/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
26/12/24-18:59(redigerad den 26/12/24-20:18)

Mitt senaste köp är nytt för mig och har testat och de sitter bra kvar på nageln, bättre än förväntat. Målade på den röda på julafton och det var utan topplack och baslack och ett lager. Men ja vad hände på vägen med ena flaskan? lite papp runt nagellack kan vara bra när de fraktas tror jag!

❤️🩷

Mitt senaste köp är nytt för mig och har testat och de
Anna
Beauty Pro
26/12/24-18:51

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 23 - Hårvård

Det här är ett av de bästa produkterna inom hårvård 2024 En mulitiprodukt till håret sol ger lite av varje. Den reder ut, ger fukt, stärker håret och ger värmeskydd. Den ger fukt men jag skulle vilja säga att den inte är så tung utan mellan tung. Inte superlätt men inte tung. Doften är fin och fräsch , Lernberger Stafsing har haft en podd som jag troget lyssnat på, och deras intresse för dofter är en del av deras liv! Så jaa, deras hårprodukter parfymeras noggrant 🥂

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 23 - Hårvård  Det här är ett av de
BB Spray - Leave-In Primer 200 ml
Ester
Beauty Star
26/12/24-18:44

Hett tips! Dessa nya shimmer eye pennor från isadroa är magiska. Lätta att blanda ut för en snygg ögonsminkning. Finner både i matta färger och shimmer.

Hett tips! Dessa nya shimmer eye pennor från isadroa är
Shimmer Eyeshadow Stick 40 Silver Highligh
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Nikki
Beauty Pro
26/12/24-18:32(redigerad den 27/12/24-07:20)

Trodde knappt mina ögon... 👀💜✨️

YSL's nya BLACK OPIUM GLITTER EdP är här!

De typiska doftnoterna känns igen - vita blommor, kaffe och vanilj. Tycker dock att denna är lite mindre varm och kryddig än de flesta andra. Samtidigt är den både fräschare och sötare. Mer citrus (citron och mandarin) och fluffig söt marsmallow i basen.

Flakongen är galet snygg men jag är faktiskt inte helt nöjd med hur länge den höll på min hud jämfört med de andra tre jag har hemma för tillfället. Originaldoften, Le Parfum och Over Red.

Tror ändå att den kan tilltala de som annars tycker att Black Opium-parfymerna är för tunga. Kan också vara ett vår-och sommaralternativ för de som föredrar denna doftkategori året om.

Trodde knappt mina ögon... 👀💜✨️  YSL's nya BLACK OPIUM
Black Opium Glitter EdP 90 ml
Ester
Beauty Star
26/12/24-18:28

Jätte bra hårolja för vintern. Funkar i både vått och tort hår. Extremt dryg, man behöver bara några droppar. Tips tips tips!

Jätte bra hårolja för vintern. Funkar i både vått och tort
Miracle Hair Oil 75 ml
Ester
Beauty Star
26/12/24-18:08

Min nya favorit parfym! Den PERFEKTA fräsha vanilj doften. Den är varm, perfekt för hösten och vintern. Men vaniljen är inte så söt att den blir sliskig så den passar även för hela året. Underbar!

Min nya favorit parfym! Den PERFEKTA fräsha vanilj doften.
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Susanne
Beauty Star
26/12/24-17:51

Det här är min favoritdoft till vardags, mjuk och diskret.

Det här är min favoritdoft till vardags, mjuk och diskret.
Najwa
Beauty Star
26/12/24-16:21

Mina allra favorit parfymer, älskarrrr😍🤍 Har ni testat dessa? isåfall vad tyckte ni?🥰

Mina allra favorit parfymer, älskarrrr😍🤍 Har ni testat
The Scent For Her EdP 30 ml Gift Box
L.12.12 Rose Sparkling EdT 100 ml