/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Yari
Beauty Star
02/08/24-02:28
Funderar på att radera twitter(X) och bara vara här istället på heltid. Vad säger ni tjejer? Mindre dp och mer support här. Såg ni drakes föresten👀?
Funderar på att radera twitter(X) och bara vara här istället
urszuly.agnes
Beauty Star
02/08/24-02:22
Är det bara för mig som hickaps honey glow priming moisturizer typ smular sig på ansiktet efter ett tag?
urszuly.agnes
Beauty Star
02/08/24-02:20
Ända sen jag köpte dessa två produkterna har jag fått så otroligt många komplimanger över mitt smink och hur bra min bas ser ut. Ett tips om man är oljig som mig är att sätta cream bronzern med ett puderbronzer🤭 SÅ SNYGGT!!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Yari
Beauty Star
02/08/24-02:17
En myt som måste sluta spridas.‼️‼️ Att raka ansiktet gör inte alls så att man blir hårigare, peooplee det är en myt. Det kan kännas som det när håret precis växer tillbaka men det är inte sant dermatologer har motbevisat myten. Gäller för hår på hela kroppen. (Tänk bara på logiken bakom myten doesn’t even make sense.) Fortsätt raka om ni gillar the bäbis rumpa feeling på ansiktet.🤭 Byt ansiktskniv regelbundet dock‼️och skippa rakning av ansiktet helt om ni har mycket akne.💞💞
En myt som måste sluta spridas.‼️‼️ Att raka ansiktet gör
Aya
Beauty Star
02/08/24-02:17
Vad tycker ni om denna serumet är den bra??
urszuly.agnes
Beauty Star
02/08/24-02:15
Är det någon som har ett tips på vilka produkter man kan använda för att få sitt hår mer återfuktat? Har testat en massa olika hårmasker och leave-in-conditioners men det håller sig bara i någon dag, sen ser håret torrt och frissigt ut igen :(
Sassapatin
Beauty Pro
02/08/24-02:14
Jag är så nöjd med mitt senaste köp från Kicks! Personalen var otroligt trevliga och hjälpsamma !🥰🥹
Jag är så nöjd med mitt senaste köp från Kicks! Personalen
Vanessa
Beauty Star
02/08/24-02:13
Detta är ett måste i din smink väska😫😫för bra och håller sig länge😳
Detta är ett måste i din smink väska😫😫för bra och håller