/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Carro K
Beauty Pro
14/11/24-19:52

Tre svarta skönheter från Nars som jag använder och är väldigt nöjd med och tipsar om till Black week✨

Nars soft matte primer - matt primer som håller borta sminket från att lägga sig i de fina linjerna och trots att den är matt hjälper den till att behålla fukt i huden!

Nars Climax Extreme Mascara Black - mascara som ger en härlig volym till fransarna och som framförallt inte klumpar sig!

Nars Light Reflecting Pressed Setting Powder - setting powder som fixerar makeupen, toppen att ha i sminkväskan för att förbättra under dagen!

Soft Matte Primer 30 ml
Climax Extreme Mascara Black
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
Jabeen
Beauty Pro
14/11/24-19:46

Hi everyone, I would like to share my latest purchase at KICKS, Moroccanoil treatment. It's now time to give some special treatment to hair that my hear really needed now a days. I searched many hair product and read their reviews and I found Moroccanoil best for any type of hair. It smells good as I tried it only one time yet but I hope it will meet my expectations.

Hi everyone, I would like to share my latest purchase at
Anna
Beauty Pro
14/11/24-19:43

Lernberger Stafsing Glosspray är mitt senaste köp som är ett återköp😍! Någon som också gillar den här?

Lernberger Stafsing Glosspray är mitt senaste köp som är ett
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Elma
Beauty Star
14/11/24-19:07

Vad tycker ni om Hårvårdsmärket Aussie?

• Bra/Dåligt?
Vad tycker ni om Hårvårdsmärket Aussie?   - Bra/Dåligt?
Bedur
Beauty Pro
14/11/24-17:07

Till er dom älskar Prada Paradoxe: köpte nyligen denna nyare versionen, Vittual Flower, som jag upplever är mildare och smjukare i doften. Med blommig myskdoft och inslag av jasmin, neroli och bergamott blev jag såld denna istället för den originella. För kommande erbjudanden på parfymer så kan jag rekommendera denna🌸

Till er dom älskar Prada Paradoxe: köpte nyligen denna nyare
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Seda
Beauty Pro
14/11/24-16:58

Jean Paul Gaultier La Belle Le Parfum Eau de Parfum 30 ml är min signatur doft har även den i bilen.

Jean Paul Gaultier La Belle Le Parfum Eau de Parfum 30 ml är
Nadia
Beauty Beginner
14/11/24-16:08

i love u min parfym

i love u min parfym
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Irena
Beauty Pro
14/11/24-15:43

unisexdofter - några varma tips 

Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml