Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Donnaybeauty
Beauty Star
26/05/24-11:35

Hej fina ni! ♥

vilken detox shampoo kan ni rekomendera? 殺

Linn
Beauty Pro
26/05/24-09:13

Bästa tips för solkysst look med spf!

Mina bästa och enklaste tips att involvera spf i din hudvårdrutin är att köpa en dagkräm med spf samt en foundation med spf. På så vis inkluderar du automatiskt spf i din rutin ☀

Agnes
Beauty Star
26/05/24-08:57

Okej så en uppdatering!!

Har provat både borsten från Flaer (109) och Urban Decay All nighter (dewy) och jag är såååå nöjd med båda två!! Borsten använder jag till foundation och den är perfekt!! Inga streck eller liknande och den applicerar super bra och jämt.

Settingsprayen använde jag till en utgång för att se hur bra sminket skulle sitta och glowet, det var ett bra glow speciellt de första timmarna sen fadade glowet lite men sminket satt på plats under hela utgången vilkt jag blev jätteförövånad över då det var 27 grader om inte ännu mer. Dock blev min bronzer lite fläckig i pannan men tror de beror på att jag svettades mycket och tog mig mycket i pannan osv.

Overall var de båda så sjukt bra!!! Är såå nöjd!

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
26/05/24-08:03

🍓🍓 STRAWBERRY LIPS 💋 🍓🍓

🍓🍓  STRAWBERRY LIPS  💋 🍓🍓
Linda-Marie
Beauty Pro
26/05/24-08:02

Mitt senaste köp på @KICKS passade på nu när det blev rabatt på rabatt 😜några saker jag behövde, och några som jag haft span på länge!

Mitt senaste köp på @136092963 passade på nu när det blev
Hanoon
Beauty Star
25/05/24-20:56

Hej!

Vilken är den bästa mascara ni har haft/köpt? Den ska ge volym och lätt att få bort.
Jag hsr både köpt och provat massor men de ger mig inte den wow känslan där ögonfranser är långa och svarta. Jag lägger in en bild på en den av de jag har använt.

Hej!   Vilken är den bästa mascara ni har haft/köpt? Den ska
Sandra
Beauty Beginner
25/05/24-19:43

Hej! Jag är ny här och behöver hjälp med att hitta en färgad dagkräm med SPF eller en färgad solkräm för ansiktet - som inte blir flammig :)

Jag har torr hy och har testat ett gäng, men resultatet av alla blir ojämnt. Finns det någon extra bra om man är torr? Jag upplever att alla har samma "sega" konsistent och är svåra att fördela och få till jämn färg.

Jag har testat:

• Smashbox Halo Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer SPF25
  • Heliocare 360° COLOR GEL OIL-FREE SPF50+
  • Lumene CC Cream SPF 20
  • Eucerin Photoaging Control Tinted Sun Gel-Cream SPF50+
  • Nivea UV Face Luminous 630 Dark Spot Control
Bedur
Beauty Pro
25/05/24-18:11 (redigerad den 25/05/24-18:15)

Det har varit så varmt och härligt senaste veckorna, vill påminna er som jag påminner mig själv : glöm inte SPF på ansikte och kopp!

Det har varit så varmt och härligt senaste veckorna, vill