/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Tindraw
Beauty Beginner
08/02/24-16:48
Min absoluta favorit duschrutin som gör att jag doftar otroligt gott, får glow och blir otroligt mjuk i hyn!!! Tips tips tips!!!
Sara
Beauty Star
08/02/24-16:47
Har ni testat detta blush från kicks egna märke BeautyAct? Detta är den perfekta färgen och passar verkligen till alla årstider, en svårslagen favorit💕
Har ni testat detta blush från kicks egna märke BeautyAct?
Emma
Beauty Star
08/02/24-16:47
Denna produkt är verkligen värt sin hype. Den jämnar ut min kombinerade hud och skapar ett mjukt och lent ansikte med mycker glow ✨
Denna produkt är verkligen värt sin hype. Den jämnar ut min
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
08/02/24-16:45
💞 ALLA HJÄRTANS DAG - Tips! 💞 Hur glad blir man inte för ett kort & presentkort! 🥰 💞 Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan 💞
💞 ALLA HJÄRTANS DAG - Tips! 💞  Hur glad blir man inte för
Destiny
Beauty Star
08/02/24-16:44
När jag äntligen kunde sätta klorna i FentyBeautys diamond bomb ”How many carats?!” så tog jag chansen direkt! Har haft denna på önskelistan bra länge då denna kan multianvändas till både highlighter, ögonskugga & bodyglow. Den ger ett alldeles perfekt subtilt men ändå byggbart glow. Den klassas nog mer som glittrig än skimrig, men det var precis vad jag var ute efter. Köpte även FentyBeautys glossbomb i färgen ”Fenty Glow” som är en brun nyans av läppglans med lätt skimmer/glitterkorn i (som dessutom luktar helt underbart).
När jag äntligen kunde sätta klorna i FentyBeautys diamond
Emma
Beauty Star
08/02/24-16:42
Köp! Inget annat får mina spretiga bryn att sitta på plats som denna. Håller hela kvällen💄
Köp! Inget annat får mina spretiga bryn att sitta på plats
Lydia
Beauty Star
08/02/24-16:41
Någon som kan tipsa om bra vattenfast eyeline pencil / kajal som håller hela dagen utan att smudga under ögonen?
Emma
Beauty Star
08/02/24-16:39
Min favoritparfym, tips! Passar både till vardag och till festligare tillfällen💗
Min favoritparfym, tips! Passar både till vardag och till