/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Marstef
Beauty Beginner
08/02/24-19:29
Finns det en parfym som ni rekommenderar, som inte försvinner så fort man tagit på den? Alternativt, två parfymdofter som framhäver varandras dofter bättre?🥰
Denjah
Beauty Star
08/02/24-19:21
Jag har testat många vitamin C-serum. Min absolut favorit är Nuxe ”Prodigieuse Boost Vitamin C Glow Serum”. Den ger ett fint glow! Rekommenderar starkt 💕
Naya
Beauty Beginner
08/02/24-19:21 (redigerad den 08/02/24-19:25)
Parfymtips för er <3 Min favoritparfym som ger mig många komplimanger Coach - Dreams 💞💗🩷 Den har en blommig doft med inslag av fruktiga toner. 🌸🍓 Den öppnar upp med noter av päron och bergamott, följt av en blommig bukett med gardenia och cactusblomma. Basen av mysk och träiga noter ger parfymen en varm och sensuell avslutning. Rekommenderar alla att testa!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Johanna-Lovisa
Beauty Star
08/02/24-19:21
Är ute efter en parfym som ska bli ~*min doft*~. Jag gillar lite mer diskreta. Har sol de janeiro 62 just nu men tycker den känns mer som en sommarparfym. Har även Clean Rain, men hunnit tröttna lite på den. Vill ha något lite mer diskret, som funkar till vardags på mitt kontorsjobb. Men som ändå får folk att ba: VEM är det som luktar så gott?! Tar tacksamt emot tips🥰
Ellen
Beauty Star
08/02/24-19:19
Dessa är så värda! Funkar hur bra som helst
Negin
Beauty Beginner
08/02/24-19:18
Hej tjejer! Vilken parfym föredrar/rekommenderar ni? Prada eller Valentino bron in Roma
Hej tjejer! Vilken parfym föredrar/rekommenderar ni?  Prada
Elin 🍒
Beauty Star
08/02/24-19:17
Mina köp från kicks galna rea😍
Mina köp från kicks galna rea😍
xezalbaglan11
Beauty Beginner
08/02/24-19:15