Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Laura
24/05-05:59
#beautyhack Mitt bästa #beautyhack är att använda translucent setting powder för att undvika linjer från solglasögon på näsan. Ta bara pudret på en fuktig beauty-blender och applicera det på sidan av näsan där glasögonen ska sitta, ta sedan lite på fingret och lägg på den del av solglasögonen som nuddar näsan. Mitt favoritpuder att använda är Laura Mercier translucent loose setting powder!
Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder Travel Size Translucent
Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder Travel Size Translucent
Se mer
Alicia
24/05-05:54
Mitt bästa #beautyhack är att när mascaran börjar torka ut, lägga den i varmt vatten, den blir som ny!
Se mer
Linnea
24/05-00:13
Mitt bästa skönhets tips är att blanda sin brun utan sol med sin nattkräm. Det ger ett mycket mer jämt och ”milt” resultat. Det kanske mest optimala är att blanda sin kräm med en tanning oil men även mousse fungerar toppen. Jag brukar göra detta ungefär en gång i veckan och det fungerar jättebra. Detta skönhetstips är väldigt enkelt och är perfekt för de som vill uppnå ett mer naturligt resultat med sin brun utan sol!🥰#beautyhack
Se mer
Maria
23/05-20:20
Mitt bästa #beautyhack är att spraya sin beautyblender med settingspray (i mitt fall så är det den underbara All Nighter setting sprayen från Urban Decay) och sedan applicera sin bas. Blir så fint och jag tycker själv att basen håller mycket bättre!
Se mer
Joanna
23/05-19:22
Mitt bästa #beautyhack är att använda Shiseido ögonfransböjare (bästa!) följt av Lancôme Hypnôse vattenfasta mascara (viktigast är att mascaran är vattenfast), böjen på fransarna sitter som berget hela dagen. Magi!
Se mer
Nikki
23/05-16:05 (redigerat)
Ett av mina bästa beautyhacks vid röda och trötta ögon är att lägga en vit kajal på vattenlinjen. Det ger både en piggare blick samt att ögonen ser större ut. Nu behöver det inte längre synas när vi hängt över skolböckerna, tröstat bebisar eller nattsuddat. 👀
MAC Eye Kohl Eyeliner Fascinating
MAC Eye Kohl Eyeliner Fascinating
Max Factor Kohl Pencil White
Max Factor Kohl Pencil White
Isadora Inliner Kajal Waterline 50 Satin White
Isadora Inliner Kajal Waterline 50 Satin White
DIOR Diorshow Khôl High Intensity Pencil 009 White Kohl
DIOR Diorshow Khôl High Intensity Pencil 009 White Kohl
Se mer
Yasmin
23/05-15:59
#beautyhack återfukta huden innan man sminkar sig, det är jätte bra att massera ansiktet också, minst 8 timmars sõmn, dricka mycket vatten. Äta antidioxianter
Se mer
Nikki
23/05-15:35 (redigerat)
Ett tips på en superbra rengöringsspray för makeupborstar, FLAER Brush Cleansing Spray. Spraya på och torka av, upprepa om det behövs. Nu har jag alltid rena, fräscha borstar😍
FLAER Brush Cleansing Spray FLAER
FLAER Brush Cleansing Spray FLAER
Se mer