/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Majken
Beauty Star
23/07/24-18:56
Har börjat med nytt schampoo och balsam, ÄLSKAR
Nikki
Beauty Pro
23/07/24-12:20 (redigerad den 23/07/24-17:21)
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm från Clinique 🌞🌺 En riktig sommarfavorit! 🥰 Lätt täckning och härligt återfuktande. Innehåller både mango- och sheasmör. Lätt att applicera t o m utan spegel. Man bara vrider upp den så den behöver inte heller vässas. Jag har färgen Super Strawberry 🍓.
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm från Clinique 🌞🌺
Nikki
Beauty Pro
23/07/24-11:46
VALENTINO lanserar BORN IN ROMA THE GOLD ⭐️ Doftnoter dam bl a: Mandarin, Gardenia och Kokos Beskrivs som en blommig och fruktig gourmanddoft. Doftnoter herr bl a: Muskot, Kryddor, Cederträ, Amber och Vanilj Beskrivs som en träig amberdoft. De gyllene flakongerna har inspirerats av kvällssolens varma sken över den eviga staden. Längtar!!! 🥰
VALENTINO lanserar BORN IN ROMA THE GOLD ⭐️  Doftnoter dam
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
23/07/24-08:45

Mitt favoritläppstift för nudefärg!

Perfekt att matcha med en läppenna som är snäppet mörkare, har taggat den jag använder! (Testa alltid i butik, det som passar mig kanske inte passar dig.) Passar året om.

**Mitt favoritläppstift för nudefärg!**  Perfekt att matcha
Nikki
Beauty Pro
23/07/24-07:30

🍒 FENTY SKIN 🍒

Köpte nyligen dessa skrubbprodukter för ansikte och kropp från FENTY.
Då jag inte testat dem ännu och det inte finns några omdömen eller betyg på produktsidorna var jag bara lite nyfiken på om någon redan testat dem?

100% veganska

Ha en härlig sommardag! 🌞🍒

🍒  FENTY SKIN  🍒  Köpte nyligen dessa skrubbprodukter för
Carin
Beauty Star
23/07/24-07:25

dessa är mina favorit produkter just nu perfekt till resan

Emma
Beauty Star
22/07/24-14:02

Hej! Under den senaste tiden har jag lagt mycket tid och kärlek på mitt hår. Jag har nu hittat mina favoritprodukter och bille gärna dela med mig!

Hej! Under den senaste tiden har jag lagt mycket tid och
Nikki
Beauty Pro
22/07/24-13:07

🤍 Fräscht och diskret 💅🤍

OPI Your Way Collection i skimrande färgen Glazed n' Amused.

🤍 Fräscht och diskret  💅🤍  OPI Your Way Collection i