/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Anna Kihlström
Beauty Pro
22/06/24-11:22

ETERNITY AROMATIC ESSENCE

Med ny fräschör och friskhet presenteras denna sensuella Calvin Klein doften i en läckert grön flaska.
En garanterad bestående feminin variant som dröjer sig kvar länge och omvandlas stegvis på huden ju längre man bär den precis som de övriga varianterna från denna underbara "Eternity doft familjen".
Den är en perfekt kombination sammansatt av aromatiska blommor med bla lavendel och sandelträ vilka är några av mina personliga favorit essenser och gör den till en klar favorit hos mig då den även behåller sin bas i grunden som den ikoniska doften med sin givna plats i parfymernas universum ~ "Eternity".
Med en pudrigt aromatisk och mild variant men även tydliga frukt inslag med essenser från bla kokos så lyckades Calvin Klein åter skapa perfektion i ny fräsch, frisk och sprudlande glad sommar bris på flaska!
ETERNITY AROMATIC ESSENCE  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Med ny
Aaron
Beauty Pro
21/06/24-17:57 (redigerad den 21/06/24-17:59)

en Apreciation Post för Muge Leen Renaissance Palette, 45kr:

+Den bästa paletten du kan få för pengarna ärligt. Jag har kärat ner mig i kinesiskt smink på senaste tiden och temat, färgerna, kvaliteten är helt underbar. Första lagret med Blush är väldigt mjuka och behöver ett par applikationer för att skina.

Ägonskuggorna är helt sjuka och funkar till allt från neutralt till en natt ute på klubb. Wow säger jag bara!
-Färgerna går inte över på borstar så bra, så använd fingrarna eller en bra silikon borste.



*vilken färg älskar du mest?*🥹

Jabeen
Beauty Pro
21/06/24-14:03

Hi, i would like to share my recent purchase at KICKS, some of products from Maybelline and my favorite Pixi on the glow blush. This blush is amazing and almost everyone's favorite.

Hi, i would like to share my recent purchase at KICKS, some
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
21/06/24-09:31

En av mina favoritprodukter!
(Som jag inte klarar mig utan).

Den är nyckelingrediensen i min hudvårdsrutin. Sedan jag började med den har min hy fått mer glow och huden känns aldrig torr.

**En av mina favoritprodukter!** *(Som jag inte klarar mig
Assie
Beauty Star
21/06/24-09:30

Måste bara berätta att den här produkten är bara WOW. Jag använder dom som foundation och det gav verkligen lyster om hela ansikte. Man känner sig fräschare och piggare ut.
Dom kommer jag absolut att köpa i fortsättning. Det är värt med pengarna.

Nikki
Beauty Pro
21/06/24-08:57
Annika
Beauty Pro
21/06/24-08:57 (redigerad den 21/06/24-08:58)

Blev ett köp på Kicks i dag, midsommarafton. Det blev lite Lumene produkter, och påfyllning av BeautyAct ögoncream.

Blev ett köp på Kicks i dag, midsommarafton. Det blev lite
Leyla
Beauty Star
20/06/24-21:17

👃🍦💖✨

👃🍦💖✨