Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Skönhets älskaren
Beauty Star
07/02/24-21:01
BEAUTYSCT HYDRAGEL PRIMER🌪️❄️❄️ Detta är nog den bästa primern jag har testat, och kan poängtera att jag testar hela tiden nytt smink och är aldrig någon som fastnar på en smink produkt även att jag gillar den, men denna primern har fått mig att fastna. Har köpt minst 5 styckna och fyller på varje gång den tar slut. Finns ingen annan primer som återfuktar och funkar med alla smink och håller sminket så länge som denna ETT STORT REKOMMENDATION😍😍😍😍😍
BEAUTYSCT HYDRAGEL PRIMER🌪️❄️❄️ Detta är nog den bästa
Moa
Beauty Star
07/02/24-20:58
Denna är verkligen så fin!! Lägger sig perfekt
Denna är verkligen så fin!! Lägger sig perfekt
Clara
Beauty Star
07/02/24-20:56
Senaste tillskottet och wow säger jag bara. Brynen blir så snatched och så snygga och håller verkligen hela dagen. Så enkel att applicera och så smidig borste. Rekommenderar starkt denna! ✨🤩👏🏼
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Moa
Beauty Star
07/02/24-20:55
Stort tips till killar🫶🏽
Stort tips till killar🫶🏽
Louiseemretsson
Beauty Pro
07/02/24-20:48
Inför alla hjärtans så uppskattar jag rött lite extra på läpparna, har ni någon favorit-kombo som är i röd nyans? ♥️
Saga
Beauty Star
07/02/24-20:42
Tips till alla ❤️ dag present till kille! Köpte denna till min kille i födelsedagspresent och han & jag älskar den! Om man gillar en mer ”manlig” doft är denna är perfect match 😍✨
Agnes
Beauty Beginner
07/02/24-20:41
Måste verkligen slå ett slag för Prada Paradoxe! Utan tvekan den godaste och mest beroendeframkallande doften jag känt. Tung, men inte för tung; passar perfekt nu i vinter! Noter av apelsinblomma, lyxig vanilj och saftiga päron. Jag har den vanliga, inte intense. Om du vill få killar att springa efter dig tekommenderar jag denna 🙈
Måste verkligen slå ett slag för Prada Paradoxe! Utan tvekan
Mai
Beauty Star
07/02/24-20:33 (redigerad den 07/02/24-20:33)
Testade den nya My Way Nectar igår. Den är mjukare än den vanliga My Way och luktar som frukt godis, personligen älskar jag det!😍 Den söta bubbelgums lukten som finns på dem andra existerar inte på den här, lite synd men den har sin egen sötma. Dock tycker jag att den inte alls höll bra, kanske i någon timme bara. Hur höll den för er som också har testat den? * Top notes: Bergamot Calabria, Orange blossom, Pear accord. Heart Notes: Tuberose Absolute, Jasmine Superinfusion, Violet leaf. Base notes: Bourbon Vanilla, White Musk, Cedarwood.