/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
06/01/25-18:13

Mitt senaste hemkomna köp år den hår settingsprayen från MAC utan alkohol. Har inte haft den tidigare och har väldigt torr hud. Någon som älskar den eller tvärtom, tycker den är sämst? Har bara testat den en gång och vet inte vad jag tycker om den än💖

Mitt senaste hemkomna köp år den hår settingsprayen från MAC
Linn
Beauty Pro
06/01/25-17:37

Ge huden extra glow med ACO Face Scrub! ✨ I min rutin är ACO Face Scrub en riktig favorit. Jag använder den för att exfoliera bort döda hudceller, göra huden silkeslen och förbereda den för serum. Skrubben gör att huden känns ren och fräsch, och hjälper mina produkter att tränga in bättre, win-win!

Exfoliering är nyckeln till lyster, jämn hudton och att boosta hudens förnyelse. Kombon att använda retinol på kvällen, C-vitamin på morgonen och scrubben 1-3 gånger ger extra effektiv eftersom en ren och slät yta maxar resultatet! 💖

Face Cleansing Scrub 50 ml
Johanna
Beauty Beginner
06/01/25-11:47
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Rebecca
Beauty Pro
06/01/25-11:39

Någon som testat denna?☺

Någon som testat denna?☺
Redness Solutions Mineral Pressed Powder
Nikki
Beauty Pro
06/01/25-11:11

ACO Deo Original är den enda produkt från ACO som jag testat. 💧🤍 Mild och oparfymerad för känslig hud men ändå effektiv och bra.

Att vinna denna goodiebag hade ju verkligen varit en fantastisk chans att få prova många av alla dessa bästsäljande hudvårdsprodukter från ACO.

ACO Deo Original är den enda produkt från ACO som jag
Deo Original 50 ml
Sofia
Beauty Pro
06/01/25-10:44(redigerad den 06/01/25-10:46)

Nu är LH cosmetics outlet tillbaka! 🤩 Den som är sugen på att testa produkter från LH ska passa på, det är 30-70 % på massor av produkter som t.ex. kan ha trasig ytterförpackning (det är alltså inget fel på själva produkten). Jag brukar passa på att fylla på mina favoriter när de kör outlet. 😊 Men man kan även fynda ögonskuggspaletter och annat kul!

https://lhcosmetics.com/sv/collections/outlet-jan-25

Nikki
Beauty Pro
06/01/25-10:23(redigerad den 06/01/25-10:49)

Just nu är det KICKS Club 25% på Clean 💧☁️🌸🤍

En mängd klassiska rena dofter perfekta på jobbet och till våren och sommaren.

Den på bilden är min nyaste Clean doft, Classic Vanilla Cloud EdP.

Lite annorlunda, ren, fräsch och samtidigt lite söt. Inte så vanligt med vanilj i Clean's parfymer. Denna innehåller doftnoten vaniljorkidé och återfinns faktiskt i några fler av Clean's parfymer. Taggar dem + några andra dofter med vaniljorkidé om någon är intresserad eller fastnat för doftnoten.

Just nu är det KICKS Club 25% på Clean 💧☁️🌸🤍  En mängd
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Reserve Skin EdP 100 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Vanille EdP 50 ml
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Classic Nordic Light EdP 30 ml
Classic Malibu Beach EdT 60 ml
Crystal Noir Parfum EdP 90 ml
Vanilla CEO EdP 50 ml
Cloud EdP 100 ml
Anna
Beauty Beginner
06/01/25-09:31

Jag har använt ACOs hudvårdsprodukter så länge jag kan minnas, och de har blivit en självklar del av min dagliga rutin. Produkterna är inte bara ett fantastiskt budgetalternativ, de fungerar också otroligt bra för min hud. Jag har vid flera tillfällen provat dyrare märken, men jag återvänder alltid till ACO. Deras produkter återfuktar på djupet och är samtidigt skonsamma, vilket gör att min hud känns balanserad och välmående varje dag.

Jag har använt ACOs hudvårdsprodukter så länge jag kan
Face Glow Vitamin C Booster 30 ml