/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
24/06/24-10:48
TIPS PÅ BÄSTA BUDGETSCHAMPO & BALSAM!

Dessa produkter är något jag alltid går tillbaka till, oavsett vilka jag testat emellanåt. De ger håret fukt och och håller det samtidigt fräscht länge.

Nikki
Beauty Pro
24/06/24-00:12

⭐🖤🌸 ATELIER VERSACE 🌸🖤⭐️

Lyx på flaska.

12 parfymer ingår i denna exklusiva kollektion (kunde inte tagga dem alla).

⭐🖤🌸  ATELIER VERSACE  🌸🖤⭐️  Lyx på flaska.   12 parfymer
Nikki
Beauty Pro
24/06/24-00:04

🌺🌸 rms beauty 🌸🌺

by makeup artist Rose-Marie Swift

Wow, vilka fina produkter! Serumberikade läppstift och fantastiska blush, bronzers och highlighters.

Superfina färger på blushen och en otrolig formula. Den smälte verkligen ihop med huden. Strålande lyster utan att vara glittriga.

Bara två problem, lite för dyra för min budget och jag vet inte hur jag skulle kunna välja färg. Tyckte de var helt ljuvliga allihop.

🌺🌸  rms beauty  🌸🌺  by makeup artist Rose-Marie Swift
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Emmy
Beauty Star
23/06/24-19:48

Hej allihop!

Alltså jag har ett stort problrm min pennvässare vill inte vässa mina Kylie läppennor, de bara smular, går ej att vässa och äts bokstavligen upp!! HJÄLP MIG STT RÄDDA DOM ANDRA  blir ledsen :(

MVH

Matilda
Beauty Pro
23/06/24-15:41

Gick förbi kicks idag för att införskaffa en ny hårborste och hittade då lite annat som också var på 70% rabatt som fick följa med hem. Ser speciellt fram emot att börja experimentera med paletten från LH cosmetics 😍

Gick förbi kicks idag för att införskaffa en ny hårborste
verafredriksson
Beauty Star
23/06/24-15:37

denna parfymen är min favorit, använde den så den tog slut alldeles för fort... någon som har tips på en liknande parfym som är lite billigare?

Nikki
Beauty Pro
23/06/24-14:38 (redigerad den 24/06/24-08:07)

På doftresa med Maison Margiela idag...

Upptäck Replica - en doftkollektion som har skapats för att framkalla personliga minnen.

Jag gillar verkligen tanken bakom denna kollektion med dofter från många platser, situationer, tidpunkter och årstider.
Blir ni nyfikna finns mer att läsa samt även ett parfymmatchningstest att göra för att hitta "sina" dofter på Maison Margiela's egen hemsida.

Jag började med Lazy Sunday Morning och därefter Flower Market. Sedan Coffee Break och slutligen By The Fireplace.
Detta fick bli min doftresa idag men det finns så många fler. 🥰

På doftresa med Maison Margiela idag...  Upptäck Replica -
Majken
Beauty Star
23/06/24-14:26

Tänkte dela med mig av mina favorit produkter som jag oftast använder i min sminkrutin. Några av produkterna kan jag inte länka här under men men...
Jag testade nyligen Maybellines super stay skin tint, jag tycker den funkar bra och håller bra. Jag har tidigare använt mig av Loreals true match skin tint som jag också gillar, tycker true match känns lite lättare på huden och har mindre täckning, men såklart är det en preferens sak. Under foundation så använder jag Nyx Marshmellow Primer som har förvånat mig, jag har hört mycket bra om nyx andra primers men inte så mycket om denna, den förvånade mig gott! Över allt mitt smink använder jag alltid Urban Decays All nighter som jag verkligen älskar! En produkt som jag även älskar är Isadoras Contour Stick, produkten är inte för dyr men är verkligen super!

Jag behöver dock tips på en ny concealer som har mer täckning än True match concealern, jag vill gärna ha en som täcker upp mina mörka ringar utan att det lägger sig allt för mycket i linjerna. Tips mottages gärna<3

Tänkte dela med mig av mina favorit produkter som jag oftast