/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
29/07/24-10:58(redigerad den 29/07/24-11:02)
En FAVORIT - YSL Black Opium EdP 🤎🖤 Hur vet man när man verkligen älskar en doft? 1. Man köper på sig långt innan den håller på att ta slut. 😍 2. Man nästan tjatar om att alla borde provdofta den för man kan inte fatta att någon inte skulle gilla den lika mycket.🥰 Ingen som varit hemma hos mig har sluppit undan! 😃 3. Trots att det redan är jättevarmt i solen när man dricker morgonkaffet och detta inte är en sommardagsdoft så tar man med den ut bara för att dofta lite på den. 😂 (ställer den sedan direkt i skuggan, inga parfymer gillar solljus) Doftnoter bl a KAFFE, VITA BLOMMOR & VANILJ 🤍 som tillsammans blir helt oemotståndliga! 🥰 Taggar även flera av många härliga flankers. Den senaste, Over Red, med inslag av körsbär 🍒.
En FAVORIT - YSL Black Opium EdP 🤎🖤  Hur vet man när man
Black Opium EdP 30 ml
Black Opium Le Parfum 30 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Black Opium Illicit Green EdP 30 ml
Black Opium Neon EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
29/07/24-10:30
🌺🍑 Färgstarka sommarnaglar 🍑🌺 Har en mix av aprikos, korall och cerise. Tycker det är fint med starka färger när jag fått lite färg på händerna. Och lite kul och lekfullt att blanda flera olika. 2 från Atelier Rouge Summer Festival Collection (kan inte tagga dem) och 2 från OPI Your Way Collection.
🌺🍑  Färgstarka sommarnaglar  🍑🌺  Har en mix av aprikos,
Nail Lacquer - Your Way Collection Apricot AF
Nail Lacquer - Your Way Collection Without a Pout
Nikki
Beauty Pro
29/07/24-10:05
Lite lyx på en måndag... Mycket Paris nu. Hittade denna när jag rensade foton och genast fick jag upp bilder av dofter och paletter. 🥰
Lite lyx på en måndag...  Mycket Paris nu. Hittade denna när
Miss Dior EdP 50 ml
Miss Dior Blooming Bouquet EdT 100 ml
Rouge Blush Cheek And Cheekbone Blush 505 Sensual
5 Couleurs Eye Palette 429 Jouy
Dior Homme Intense EdP 100 ml
Sauvage EdT 100 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Linn
Beauty Pro
29/07/24-09:36(redigerad den 29/07/24-09:36)
Mitt senaste köp från KICKS är en sminkpennvässare från LH Cosmetics.
Mitt senaste köp från KICKS är en sminkpennvässare från LH
Sharpe Diem
Nikki
Beauty Pro
28/07/24-22:52(redigerad den 28/07/24-22:53)
💄 LIPSTICK DAY 20% 💋 Members only! 💄 Vilket är ditt drömläppstift? Ett du aldrig vill vara utan eller ett högt upp på önskelistan! 🥰 Lancôme, Pat McGrath, Clinique, Anastasia, Morphe, IDUN Minerals, BeautyAct m.m men fick jag bara välja ett som jag skulle använda resten av mitt liv så skulle det nog bli MAC i färgen Velvet Teddy. Hoppas det aldrig kommer att utgå. På önskelistan: skulle gärna vilja prova ett av läppstiften från rms beauty.
💄 LIPSTICK DAY 20% 💋  Members only! 💄  Vilket är ditt
Sofia
Beauty Pro
28/07/24-11:08
Ni har väl inte missat att Kicks tävlar ut biljetter till Stockholm pride här på Beauty talks? 😍 5 vinnare dessutom, så stor chans att vinna! Allt man behöver göra är att posta sin bästa pridelook på tävlingssidan. Ses i prideparaden? 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️
Nikki
Beauty Pro
28/07/24-09:28
✨️ GLOW ✨️ På sommaren gillar jag glow men jag vill ha lyster utan att se blank och oljig ut. Använder gärna stick och krämprodukter på sommaren. Smidigt och med en formula som ännu lättare smälter in och ger en naturlig look. BeautyAct's olika stick (som också nyligen blivit fler) är både bra och prisvärda. Snygga förpackningar också. Älskar Anastasia's setting spray med dewy finish. Den är dessutom återfuktande och doftar gott. Finns i två storlekar.
✨️ GLOW ✨️  På sommaren gillar jag glow men jag vill ha
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Mini Dewy Set Setting Spray Original
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Infinity
Nikki
Beauty Pro
28/07/24-08:52
Burberry BRIT SHEER EdT En perfekt sommardoft och en doft man blir glad av. Fräsch, sprudlande, fruktig och lätt blommig.🍐🌸 Härliga doftnoter som litchi, päron, yuzu, persikoblomma och pion. Denna finns inte på KICKS men taggar några som ger lite samma känsla.
Burberry BRIT SHEER EdT   En perfekt sommardoft och en doft
Daisy Eau So Fresh EdT 75 ml
Miracle EdP 30 ml
Bright Crystal EdT 30 ml
L'Impératrice EdT 50 ml