/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Livia
Beauty Pro
13/12/24-10:18

En klassisk jullook med eyeliner och röda läppar. Liten touch av grönt under ögonen och guld glitter på ögonlocken. På kindbenen har jag självklart Fenty beauty diamond bomb "how many carats?", jag dör för den men den syns tyvärr inte så bra på bild. På läpparna har jag det ultimata julläppstiftet från kiko 😍

En klassisk jullook med eyeliner och röda läppar. Liten
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Colorful Eyeliner 10 Black
Telescopic Lift Mascara Black
KICKS
Official
13/12/24-08:55

Stort grattis säger vi till @Charlie som har vunnit senaste Tolka looken tävligen 🥳 Vi kommer skicka ut din vinst så snart som möjligt till dig! 🤩

Stort tack till alla som har bidragit med era fantastiska looks denna gång! Vi fick en riktig klassisk julkänsla 😍

Sofia
Beauty Pro
13/12/24-08:39

Dag 13: Rituals The Ritual of Karma Hand Balm – lyxig vård för dina händer ✨ Den rika formulan absorberas snabbt utan att lämna en klibbig känsla, perfekt för daglig användning eller som en extra boost för torra händer. En liten stund av självvård i vardagen!

Dag 13: Rituals The Ritual of Karma Hand Balm – lyxig vård
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Nikki
Beauty Pro
13/12/24-08:37

✨️💖🕯 GLAD LUCIA alla vänner! 🕯💖✨️

✨️💖🕯  GLAD LUCIA alla vänner!  🕯💖✨️
Emma
Beauty Pro
13/12/24-08:32

24 dagar av skönhet ☃❤ Dag 13: läppar

Köpte detta läppglans eller "lip cream" som det egentligen heter för ett par månader sedan och älskar det! Så fin färg och plumping utan att vara obehaglig!

24 dagar av skönhet ☃❤ Dag 13: läppar  Köpte detta läppglans
Nikki
Beauty Pro
13/12/24-08:19

🍩🌸 24 dagar av skönhet 🌸🍩

Dag 17 - ögonskuggspalett

Fick fina Hypnôse Drama Eye Shadow Palette i Lancôme's adventskalender förra året. Färgen heter French Nude.

🍩🌸  24 dagar av skönhet  🌸🍩  Dag 17 - ögonskuggspalett
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Irena
Beauty Pro
13/12/24-08:19

24 dagar av skönhet - Dag 2, foundation!

Av alla foundations jag har testat finns det ingen som slår denna. Haft den i snart 19 år, den har genomgått 3 reformuleringar, men fortsätter alltid leverera! ❤

24 dagar av skönhet - Dag 2, foundation!   Av alla
Teint Idole Ultra Wear Foundation 345N
Vallzz
Beauty Star
13/12/24-03:07