/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Violet
Beauty Pro
09/12/24-09:34

7 dagar av 2

7 dagar av 2
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Nathalie
Beauty Pro
09/12/24-09:14

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 12: blush (tyvärr fanns bara den ena färgen att tagga)

Det här året har jag förälskat mig i liquid blush, och efter mycket (!) research inför mitt första köp så blev det Nars Afterglow Liquid Blush. Jag köpte först den ena färgen och insåg att den var perfekt till vardags men inte till fest som jag hade tänkt som första tillfälle att använda den, så det blev en något mörkare nyans också.

Med den här blushen tycker jag att man får bygga upp färgen till den täckning man vill ha, första appliceringen blir relativt ljus men syns fortfarande, men produkten är väldigt lätt att bygga. När man först tar på den kan det kännas som att man tagit lite för mycket men färgen sjunker in lite. Efter det håller den sig på samma nivå resten av dagen tycker jag!

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 12: blush (tyvärr fanns bara
Afterglow Liquid Blush Behave
Haidy Badie Zouz
Beauty Star
09/12/24-08:58
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Berätta om ditt bästa skönhetstips 🌹
20
Emma
Beauty Pro
09/12/24-08:54

Julklappstips till den som älskar skimmer!

Jag köpte nyligen denna shimmer eyeshadow stick från Isadora efter att ha sett mycket om den på sociala medier. Så lätt att använda, bara dutta på lite på ögonlocket och blanda ut med fingret, eller en borste. Ger ett så fint glitter och passar perfekt nu till jul och nyårsfirandet. Kostar 139 kr på Kicks!

(Bilderna är tagna från Kicks hemsida)

Julklappstips till den som älskar skimmer!  Jag köpte
Shimmer Eyeshadow Stick 40 Silver Highligh
Nikki
Beauty Pro
09/12/24-08:03

Jag älskar mitt Almost Lipstick Black Honey från Clinique 🥰

En mix av läppstift med lätt täckning, lip balm och lipgloss. Ikoniska Black Honey-läppstiftsfärgen förstärker dina läppars naturliga ton och ger en smickrande nyans som är unik för dig. Och därför också passar alla! Passar dessutom extra bra nu på vintern då det inte heller torkar ut läpparna.

Finns även som gift set, då i mindre format, tillsammans med nyansen Pink Honey. 🌸🖤🍯

Perfekt julklapp som jag själv kommer ge bort!

Både fullsize produkten och setet kostar under 300 kr.

Jag älskar mitt Almost Lipstick Black Honey från Clinique 🥰
Almost Lipstick Black Honey
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Sahar
Beauty Star
09/12/24-07:55

vad tycker vi om detta serum från Jorgobé? Är den bra? det är bara 5% niacinamid i den och jag har ganska torr hy just nu, är det för lite? Skriv gärna vad ni tycker om den.

Niacinamide Serum 50 ml
Nikki
Beauty Pro
09/12/24-07:32

🍯 24 dagar av skönhet 💋🍯

Dag 13 - Läppolja

En härlig och vårdande läppolja berikad med honung från NUXE, Rêve de Miel Honey Lip Oil som gör läpparna mjuka och lena. Doft av honung. 🍯

🍯 24 dagar av skönhet 💋🍯  Dag 13 - Läppolja   En härlig
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Sofia
Beauty Pro
09/12/24-07:28

NARS Reflecting Setting Mist är en riktig game changer för att hålla makeupen på plats och samtidigt ge huden en fräsch, hälsosam lyster. Formulan är lätt och sprayen fördelar sig jämnt utan att kännas tung eller klibbig. Det jag verkligen uppskattar är att den inte bara fixerar sminket, utan också innehåller återfuktande ingredienser som ger huden ett uppfriskat utseende under hela dagen.

Den subtila glow-effekten är perfekt – inte för glansig, men precis lagom för att huden ska se levande och välmående ut. Jag använder den både som avslutande steg efter sminkningen och för en snabb uppfräschning under dagen.

Om du vill ha en setting mist som kombinerar hållbarhet, återfuktning och en naturlig finish, är denna ett måste att testa! ✨

NARS Reflecting Setting Mist är en riktig game changer för