Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Irena
Beauty Pro
17/01/24-19:00
Mitt senaste köp - en riktig dunderprodukt! Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle ge upp mina heltäckande matta foundations och istället använda tunna lätta foundations, eller ännu bättre, en färgad dagkräm så hade jag inte gått på det skämtet. Alla år där jag kämpat med att dölja porer, ojämnheter, glans och rödhet, allt jag behövde var egentligen lite bättre hudvård för min hudtyp. Jag har insett att jag inte kommer gå tillbaka till heltäckande foundations i vardagen längre, dels för att jag nu med åren vill ha en mer naturlig look och även för att jag känner att min hy får en välförtjänt vila ⭐️ Jag testade denna i butik en gång och var fast direkt. Jag tror vi kommer ha en lång vänskap framför oss 😄
Mitt senaste köp - en riktig dunderprodukt!   Hade någon
Nono
Beauty Pro
17/01/24-15:59 (redigerad den 17/01/24-16:00)
Dagens inköp. Gillar hur den smälter in i huden. Känns som man inte har ngt smink på sig 😍 blivit en favorit
Dagens inköp. Gillar hur den smälter in i huden. Känns som
Moa
Beauty Star
17/01/24-14:05
Har ni testad under eye cream från smash box x becca? Vad tycker ni? Är så sugen på att testa!!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Star
17/01/24-13:41
Så fint att göra detta även till våren!! Hade rött på jul, men så fint me tex vitt till våren och sommaren🥰 Knöt på snöret på en liten hårklämma och satte fast👍🏼
Så fint att göra detta även till våren!! Hade rött på jul,
Linda-Marie
Beauty Pro
17/01/24-12:42
2024! Ett av mina löften till mig själv är att våga tro mer på min kreativa förmåga. Och att våga ta risker, kanske detta blir året jag även får jobba mer med smink vem vet!
2024! Ett av mina löften till mig själv är att våga tro mer
Linn
Beauty Pro
17/01/24-10:01 (redigerad den 17/01/24-10:19)
🌟Mitt senaste inköp på KICKS!🌟 (Slutrea) - 2 nagellack - 3 sminkborstar - schampo - balsam
🌟Mitt senaste inköp på KICKS!🌟 (Slutrea)   - 2 nagellack
Melina
Beauty Pro
17/01/24-08:27
Kan starkt rekommendera dessa inpackningar Mitt hår behöver fukt och tycker dessa gör ett otroligt jobb 👍🏽
Sofie
Beauty Pro
17/01/24-00:15
Finns det nån räddare i nöden här som använt sig utan Acnatac och blivit så torr så ansiktet vill helst ner i ett rivjärn? 🫣😣 Vaad för BRA återfuktande kräm som är oljefri har ni då använt? Eller om nån annan ängel kan tipsa mig? För jag har googlat sä mkt nu så hjärnan är på nån flik jag ej kan öppna igen känns de som. 🤯❤️❤️🙏🏼