/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emma
Beauty Star
08/02/24-18:21
Toppen eye patches som återfuktar och stannar på plats 🌸
Toppen eye patches som återfuktar och stannar på plats 🌸
Josefine
Beauty Star
08/02/24-18:17
Om jag älskar mitt rouge från beautyact? Svar: ja 🙊
Om jag älskar mitt rouge från beautyact? Svar: ja 🙊
Malin
Beauty Pro
08/02/24-18:10 (redigerad den 08/02/24-18:10)
Dagens fynd blev dessa tre produkter. Passade på när det var 20% på mascaror samt att jag hade 20% på valfri vara och bonuscheck 🙌🏼 • BareMineral gen nude blonzer - Kiss of copper. Blev nyfiken på denna efter att @Irena la ut om denna och nu passade jag på att utöka samlingen. • Maybelline sky high mascara • Maybelline fit me concealer
Dagens fynd blev dessa tre produkter. Passade på när det var
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mira Sami
Beauty Beginner
08/02/24-18:02
Heej, har någon tips på en cream contour som är acne snäll?
Aso
Beauty Star
08/02/24-17:57
Hej tjejer tips på créme eller bra foundation för torr/normalt hud ?!
Amanda
Beauty Star
08/02/24-17:49 (redigerad den 08/02/24-17:57)
Vill ni höra komplimanger, varje gång du går förbi någon så snälla följ min nuvarande rutin 😍 Parfym kombon är verkligen en underbar lukt😘
Amanda
Beauty Beginner
08/02/24-17:48
Här tjejer har ni många makeup artisters hemlighet. Lait-Créme concentré en multifunktionell hudvårds kräm som är en dröm att ha både i sin rutin men även som en primer! Den lägger sig som en hinna på huden och nu efter att ha använt hudvårds krämen ett tag beställde jag nu även ögonkräm och serum i samma serie🌹
Här tjejer har ni många makeup artisters hemlighet.
Ronja
Beauty Beginner
08/02/24-17:47
Denna serien är magiskt för lockigt/vågigt hår och ett stort + är att den är sååååå glansgivande