/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Beginner
09/02/24-10:31
Hade ingen glow i ansiktet innan jag började använda Dr ceuracle vegan kambucha Tea essense och nu får jag så många komplimanger för att jag fått sån glow. Den ger mig även fukt nu när jag annars brukar bli torr pga kylan
Hade ingen glow i ansiktet innan jag började använda Dr
Amanda
Beauty Beginner
09/02/24-10:25
Måste verkligen rekommendera Kiehl's Deep Pore Cleansing Masque. Den har rengjort min hud på djupet jag älskar den 
Måste verkligen rekommendera Kiehl's Deep Pore Cleansing
enya.blomstrom
Beauty Pro
09/02/24-10:01 (redigerad den 09/02/24-10:02)
Hej Finisar! Ville bara komma med lite viktig information🩷 parfymerade produkter som används i ansiktet kan skapa obalans i husbariären, det kan skapa irritation, känslighud, rodnad och allergiska reaktioner🩷 Ta hand om er o var försiktig! Läs alltid på produkt beskrivningen🩷 hoppas de hjälpte jag länkade även en hudkräm som oparfymerad🩷🩷 rådfråga även om oparfymerade hudkrämer i butik🩷
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anastasia
Beauty Star
09/02/24-09:46
Halloj!  Kan någon beskriva skillnaden mellan Dior Hypnotic Edp och Edt? Vilken är bäst? Finns det något liknande som luktar samma som den? Tänkte på någon billigare variant? Vanilj, choklad, sockervadd, patchouli, sötmandel, musk?
Halloj!   Kan någon beskriva skillnaden mellan Dior
Khaled
Beauty Star
09/02/24-09:43
Hejsan. Jag har märken från finnar på mitt ansikte. Hudbarrieren är skadad och jag behöver tips på vilka produkter som hjälper med att bygga upp hudbarrieren.
Laura
Beauty Star
09/02/24-09:19
Det här har varit min go-to mascara i några år nu och jag älskar den, den smular inte, ramlar inte ner under ögonen och håller hela dagen. 😍😘
Anastasia
Beauty Star
09/02/24-09:17
Halloj! Kan någon tipsa mig hur jag kan bli av med mörka ringar under och runt ögonlocken? Jag brukar inte sminka mig i vardagen, kanske lite läppstift och rouge men inget annat annars. Jag önskar tips på produkter som förbättrar problematiken och inte ”döljer” den för tillfället. Tack ☺️
Tova
Admin
09/02/24-09:08
Titta vem som äntligen har blivit Beauty Pro! 🥇
Titta vem som äntligen har blivit Beauty Pro! 🥇