/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ellen
Beauty Pro
02/10/24-10:33
Om ni vill nöja er själva inför alla hjärtans dag!!! Tipps: de har rea på deras behandlingar!! Och deras parfymer 🥰❤️ Ps:trevlig helg🌟🫶🏼
Gzdm
Beauty Beginner
02/10/24-10:25
En underskattad parfym 🙌
Emma
Beauty Star
02/10/24-10:22
Hej vänner! Upplever ni skillnad på lite billigare schampon och dyrare? I så fall på vilket sätt? Om ni inte gör det är jag jättenyfiken på vad erat bästa budget vänliga schampo är?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Emma
Beauty Star
02/10/24-10:16
Hej vänner! jag är ute efter den bästa setting sprayen, har tidigare använt Urban Decay All Nighter och älskar den. Min fråga är om någon hittat en bra setting spray till ett billigare pris? Jag har precis testat Maybelline Face Studio Setting Spray men är inte positivt överraskad. <3
Ida
Beauty Star
02/10/24-10:16
Date-night parfymer som passar perfekt för att lämna ett avtryck vid den där speciella Valentines-daten.
Vilma
Beauty Star
02/10/24-10:09
Den absolut bästa bronzern för ett naturligt resultat!
Sabrina
Beauty Beginner
02/10/24-10:08
Åh, fick hem dessa två produkter häromdagen och älskar färgerna! Har alltid velat testa Dior rouget som trendar på sociala medier men valde inte den typiska rosa färgen. Tycker den är en aning för ljus för min hy och valde denna fina fina färgen istället. En bärig nyans som passar för min varma hudton och tror den är så snygg till sommaren när man är lite sisådär solkysst! Läppglansen i nästan samma färg passade perfekt med rouget. Älskar combon och hur fint det satte på mina läppar!
Åh, fick hem dessa två produkter häromdagen och älskar
Ida
Beauty Star
02/10/24-09:54
Någon som har tips på hårprodukter för blekt/behandlat hår som samtidigt är milt för hårbotten?