/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Hanane
Beauty Star
19/06/25-08:32

Här är min kreativa look – allt med bara fem stjärnprodukter från mitt sminkkit

Mark My Words Lip Liner – Fierce Använd som läppenna och läppstift – grymt pigment & lång hållbarhet!

Glam To Go Mini Palette Ögonskuggor för hela locket + highlight + bronzer – en riktig allt-i-ett-pärla!

KVD Ink Liner – Trooper Black Skarp eyeliner OCH perfekt för att skapa fräknar eller definiera fransraden.

KVD Go Big Or Go Home Mascara – Trooper Black Ger megavolym och drama till blicken – ingen fransböjare behövs!

24-Hour Super Brow Pomade – Aubergine Formar brynen och funkar som ögonskugga eller eyeliner för en färgklick! Resultat: En edgy, kreativ look med minimalt antal produkter. Maximal effekt, minimal väska!

Mark My Words Lip Liner Fierce
Glam To Go Mini Palette
Ink Liner Trooper Black
Go Big Or Go Home Mascara Trooper Black
24-Hour Super Brow Long Wear Pomade Lemmy Green
Hanane
Beauty Star
19/06/25-08:23

Det här är räddningen för alla med blandhy, finnar eller tilltäppta porer – men ändå pratar alldeles för få om den!

Varför jag älskar den: 1 Djuprengör porerna utan att torka ut 2 Lugnande effekt – perfekt vid hormonella utbrott 3 Lyxig känsla och fräsch doft 4 Huden känns klarare, mattare och mer balanserad direkt

Jag använder den 1–2 gånger i veckan, och den har verkligen blivit ett måste i min hudvårdsrutin! Helt klart en underrated pärla!

Skinovage Balancing Cream 50 ml
Annika
Beauty Pro
19/06/25-08:21

🌼Glad midsommar alla fina Beauty vänner🌼 Jag fixade mina naglar hos ett proffs som jag går till, hallonröda med lite glitter i. 🌞Jag smörjer mig varje kväll med en receptbelagd cream och sover med bomulls vantar. 🌞En handcream jag är nyfiken på testa att ha på dagarna är Weleda Sensitive Hand Cream.

🌼Glad midsommar alla fina Beauty vänner🌼 Jag fixade mina
Sensitive Hand Cream 50 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Malin
Beauty Pro
19/06/25-07:25(redigerad den 19/06/25-07:26)

Det här med avsminkning! Bland det viktigaste som finns, men emellanåt också det jobbigaste som finns 🥱 Så stiftar en ny bekantaskap med denna goding jag kollat in ett tag! Och enbart kan köra latmansavsminkning med emellanåt! Har ni testat?

Det här med avsminkning! Bland det viktigaste som finns, men
Sensibio H2O Rev Pump 500 ml
Therese
Beauty Pro
19/06/25-06:11

Godmorgon på er!

Idag ska vi fira midsommar på jobbet. Gick all in iår med midsommarkrans, ljus sminkning och blommig klänning. Körde en sminkming i rosa toner. Använde även 'SOAR' från MAC på läpparna, men kunde inte tagga den...

Hoppas alla får en fin midsommar!

Godmorgon på er!   Idag ska vi fira midsommar på jobbet.
Norvina Eyeshadow Palette
Therese
Beauty Pro
19/06/25-04:49

Provat ett nytt solskydd för ansiktet efter tips från kollega!

Har alltid kört med IDUN MINERALS solstråle/solsken i flera år och de är fortfarande mina favoriter. Men fick som sagt var tips om denna. Skulle säga att den ger likvärdigt resultat. Kladdar inte, lämnar ingen fet hinna, svider inte i ögonen. Är perfekt som primer under sminket. Gör inte såan får små plitor och finnar heller.

(Går tyvärr inte att köpa på Kicks... kanske finns i lokala butiker nu under sommarhalvåret?) Men länkar till de jag använder annars. För de är så bra! G

Provat ett nytt solskydd för ansiktet efter tips från
Solstråle SPF25 30 ml
Solsken SPF50 30 ml
Anastasia
Beauty Star
19/06/25-02:54

ville dela med mig av min samling av body mists och parfymer. Är så nöjd! Taggar de produkter som går :)

ville dela med mig av min samling av body mists och
Black Opium EdP 30 ml
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Fantasy EdP 50 ml
Midnight Fantasy EdP 50 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml
Big Pony Pink EdT 50 ml
Maribelle
Beauty Star
18/06/25-20:54(redigerad den 18/06/25-20:58)

Den bästa gelen som jag testat för mina lockar! Kommer aldrig gå tillbaka till något annat!

Den bästa gelen som jag testat för mina lockar! Kommer
Curl Charisma Rice Amino + Quinoa Frizz Control Gel 162ml