk mot.

-Köpte tillslut Nars Light Reflecting, den finns inte att testa någonstans nära mig så jag hoppas att Kicks funktion att hitta ens färgmatch funkar bra. Jag matade in fem andra produkter jag har bra färg på så jag hoppas att funktionen valde rätt åt mig 😂

Utöver foundation blev det setting powder och highlighter som jag blivit tipsad om av er! Och en mascara jag verkligen blev sugen på när jag såg reklam för den. Ska bli kul att testa!

Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0 N Neutral
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair Light
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Double Wear Stay-In-Place Makeup Foundation SPF10 2C2 Pale Almond
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 120N
Light Reflecting Foundation Oslo
Klara Nylander
Beauty Star
26/11/24-20:52
Välj en eller flera svar
Vilken parfym luktar godast?!
18Bidrag
Goddess EdP 100 ml
Goddess EdP 100 ml
Black Opium EdP 30 ml
Black Opium EdP 30 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Good Girl EdP 30 ml
Alien Goddess EdP 60 ml
Alien Goddess EdP 60 ml
Skicka
Alien Goddess EdP 60 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Black Opium EdP 30 ml
Goddess EdP 100 ml
Eva
Beauty Star
26/11/24-20:05

passa på och handla julklappar nu under black friday!

passa på och handla julklappar nu under black friday!
Libre Le Parfum 50 ml