Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ramina
Beauty Pro
03/01/24-00:53
Min absoluta favorit parfym! Vilken parfym är din favorit ? 🖤 dela gärna med er av tips på liknande dofter🙌🏽
Min absoluta favorit parfym! Vilken parfym är din favorit ?
Rebecca
Beauty Pro
03/01/24-00:18
Mitt senaste köp från kicks ✨
Mitt senaste köp från kicks ✨
Amanda
Beauty Star
02/01/24-23:28
Hello, behöver tips på lite smink, behöver köpa nytt av nästan allltt😅 På primers, concealers, blush, bronzer/contour, setting spray, puder och hightlighter, för en smooth men ändå glowig bas. Mitt smink håller inte alls bra och ser ofta inte så smooth ut behöver alla tips ni har tack🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Isa
Beauty Beginner
02/01/24-21:47
MIN GO TO BAS FÖR DET ULTIMATA GLOWET!
MIN GO TO BAS FÖR DET ULTIMATA GLOWET!
Irena
Beauty Pro
02/01/24-21:35 (redigerad den 02/01/24-21:36)
Januari sägs ju vara den fattigaste månaden på året och vad är då bättre än att hitta dupes på dyra doftfavoriter. Jag läste mig till på nätet om att Madame Isabelle från La Rive skulle vara en kopia av Chanel Coco Mademoiselle och jag måste säga att likheten är enorm! För 89 kronor för du 100 ml edp vilket gör att det inte gör lika ont i själen att ta några extra sprut. Den andra parfymen som jag bara måste rekommendera är Zoe. Jag köpte den på Eleven.se och den beskrevs som en parfym framtagen i samarbete med deras kunder som själva fick lämna önskemål om vilka doftnoter som fanns i deras perfekta parfym. Och nu kommer alla Prada paradoxe älskare bli glada för detta är en parfym som till 95% liknar paradoxe edp. Om du, precis som jag är missnöjd över att paradoxe i princip alltid är slutsåld eller bara tycker att priset är lite för högt så testa denna. Säljs just nu för 144 kronor och kommer framöver kosta 399. Gissa om jag kommer köpa på mig 2-3 flaskor 🤣😍
Januari sägs ju vara den fattigaste månaden på året och vad
Nadila
Beauty Pro
02/01/24-20:31
Iza
Beauty Star
02/01/24-19:29
ℳ𝒾𝓃 𝒻𝒶𝓋𝓋𝑜-𝓅𝒶𝓇𝒻𝓎𝓂 𝓈𝑜𝓂 𝒿𝒶𝑔 𝒶𝓁𝓁𝓉𝒾𝒹 𝓀ö𝓅𝑒𝓇 𝑒𝓃 𝓃𝓎 𝒻𝓁𝒶𝓈𝓀𝒶 𝒶𝓋 𝓋𝒶𝓇𝒿𝑒 𝑔å𝓃𝑔 : 𝒢𝓊𝒸𝒸𝒾 ℱ𝓁𝑜𝓇𝒶 𝒢𝑜𝓇𝑔𝑒𝓇𝑜𝓊𝓈 𝒢𝒶𝓇𝒹𝑒𝓃𝒾𝒶. ℰ𝓃 𝒽𝑒𝓁𝓉 𝓅𝑒𝓇𝒻𝑒𝓀𝓉 𝓋å𝓇/𝓈𝑜𝓂𝓂𝒶𝓇𝒹𝑜𝒻𝓉 𝓂𝑒𝓃 𝓈𝑜𝓂 𝒿𝒶𝑔 𝒶𝓃𝓋ä𝓃𝒹𝑒𝓇 𝒹å 𝑜𝒸𝒽 𝒹å 𝓅å 𝓋𝒾𝓃𝓉𝑒𝓇𝒽𝒶𝓁𝓋å𝓇𝑒𝓉 𝑜𝒸𝓀𝓈å 𝑒𝒻𝓉𝑒𝓇𝓈𝑜𝓂 𝒿𝒶𝑔 ä𝓇 𝑜𝒷𝓈𝑒𝓈𝓈𝑒𝒹 𝒶𝓋 𝒹𝑒𝓃. 𝒟𝑒𝓃 ä𝓇 𝓂𝒶𝑔𝒾𝓈𝓀𝓉 𝒻𝒾𝓃, 𝓁𝑜𝓋𝒶𝓇!
ℳ𝒾𝓃 𝒻𝒶𝓋𝓋𝑜-𝓅𝒶𝓇𝒻𝓎𝓂 𝓈𝑜𝓂 𝒿𝒶𝑔 𝒶𝓁𝓁𝓉𝒾𝒹
Nikki
Beauty Pro
02/01/24-15:37
Nytt lyxigt, franskt parfymvarumärke på KICKS: 👑 PARFUMS de MARLY 👑 Dam, Herr & Unisex
Nytt lyxigt, franskt parfymvarumärke på KICKS:  👑 PARFUMS