/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
16/12/24-19:29

Doftnot: Rabarber

Vad är mer försommar än syrlig rabarber? En riktig favorit hos mig när det kommer till fräscha fruktiga sommardoftnoter.

Att två av mina sommarparfymer, Dolce & Gabbana L'Imperatrice EdT och Marc Jacobs Perfect EdP, råkar ha den doftnoten kan inte vara en slump för så vanlig är den inte! 😁

Nyligen kom det till min vetskap att PRADA lanserat en ny parfym med just rabarber, Infusion de Rhubarbe. Tror vi kan se fram emot en fin parfymvår! 💖

Har du någon doftnot du är extra svag för?

Doftnot: Rabarber   Vad är mer försommar än syrlig rabarber?
L'Impératrice EdT 50 ml
Perfect EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
16/12/24-19:05

Till ALLA Beauty Talks ⭐️ stjärnor ⭐️!

Stort tack för responsen på mitt tidigare inlägg om Beauty Testers. Hoppas inte jag missat att tacka för någon kommentar, inte klar ännu...😁

Uppenbarligen fanns det en del tankar och åsikter om detta och jag är så glad att så många ville dela med sig / delta i diskussionen. Och så roligt att ni också börjar "prata" med varandra! 🥰

Ett community byggs av medlemmar som känner delaktighet och samhörighet. En plats där vi delar samma intresse och kravlöst kan "hänga". Ibland som festens mittpunkt och ibland vill man bara vara i rummet. Allt är ok.

Det låter kanske klyschigt men kom ihåg:

EN stjärna gör ingen STJÄRNHIMMEL och just därför är just DU så viktig! ⭐️✨️

Nu har mitt te svalnat till en perfekt temperatur så nu ska jag ta ett bett på min pepparkaka! 😋

Till ALLA Beauty Talks ⭐️ stjärnor ⭐️!  Stort tack för
Virre
Beauty Pro
16/12/24-19:01

Julklappstips under 300 🎁

Jag älskar nagellack och målar om mina naglar ofta, då jag blir glad av färg. Något som jag själv gärna önskar mig är nagellack i någon härlig färg, för nagellack känns det som man aldrig kan få för många av. De finns dessutom till budgetvänliga priser. Varför inte köpa till en nagelolja också?! Min favorit när det gäller nagelolja är Essies on-a-roll mest för att den år så smidig. Har en ligger i vardagsrummet och en vid sängen. Så det ska vara lätt att använda och det behövs ju speciellt den här årstiden när man är extra torr.

Julklappstips under 300 🎁  Jag älskar nagellack och målar
Fizzy Collection Pink Fizz
Classic Nail Polish - Fall collection 977 Never Too Bold
O2 Season Of Magic 5181 Let's Bling
Wonder Nail Polish 115 Cool Mauve
On-A-Roll Apricot Nail & Cuticle Oil
Infinite Shine Holiday Collection Thrillifying!
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Ida
Beauty Star
16/12/24-18:52

har någon ett bra tips på en conceler?

Malin
Beauty Pro
16/12/24-18:34

Har ni fyndat något nu när KICKS har fantastiska erbjudanden varje dag? ✨ Jag passade på att fynda en refill på min favorit hydrarepair från BeautyAct i början av december.

Har ni fyndat något nu när KICKS har fantastiska erbjudanden
HydraRepair Melting Cream 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
16/12/24-18:30

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 19: rengöring

Det här är ett av mina favorittips under den här kalendern. Det här är en rengöring för beautyblenders egentligen men jag använder den till både det och till mina sminkborstar. Den rosa silikonplattan är så smidig till rengöring. Doftar gott och rengör så effektivt!

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 19: rengöring   Det här är
Solid Cleanser Sponge Cleaner 28 g
Bella
Beauty Star
16/12/24-17:13(redigerad den 16/12/24-17:14)

Min julmysrutin 🎄✨ Nu när vintermörkret har slagit in och julen närmar sig, har jag skapat en liten julmysrutin som verkligen får mig att känna mig avslappnad och fånga julkänslan. Här är mina bästa tips för en perfekt julkväll i mysfaktor!

1. Tända ett doftljus – Jag älskar att skapa den rätta julstämningen med ett doftljus från Rituals eller Sol de Janeiro. Det sprider en så härlig, lugnande doft i hela rummet och skapar en mysig atmosfär. Just nu är jag helt förälskad i The Ritual of Ayurveda från Rituals.
  2. Hårinpackning från Maria Nila – För att skämma bort mitt hår, gör jag en hårinpackning från Maria Nila. Jag älskar deras Pure Volume Mask, som återfuktar håret på djupet och får det att kännas så mjukt och friskt. Perfekt för att ge håret en liten boost inför vintermånaderna.
  3. Ansiktsmask från Klairs – För att ge min hy lite extra kärlek, slår jag på en E-vitaminmask från Klairs. Den känns så lugnande och ger verkligen huden en fin lyster. Jag brukar låta den sitta på medan jag slappnar av med min favoritbok eller en bra film.
  4. Vit varm choklad – Det är ju något magiskt med vit varm choklad under vintermånaderna! Jag brukar göra en kopp med massor av marshmallows – en riktig julfavorit som får mig att känna mig helt bortskämd.
  5. Mysig julfilm – För att avsluta kvällen tänder jag några ljus, kryper ner i soffan och ser på en mysig julfilm. Jag älskar gamla klassiker som "Ensamma hjärtan" eller den alltid stämningsfulla "The Holiday". Vad är era favoritjulfilmer?

Det här är min lilla rutin för att verkligen fånga julkänslan och koppla av. Har ni några härliga julmysfavoriter eller tips på produkter som gör er vinter ännu mysigare? Dela gärna!

Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Pure Volume Masque 250 ml
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
Sofia
Beauty Pro
16/12/24-16:39

212 VIP ROSE ☺ Jag fick nyligen testa Carolina Herrera 212 VIP Rosé, och det var kärlek vid första doften! Den är elegant, feminin och perfekt för både vardag och fest. De friska tonerna av roséchampagne kombinerat med blommor och en varm, myskig bas gör den helt oemotståndlig. Efter testet var valet enkelt – jag var tvungen att köpa den. En ny favorit på parfymhyllan!

212 VIP ROSE ☺ Jag fick nyligen testa Carolina Herrera 212