/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Star
08/02/24-19:11
Hej Allesammans, Vilken är eran favorit mascara? Har ni några tips?🤩✨
Ellen
Beauty Star
08/02/24-19:11
💗Jag behöver hjälp! 💗 Budgies Calming Centella pre makeup prime mask har varit min återkommande favorit och har köpts om och om igen! Nu finns den inte längre - har någon ett tips på en liknande?
Bea
Beauty Beginner
08/02/24-19:10
Behöver alla tips på en täckande och bra foundation?🤩🤩
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Maro
Beauty Pro
08/02/24-19:10 (redigerad den 08/02/24-19:17)
Gillar du nischade parfymer som inte doftar som alla andra så är denna parfymen något för dig!! Den är unisex och helt sjuk. Super fräsch och unik 🍋den innehåller bland annat noter av citron, neroil, bergamott, jasmin, mysk och marockanskt cederträ… ni hör juu!! Dröm🍋✨🪷
Melani
Beauty Star
08/02/24-19:10
Är serums verkligen bra för ansiktet? Har hört att dem inte hjälper alls.
Ofelia
Beauty Star
08/02/24-19:08 (redigerad den 08/02/24-19:21)
Rosor är röda violer är blå varför inte köpa en sky high Burgundy haze mascara eller två 🥰
Rosor är röda violer är blå varför inte köpa en sky high
Melani
Beauty Star
08/02/24-19:08
Varför har inte kicks elf beauty?
Naya
Beauty Beginner
08/02/24-19:07
Hej alla fina🫶🏻 Jag vill verkligen ha långt, tjockt och glansigt hår och skulle veta vad ni rekomenderar för rutiner, schampo och hårprodukter som kan göra mitt hår till det jag önskar! ♡♡♡