/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rose
Beauty Beginner
02/09/24-14:34
Hej! Har någon några tips på bra primers och bra setting sprays för att ansiktet inte ska bli oljigt och sminket fläckigt? ✨
Camilla
Beauty Star
02/09/24-14:29
Hej! Jag skulle vilja få hjälp med ett ansiktsvatten/toner. Jag använder det varje morgon. När jag vaknar är min hud jättefet men kan under dagen vara blandad, dvs fet i vissa områden och lite torr på andra (inte jättetorr) har ni något tips på ett ansiktsvatten nu när min börjar ta slut 😁
nanda.ismail323
Beauty Star
02/09/24-14:27
Hej! Jag skulle behöva hjälp med mitt hår pågrund av det har blivit så slitet och tunn har någon nån tips på olja elr schampo man kan använda som e bra för lockigt hår❤️❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nancy
Beauty Star
02/09/24-14:21
Jag älskar djupa röda läppar produkter och då menar jag verkligen mörka och djupa men tycker ofta att det flesta som finns i butiker är ganska ljusa och klara men skulle vilja ha en riktig mörk tänk typ clinic honey något som den heter fast mer fylligare😻💞
Nancy
Beauty Star
02/09/24-14:18
Är det någon som har tips på parfymer som liknar Valentiono Born in roma fast lite billigare? 😅❤️
Är det någon som har tips på parfymer som liknar Valentiono
Maro
Beauty Pro
02/09/24-14:08
🥑Rekommenderar!! 🥑 Har även köpt denna till min kille för att den är så bra🫣 tips att lägga in denna i kylskåpet och ta ut den när du ska applicera den 🤝🏻 tacka mig senareee🥰
Veronica
Beauty Star
02/09/24-13:40
Mitt senaste köp! Påfyllning av mina vardagsfavoriter 😀
Mitt senaste köp! Påfyllning av mina vardagsfavoriter 😀
Laura
Beauty Star
02/09/24-13:38
Hellu! Vet någon om det finns någon parfym som liknar den här, men som håller bättre. 🥰