/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sara
Beauty Star
09/02/24-08:55
Hej! Finns det någon sida där man kan beställa tomma parfymflaskor? Jag är ute efter Valentino Donna Born in Roma med svart kork för att ha som dekoration men hittar ingenstans där den säljs tom 😊🌸
Hej! Finns det någon sida där man kan beställa tomma
Elina
Beauty Star
09/02/24-08:45
Vilken är eran bästa produkt när det kommer till brun utan sol till ansiktet?🙌🏻
Elina
Beauty Star
09/02/24-08:42
Jag har torr/kombinerad hy, och just när det kommer till ansiktsrengöring så vill jag självklart inte ha något som torkar ut huden. Denna tar bort smink superenkelt och lämnar min hy återfuktad. Självklart lägger jag mina övriga steg av hudvårdsrutinen på efteråt🤌🏻💖
Jag har torr/kombinerad hy, och just när det kommer till
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sassapatin
Beauty Pro
09/02/24-08:40
Tänkte dela med mig om en myt inom skönhet ”Ju dyrare produkter, desto bättre resultat." Faktum är att priset inte alltid korrelerar med produktens effektivitet. Det finns många prisvärda alternativ som ger utmärkta resultat.
Jabeen
Beauty Pro
09/02/24-08:04 (redigerad den 09/02/24-08:06)
My basic makeup treatment at Kicks with experienced makeup artist. It was a great experience and I came to know many new things also she gave me tips how to apply foundation for casually, I must say she was very nice and kind lady and also behaved so nicely and friendly 🤗🤗 although it’s not a complete makeup look I look little strange 😂without blush on, eyeliner and lipstick.
My basic makeup treatment at Kicks with experienced makeup
Belma
Beauty Star
09/02/24-07:28
Tips mot mörka ringar under ögonen? 🥹
m.mansson89
Beauty Star
09/02/24-07:21
Tips mot trötta ögon?
m.mansson89
Beauty Star
09/02/24-07:17
Hur ofta brukar ni köra en scrub på ansiktet?