/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
10/01/25-13:21

Okej... jag lär nog köpa denna utan att ens ha doftat enbart på grund av flaskan 😍💜🖤

Okej... jag lär nog köpa denna utan att ens ha doftat enbart
Pia
Beauty Star
10/01/25-13:16(redigerad den 10/01/25-18:27)

Kan varmt rekomendera mitt sista köp på kicks, den fick håret lent utan att tynga ner och den luktar behagligt . Några droppar räcker gott och väl så väldigt dryg !

Kan varmt rekomendera mitt sista köp på kicks,  den fick
Nathalie
Beauty Pro
10/01/25-12:56

Jag köpte en påse på LH cosmetics outlet. Det kunde saknas produkter vilket jag visste om, och en av produkterna kunde man få i en av två färger. Tyvärr för mig så saknades den produkten jag ville ha näst mest och den andra produkten fick jag i färgen jag helst inte ville ha.

Men! Bara ögonskuggepaletten är värd nästan så mycket som hela påsen kostade, så allt annat är ju bara en bonus. Jag är inte på något sätt missnöjd, jag visste premisserna och valde att köpa ändå, jag önskar bara att det inte var just Sparkl som saknades i just min påse 😀

Ska bli kul att leka lite med den här! Det var ett fantastiskt sätt att få testa på ett för mig relativt nytt märke

Jag köpte en påse på LH cosmetics outlet. Det kunde saknas
Siren Song
Powder Puff
Velvet Couture Multi-Use Liquid Lipstick Deep Nougat
Crayon Risha
Gloil Plus Lip Gloss 5 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
10/01/25-12:55

Ny mascara från L'Oréal Paris: Paradise BIG DEAL
Nu förstår jag varför mina mascaror räcker så länge! 😂

Måste räkna mina drag imorgon!

👀 Hur många gör ni? 👀🖤

Ny mascara från L'Oréal Paris: Paradise BIG DEAL   Nu
Paradise Big Deal Mascara Black
Nathalie
Beauty Pro
10/01/25-09:59

Köpte BeautyActs eye patches (vilket också är mitt senaste köp) som jag premiärade idag. Jag har aldrig testat eye patches förut men de var så blöta att de gled så mycket att jag spenderade mer tid med att sätta tillbaka dem än jag hade produkten på i princip.

Ni som är lite mer vana med eye patches, har ni några tips? I övrigt så var själva gelén rätt behaglig och överskottet masserades lätt in i huden så om jag bara lyckas få dem att sitta kvar bättre så tror jag att de kan funka jättebra!

Köpte BeautyActs eye patches (vilket också är mitt senaste
Hydra-Gel Eye Patches Jar 30 pairs
Petra
Beauty Star
10/01/25-09:56(redigerad den 10/01/25-11:52)

Min signaturdoft Armani Sì Passione

• är en hyllning till styrka, passion och elegans. Med djupa, sensuella toner och en förförisk aura är denna parfym en symbol för självsäkerhet och tidlös skönhet ocj ett uttryck för mod och sofistikering som följer mig överallt.”
Min signaturdoft **Armani Sì Passione** * är en hyllning
Rebecca
Beauty Pro
10/01/25-08:48

Mitt senaste köp på kicks var dessa fynd på 70% rea!!:)

Mitt senaste köp på kicks var dessa fynd på 70% rea!!:)
Hydrating Toner 50 ml
Anti-Blemish Daily Treatment Toner
Dryclean Brown 300 ml
The Bronzing Powder 46 Golden Tan
FlashLight Highlighter Confidence O'Clock
Nikki
Beauty Pro
10/01/25-08:14

Fredag med Valentino's Donna Born In Roma The Gold EdP ✨️

Detta är en Limited Edition som endast finns under en begränsad tid och i begränsade kvantiteter.

Inspirerad av en sommar i den eviga staden Rom. Doften beskrivs som en strålande blandning av italiensk mandarinessens och ett gyllene gardeniaackord, boostat med ett soligt kokosackord.

Har originaldoften också och den kan anas. The Gold är en lättare lite tropisk flanker som blir ljuvlig en ljummen sommarkväll. Köpte den direkt när den kom till Sverige i slutet av sommaren.

Den är nu slutsåld online men finns fortfarande kvar i flera av KICKS butiker.

Fredag med Valentino's Donna Born In Roma The Gold EdP ✨️
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml