/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Anna Catharina
Beauty Star
02/08/24-21:51
Älskar verkligen Smashbox Becca under eye brightening corrector, tycker den ljusar upp under ögonen och neutraliserar verkligen ens mörka ringar 😍
Älskar verkligen Smashbox Becca under eye brightening
Frida
Beauty Star
02/08/24-21:47 (redigerad den 02/08/24-21:49)
Rekommenderar denna parfym har redan tagit slut på 2 flaskor. Den är väldigt fräsch och folk undrar hela tiden vilken parfym jag använder.
Mathilda
Beauty Star
02/08/24-21:43
Några favorit dofter!! Vad har ni för tips på parfymer? Vad har ni för favoriter?🫶🏼🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Loco
Beauty Star
02/08/24-21:40
Blev tipsad om den här och vill föra det vidare. Bland den bästa eyeliner jag haft, inget smudge, lätt hanterlig. Ger en glossy men ändå matt finish!
Valeria
Beauty Pro
02/08/24-21:34
Nars concealer är den bästa concealern jag har använt. Den har en lite tjockare konsistens med en fin och naturlig täckning 😍 Jag rekommenderar starkt!😇😍
Fanny
Beauty Beginner
02/08/24-21:31
Hej!! Jag behöver tips på parfymer! Jag gillar dofter som tex Carolina herrera good girl, ysl black opium och på senaste har jag kört olympea flora!! Alla tips uppskattas!
enya.blomstrom
Beauty Pro
02/08/24-21:29
ALLA NI som frågar efter en full covrage, bra hållande concealer som inte creasar, här har vi det! Den här produkten är så otroligt fin fulltecknade o ser likadan ut från morgon till kväll! Ni måste prova! KÖP KÖP KÖP😹🙏❤️
ALLA NI som frågar efter en full covrage, bra hållande
Aseel
Beauty Beginner
02/08/24-21:26
Rekommenderar verkligen settet. Riktigt bra sminkborstar.
Rekommenderar verkligen settet. Riktigt bra sminkborstar.