/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
14/12/24-11:23

JULMYS ❤️

Det finns för mig inget som är så avstressande som att umgås med djur. Lugnet, närheten och att bara vara i nuet. Simma ikapp på sommaren (även när jag crawlar förlorar jag 😂), dofta in hösten i skogen eller pulsa fram i snön tillsammans.

Jag har i år önskat mig bl a en gåva till Hundstallet så att de kan fortsätta sitt fantastiska arbete. Lämnade själv tidigare i höst över en kasse med filtar, gosedjur och leksaker på en av deras anläggningar.

Har insett att inget ger mer glow och glöd än engagemang så försök hitta något du verkligen brinner för. 🥰🔥✨️

Har du redan hittat något får du gärna berätta!

Hundstallet kommer ha personal som tillbringar hela nyårsnatten på plats för att ingen hund ska behöva vara rädd ensam. 💞

Läs mer på deras hemsida om du blir nyfiken eller vill veta mer.

Att stötta genom att bli medlem kostar för ett helt år mindre än en mascara!!! 👀

JULMYS ❤️  Det finns för mig inget som är så avstressande
Nikki
Beauty Pro
14/12/24-08:06

24 dagar av skönhet 👄❄️

Dag 18 - Lip Balm

Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm

Perfekt läpprodukt för vintern då det ger både fukt och färg. Så lätt att applicera att man inte ens behöver en spegel. Vässas ej, bara att vrida upp. Innehåller bl a vårdande ingredienser som mango- och sheasmör. Läpparna känns mjuka och får en fin färg med lätt täckning som kan byggas på.

Finns i massor av fina nyanser.

24 dagar av skönhet 👄❄️  Dag 18 - Lip Balm   Clinique
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Super Strawberry
Melina
Beauty Pro
14/12/24-06:52(redigerad den 14/12/24-06:53)

24 dagar skönhet ❤ dag 6

KÉRASTASE - CURL MANIFESTO

Curl Manifesto Crème De Jour Fondamentale Leave-in Serum

Min hårtyp är tjockt och lockigt.

Älskar den, använder alltid den efter dusch i handdukatorkar hår. Håret blir mindre frizzigt och mina lockar blir jätte fina.

24 dagar skönhet ❤ dag 6  KÉRASTASE - CURL MANIFESTO  Curl
Curl Manifesto Crème De Jour Fondamentale Leave-in Serum 150 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
taimajjouban
Beauty Star
14/12/24-03:15

hej tjejer! vilka tycker ni är bäst för hårbotten av dessa produkter!

hej tjejer!  vilka tycker ni är bäst för hårbotten av dessa
Genesis Bain Hydra-Fortifiant Shampoo 250 ml
Viktoria
Beauty Pro
14/12/24-03:05

hej, har ni några tips på parfymer för män? om ni köpte en parfym till er pappa, vilken skulle ni välja? ❤

carina
Beauty Star
14/12/24-01:49(redigerad den 14/12/24-02:07)

Mitt senaste köp! Läppglans från Buxom är en absolut favorit, nyansen Celeste är dock ny för mig. Jättefin lyster som också funkar med en penna under. Lumenes CC och Blur produkter är nödvändigheter. Det ska bli spännande att se vad detta serum från The Ordinary kan göra åt mina linjer över panna och näsrot. En lite tidig julklapp till mig själv. 🥰

Mitt senaste köp! Läppglans från Buxom är en absolut
Amanda
Beauty Star
13/12/24-21:52(redigerad den 13/12/24-21:53)

Senaste inköp! Bästa setting sprayen!!

All Nighter Setting Spray 118 ml
Rosalie
Beauty Star
13/12/24-21:01
  1. Mitt smink klarade sig igenom en hela dag i skolan (Jag går dans linje) Jag använder mig av Hickap Preppy Prime Setting Spray Matte Finish och E.l.f. Power Grip Primer + Niacinamide
1. Mitt smink klarade sig igenom en hela dag i skolan (Jag