/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Melody
Beauty Star
02/07/24-19:21
Har någon nått tips på bra settingspray som smälter in??
Amanda
Beauty Star
02/07/24-19:19
Behöver tips på ny concealer och jag är ute efter följande saker: Ljusar upp Bra täckning Fungerar bra med torr hy/blir inte patchy Inte creasar Några tips? Använder idag True match concealern. Lätt o fin men har en tendens att creasea på mig🥺❤️
Bella
Beauty Star
02/07/24-19:19
Ska bli så kul att börja med detta😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Eira
Beauty Star
02/07/24-19:19
Behöver hjälp med en bra fondation gärna lagom täckande!!
Ellen
Beauty Star
02/07/24-19:16
Gjorde detta hår på en vän för ungefär en månad sen!
Gjorde detta hår på en vän för ungefär en månad sen!
Miranda
Beauty Star
02/07/24-19:12
Har ganska tunt och skandinaviskt hår, och mina schampon har en tendens att tynga ner mitt hår. Någon som kan tipsa om ett lätt schampo som ändå rengör o inte gör håret flottigt?
Sofia
Beauty Beginner
02/07/24-19:12
Letar efter någon bra bronzer/contour stick eller kräm som inte är tokdyr, tacksam för tips! 🫶
mijafors07
Beauty Beginner
02/07/24-19:10
Någon som har någon erfarenhet om Olaplex? Är det värt att prova?🩷