/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
urszuly.agnes
Beauty Star
02/08/24-20:10
Följ mig så följer jag er tillbaka🤭 Help a girl out🩷
Mikaela
Beauty Star
02/08/24-20:08
Er bästa BUS för ansiktet? Vill ju se sådär pigg, fräsch och glowig ut 🙏🏻😍
carla.rached.cr
Beauty Beginner
02/08/24-20:06
Tjejer behöver tips på parfym som är söt men inte stark! Har tröttnat på mina.🫶🏽
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Gabriella
Beauty Star
02/08/24-20:02
Hello! Någon här som har hunnit klicka hem Kylies nya foundation än???🥰
Denjah
Beauty Star
02/08/24-19:58
Tänkte jag kör en rekommendation på parfym. Jätte god och annorlunda doft. Blev helt kär i doften första gången jag kände lukten. Den håller väldigt länge, trots att du själv kanske ej känner det. 🤍
Denjah
Beauty Star
02/08/24-19:51
Om du behöver rekommendation på mascara så har jag en till dig! ”Lancome Monsieur Big” Sjukaste mascaran som ger fantastiskt längd och volym. Fransarna ser dessutom fylligare ut! En stark rekommendation 😍
Om du behöver rekommendation på mascara så har jag en till
Maro
Beauty Pro
02/08/24-19:50
🌹 En varm, fluffig, lyxig, ros/hallon/mysk doft…väldigt frisk och unik. ju längre den får sitta på huden desto godare blir den!! Jag personligen har svårt för ros dofter i parfymer men denna är sjuk tjejer!!😤
Isabelle
Beauty Star
02/08/24-19:41
Ser så många inlägg om parfymer, men hur får ni er parfym att hålla?? Tycker alla mina parfymer försvinner jättefort, efter en timme känns ingen doft alls 🥹 taggar de parfymer jag har och använder