/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Leonora97
Beauty Beginner
08/02/24-16:39
Jag har aldrig använd smashbox, men när jag fick den av min man tänkte jag vad är detta? Men wow ni måste prova den ni kommer absolut inte ångra er.
Jag har aldrig använd smashbox, men när jag fick den av min
imlattus
Beauty Beginner
08/02/24-16:34
Hej tjejer! Denna spray rekommenderar jag starkt till er som vill ha extra volym i håret. Spraya i rötterna när håret är fuktigt och torka med värmeborste. Volymen håller flera dagar för mig! 😍 Duschar håret 1-2 gånger i veckan och kör samma procedur så mitt hår ser fräscht och livligt ut hela tiden. 🤭
emla
Beauty Star
08/02/24-16:27
Den här parfymen luktar galet gott!!😩 Håller hela dagen, också
Den här parfymen luktar galet gott!!😩 Håller hela dagen,
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linnéa
Beauty Star
08/02/24-16:26
Tjejer ni måste testa denna parfym! Luktar helt magiskt! 🤩 Får massa komplimanger när jag har denna parfym på mig och asså denna är magisk✨
Ida
Beauty Star
08/02/24-16:25
Måste verkligen bara tipsa om dessa produkter! Bumbum krämen är helt gudomlig och jag använder den efter varje dusch. Återfruktande och väldoftande och smälter in i huden på ett annat sätt än andra krämer jag har testat. Kompletterar doften med bodymisten för att lukta fräscht hela dagen! Verkligen tips, älskar denna så jag har rekommenderat den till alla i min närhet 😍
Linnéa
Beauty Star
08/02/24-16:21
Mina topp 3 makeup things från märket Maybelline!
Mina topp 3 makeup things från märket Maybelline!
Nikki
Beauty Pro
08/02/24-16:20
🌸 Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan 🌸 För någon är just DU helt perfekt! 🌸🥰🌸 Härlig ljus, blommig och feminin doft, Marc Jacobs Perfect EdP, med doftnoter som bl a rabarber, påsklilja, mandelmjölk och cashmeran.
🌸 Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan 🌸  För någon är
Maro
Beauty Pro
08/02/24-15:57
Är på jakt efter en bra blush!! Vilken blush använder ni? Vilken borde man testa💖🤔!