/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
tanya.wissam
Beauty Star
08/02/24-22:46
Se hit alla torrisar, låt oss diskutera hur ni håller makeupen fin under vintertiden. För mig gäller massor av fukt och en bra foundation förr torr hy🤩
Se hit alla torrisar, låt oss diskutera hur ni håller
Jennifer
Beauty Pro
08/02/24-22:41
Denna är ju helt underbar för en som får lite torrare hud under vintermånaderna. Luktar väldigt gott också
Elsa
Beauty Beginner
08/02/24-22:40
Hej! Finns det något tips för mig som har ganska lätt för att få utslag/finnar. Någon mild kräm som återfuktar?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Lilly
Beauty Star
08/02/24-22:33
Någon som har tips på bra vitamin-c serum som ger fint glow? Har använt Ole Henriksen Banana bright vitamin c serum som gav fantastisk glow, men då jag har rätt känslig hy och den är väldigt parfymerad så fick jag sluta använda den
Misschiief
Beauty Star
08/02/24-22:24
En favorit underögon kräm , hjälper till med att ljusna upp mörka ringar samt ge lite glow då den har c vitamin komplex i Älskar lägga denna i min smink rutin innan concealer då den jämnar ut rynkor och ger lyster !
Malin
Beauty Beginner
08/02/24-22:22
Behöver tips på parfym! Gärna en lite sötare ton 💕
Anna Catharina
Beauty Star
08/02/24-22:19
Mitt senaste köp från Kicks var faktiskt från Björk, deras repair shampoo. Älskar deras rena ingredienser 😍
Mitt senaste köp från Kicks var faktiskt från Björk, deras
Sumeja
Beauty Beginner
08/02/24-22:11
Kan ni tipsa om en bra ansiktskräm som ger glow?