/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Ria
Beauty Star
07/12/24-22:47

jullklapstips

Dior Addict Natural Gift Box
Ria
Beauty Star
07/12/24-22:46

Snabba hacks för en flawless look • Fuktspray för glow: Spraya en mist innan foundation för extra lyster (t.ex. MAC Fix+). • Lägg foundation med fingrarna: För en mer naturlig finish och mindre produktspill. • Highlight rätt: Applicera highlighter på kindbenen, näsryggen och amorbågen för att skapa en glowig effekt.

Snabba hacks för en flawless look 	•	Fuktspray för glow:
Patricia
Beauty Star
07/12/24-22:41

jullklapstips

The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Berätta om ditt bästa skönhetstips 🌹
20
Diddiii
Beauty Star
07/12/24-22:39

vilken är er favorit blush?

Patricia
Beauty Star
07/12/24-22:39

tips för torra läppar

Pout Preserve Peptide Lip Treatment - Limited Edition Pomegranate Fizz
Party Duo Gift Box
Sarah
Beauty Star
07/12/24-22:35

Urban Decay är genuint den bästa settingsprayen som finns! Den var 50% för några dagar på kicks men med eller utan rea tipsaf jag starktttrr om att köpa den!

Violet
Beauty Pro
07/12/24-21:25

Hej Lite uppdatera om produkterna som jag nämn tidagare idag. Foundation ●Stanna på plats hela den ●Ha inte pludra extra ●Glow highlight är kvar ●olja på panna, näsa samt kinder.

Ögonsmink ● Ögonskugga och blush är lite kvar. ● Mascara, svika mig det smular ner under ögon. ● Lipstick är lite kvar också.

Vad tycker ni som är vet mer om produkterna?

Hej Lite uppdatera om produkterna som jag nämn tidagare
Luminous Foundation 220N
Lash Idôle Mascara Gift Box
Rebecca
Beauty Pro
07/12/24-20:43

Mitt senaste köp hos Kicks Passade på med 25% rabatt att shoppa hem dessa godingar! Varit så sugen på att testa denna från Ole Henrikssen, någon av er som testat?:)

Mitt senaste köp hos Kicks Passade på med 25% rabatt att
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Crème Brûlee
2000 Calorie Lip Glaze 95 Soft Kisses