Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
13/01/24-17:02 (redigerad den 13/01/24-17:14)
Nu finns den äntligen i lager igen! NUXE Rêve De Miel Honey Lip Oil Vårdande läppolja berikad med honung som gör läpparna mjuka och lena. Klibbar inte! Behaglig honungsdoft. Applikatorkork i trä utformad som en klassisk honungssked.
Nu finns den äntligen i lager igen!  NUXE Rêve De Miel
Malin
Beauty Pro
13/01/24-16:53
~ Mitt beautylöfte 2024 ~ Mitt löfte för 2024 är att fortsätta ta hand om min hy och att våga testa på nya sminkningar som innehåller mer färg. Har varit en person som håller mig väldigt neutral men i år ska jag minsann testa mig på looks utanför min comfort zone ✨
~ Mitt beautylöfte 2024 ~ Mitt löfte för 2024 är att
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
13/01/24-15:55
Mitt favorit läpp olja är Clarins & andra atm är Dashl! Tyckte nyx var lite meh (känns med som ett glans bara) MEN är ute efter en bra & lite billigare läppolja - några förslag?
Mitt favorit läpp olja är Clarins & andra atm är Dashl!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofie
Beauty Pro
13/01/24-15:40
Någon som kan tipsa om ett bra torrschampo som inte gör hårbotten såå torr? Har använt Batiste de senaste men tkr den kliar enbart.
Linn
Beauty Pro
13/01/24-13:24
💄Mitt BEAUTYLÖFTE 2024!💄 Mitt beautylöfte för 2024 är att alltid sminka av mig på kvällen och sköta min hudvårdsrutin varje morgon och kväll!
💄Mitt BEAUTYLÖFTE 2024!💄  Mitt beautylöfte för 2024 är att
Nathalie
Beauty Star
13/01/24-11:40
Måste dela med mig om en myt jag har hört längre, att lägger man vit eyeliner under ögonen på vatten linjen så ser man mycket piggare ut och dessutom så ser ögonen större ut. Älskar😍
Måste dela med mig om en myt jag har hört längre, att lägger
Nathalie
Beauty Star
13/01/24-11:31
Mitt senaste köpt var detta setting spray, har också testa ett annat från detta märket. Rekommenderar er att testa😍
Mitt senaste köpt var detta setting spray, har också testa
Linn
Beauty Star
13/01/24-08:42
Mina senaste inköp från kicks! Påfyllning av min favorit setting spray och en ny bronzer som ska bli spännande att testa💄✨
Mina senaste inköp från kicks! Påfyllning av min favorit