/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Caroline
Beauty Star
08/02/24-07:09
MATT SETTING SPRAY? 🤍 Vad skulle ni rekommendera för setting spray som mattar ned huden? Jag har testat Hickaps men den uppfyllde inte det jag önskar. Tips?? 🤩
Ina
Beauty Star
08/02/24-07:09
Vad brukar man använda till ansiktet som en morgon rutin? Vad börjar man med osv?
Ina
Beauty Star
08/02/24-07:08
Okej måste fråga snälla finns de nån som vet om det finns att hitta en perfym med viol i sig 🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ina
Beauty Star
08/02/24-07:07
Är det nån som vet nån bra produkt som kan få mitt hår att bli mer levande igen. Asså det är så slitet.
Hadicha
Beauty Star
08/02/24-07:05
Hej! Hade en fråga för er med super mjuk och glowy hud^^ Jag lägger handkräm väldigt ofta men det verkar som att det inte hjälper så fort jag glömmer en dag, för då blir det torrt igen. Borde inte krämer sjunka in, absorberas och få din hud att kännas återfuktad i flera dagar och inte bara den stunden/dagen? Just nu använder jag Yves Rochers Pure Camomille Face & Body cream som jag hört är så fettig och bra. Men glömde applicera krämen i några dagar bara och min hud är såå torr nu :((( Min fråga är alltså vilket hudkräm verkar superbra??? Och återfuktar bra?
Johnna
Beauty Star
08/02/24-07:00
Vilken Ansikts olja ska man använda? Några tips?
Irena
Beauty Pro
08/02/24-06:56 (redigerad den 08/02/24-06:56)
Senaste köpet, bästa setting misten på marknaden och en parfym som kommer följa med under vår och sommar 🌸
Senaste köpet, bästa setting misten på marknaden och en
Ina
Beauty Star
08/02/24-06:55
Hej jag hsr så svårt med det här med just skincare att veta vad behöver man? Alla serum samt krämer och rengöring. Skulle nån kunna berätta hur det funkar En morgon rutin och en kvälls rutin?