/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
04/12/24-07:06

Dag 4: ansiktsrengöring ✨ Estée Lauder Nutritious 2-in-1 Foam Cleanser är en lyxig och mångsidig rengöring som fungerar både som daglig cleanser och närande mask. Den skonsamma skumformulan rengör på djupet utan att torka ut, lämnar huden fräsch och balanserad, och passar särskilt bra för kombinerad till fet hud. Perfekt för en strålande och hälsosam hud.

Dag 4: ansiktsrengöring ✨  Estée Lauder Nutritious 2-in-1
Nathalie
Beauty Pro
03/12/24-21:56

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 5: concealer

Jag tycker att den här concealern från NYX är bra till ett rimligt pris! Lagom täckande för mig och funkar bra på min torra hud. Möjligtvis att jag vågar mig på att testa någon annan när den här är slut men jag tycker verkligen om den! Sitter som berget dessutom men är lagom lätt att få av med make up remover

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 5: concealer   Jag tycker att
Can't Stop Won't Stop Concealer Alabaster
Virre
Beauty Pro
03/12/24-18:06(redigerad den 03/12/24-18:10)

Mitt senaste köp från Black Week 😍

Fick ett presentkort när jag fyllde i oktober som jag hållit lite på, men som jag nu slog till och köpte en del för. Dels några favoriter jag haft tidigare : Crayon Avoir från LH och maskerna från Dr Ceuracle, samt eyeshadowstick från Isadora. Samt några nyheter för mig, Art Decos nya ögonpenna i Aubergine, Colorwow och en volummousse från Björn Axén. Brukar alltid köra Lanzas Rootlitft men tänkte att set är kul att testa något nytt en gång. Colorwow har jag velat testa länge men inte gjort slag i saken tidigare. Hade tänkt fylla på med fler färger av mina favoritcrayons från LH, men dessvärre var alla färger jag ville ha slut..

Mitt senaste köp från Black Week 😍  Fick ett presentkort
Mineral Eye Styler 91 Mineral Aubergine
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Volume Mousse 200 ml
Matte Eyeshadow Stick 62 True Brown
Hyal Reyouth Lifting Mask 23 ml
Crayon Maia
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Livia
Beauty Pro
03/12/24-17:25

Köpte denna i förrgår när det va 50% på alla maskaror från L'Oréal på kicks. Perfekt för de som gillar separerade fransar, jag är mer av en "spindelben fransar" tjej så den va tyvärr inget för mig, men kul att testa ändå😊~~~~~~~~

Köpte denna i förrgår när det va 50% på alla maskaror från
Jabeen
Beauty Pro
03/12/24-16:03

Signature Doft ❤❤ My two favorite perfumes for summer and winter. Lancôme Idôl Edp is my favorite summer scent so fresh unique and long lasting. I am so obssesed with the scent and the combination of rose, jasmine, chypre and musk make it more elegant 😍😍

Black Opium Edp my favorite winter scent that gives me some cozy vibes. I love the scent with my favorite combination of coffee and vanilla and the most lovely thing I always get compliments when I wear these long lasting perfumes ❤️❤️

Signature Doft ❤❤ My two favorite perfumes for summer and
Black Opium EdP 30 ml
Idôle EdP 25 ml
Sofia
Beauty Pro
03/12/24-15:53

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 7 – Bronzer 🤎

Kommer ni se en enda favorit från mig som inte kommer från LH, Skinome eller Haus Labs? Kanske en parfym i så fall. 😄 Infinity bronzer från LH cosmetics är i alla fall den enda bronzer jag vill veta av. Är inget stort fan av bronzer generellt, men denna har så otroligt fin lyster och blir inte så där orange. Den ser naturlig ut. Jag vill ha contourfärger i exakt samma formula!

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 7 – Bronzer 🤎  Kommer ni se en
Infinity Bronzer Always
Shaiy
Beauty Pro
03/12/24-15:50

Jag vill dela med mig av mitt senaste köp hos Kicks, som jag passade på med under black friday. Jag älskar den här läpprodukten ifrån NARS och jag köpte den i färgen orgasm 🎀 Jag har en sen tidigare, men kunde inte låta bli att köpa en till då min håller på att ta slut. Jag skulle inte anse att det är det mest återfuktande läppbalsamet jag testat, men jag älskar färgen och lystret man får på läpparna efter att man använt denna. Tips till alla som vill ha lystergivande läppar, eller en bra present att ge bort nu under julen ✨

Afterglow Lip Balm Tender Years
Jabeen
Beauty Pro
03/12/24-15:45

Hi everyone, it's now the season of discounts and every day we get new discount on different brands, so don't miss the chance and fill your shelvs with your favorite cosmetics, hair & skin products as well as perfumes  My latest purchase at KICKS from BeautyAct, my most favorite HydraRepair melting cream on 50% discount.

Hi everyone, it's now the season of discounts and every day
HydraRepair Melting Cream 50 ml