/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
norramazan
Beauty Star
08/02/24-02:02
Så många komplimanger jag fått när jag sprayar denna parfym är helt sjukt, alltid någon som frågar mig vilken parfym jag använder.
Florentina
Beauty Star
08/02/24-02:02
Favorit mascaran!! Klumpar inte och får sån fin längd och volym på fransarna 🙌🏻
Favorit mascaran!! Klumpar inte och får sån fin längd och
Alexandra
Beauty Star
08/02/24-02:01
Köpte denna för några veckor sen. Såg många olika persons åsikter om denna setting sprayen men jag tyckte personligen om den! Lite pricey men den gör ett bra jobb🫶
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
norramazan
Beauty Star
08/02/24-02:00
Någon som har tips på en fin och bra cream blush?(helst inte så jätte dyr)
Tyler
Beauty Star
08/02/24-01:56 (redigerad den 08/02/24-01:56)
Unisex dofter, har ni någon favorit? Använder själv CK one dagligen sen flera år tillbaka.
Unisex dofter, har ni någon favorit? Använder själv CK one
Yari
Beauty Star
08/02/24-01:54 (redigerad den 08/02/24-01:57)
Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan✨💕💞 Alla hjärtans dag rullar snart in och jag måste rekommendera Depends Gel iQ Nail Polish i färgen Less But Better. Det ger den perfekta frosted pink färgen under vita french. Om man vill gå extra steget som Moi så kan ni testa deras kitt för en DIY naglar. Med övning och lite andra produkter kan man lätt komma upp till salongs nivå hemma. Tre tiktok konton som jag starkt rekommenderar🌸🌸
Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan✨💕💞 Alla hjärtans dag
Vanessa
Beauty Star
08/02/24-01:53
Är den jätte pigmenterad, undrar om man kan lägga den under ögonen so som alla gör nu på TikTok?😅
Är den jätte pigmenterad, undrar om man kan lägga den under
Sandra
Beauty Beginner
08/02/24-01:52
ÄLSKAR denna parfym från Valentino. Har fått extremt mycket komplimanger när jag burit denna doft. Passar perfekt för en dejtnight . 😍 Sen är det även ett stort pluss att doften håller i sig länge.