/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Joelle
Beauty Pro
07/02/25-11:58(redigerad den 07/02/25-12:02)

Jag var en av de som fick testa Redkens Redken Acidic Color Gloss serie. Jag har testat produkterna ett antal gånger & fått samma fina resultat varje gång! Shampot gör sitt jobb genom att rengöra & skydda håret & ger mitt lockiga hår en fin glans. Balsamet återfuktar och stärker håret vilket gör det mjukt och lätt att hantera. Glass Gloss Treatment som är en intensiv behandling ger håret en spegelblank glans och skyddar färgen från att blekna. Och sist men inte minst har vi Redken Acidic Color Gloss Leave-in som ger extra vård och skydd, samtidigt som den gör håret silkeslent och glansigt.

Jag har lockigt hår och kände mig lite osäker på hur bra dessa produkter skulle fungera på mitt hår men blev positivt överraskad då jag kände att det hjälpte mina lockar se mer definierade ut!❤

Nikki
Beauty Pro
07/02/25-10:36

🎲 Your Turn EdP - ny unisexdoft från Billie Eilish

Tycker Billie Eilish parfymer är riktigt intressanta för att vara s k kändisparfymer.

Efter otroligt populära Eilish EdP och två flankers på den lanseras nu en ny unisexdoft. Träig mysk med kryddor som kardemumma och ingefära. Även citrus i form av bergamott, nattblommande jasmin och persika ingår i doftkompositionen.

Iso E Super = en syntetiskt framställd doftnot med doft av mysig amber, varmt trä och mysk

Minst sagt originell flakongdesign! 🎲

Någon mer som tycker denna låter spännande? 🎲😃

🎲 Your Turn EdP - ny unisexdoft från Billie Eilish   Tycker
Eilish EdP 100 ml
Eilish No.2 EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
07/02/25-10:00

Ny flanker från D & G L'Imperatrice Royale EdT

Fruktig Limited Edition med doftnoter som tranbär, azalea och cederträ.

Taggar den tidigare, väldigt fruktiga och fräscha L'Imperatrice EdT. En underbar och prisvärd sommardoft med bra hållbarhet. 🥝🍉

Ny flanker från D & G L'Imperatrice Royale EdT   Fruktig
L'Impératrice EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
07/02/25-09:48

Två giganter i parfymvärlden de senaste åren om man ser till popularitet och höga placeringar på försäljningstoppen.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken är din favoritparfym av dessa två?
22Bidrag
PRADA Paradoxe EdP
VALENTINO Donna Born In Roma EdP
Omöjligt att välja 🥰
Två giganter i parfymvärlden de senaste åren om man ser till
Paradoxe EdP 50 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
07/02/25-08:11

ZADIG & VOLTAIRE 🤍🖤

Rockigt rebelliskt, casual lyx. Inspirerade av konsten och livet på Paris gator.

Dagens doft är full av tränoter och vanilj men också bl a rosépeppar, kastanj och vispgrädde.

This Is Her! EdP - en doft man inte kan ha tråkigt i! 😃

Provdofta Zadig & Voltaire's spännande dofter i butik. Dam, herr & unisex 🤍🖤

ZADIG & VOLTAIRE 🤍🖤  Rockigt rebelliskt, casual lyx.
This Is Her! EdP 50 ml
Veronica
Beauty Star
07/02/25-02:15

Tips på bra produkter för ringar/svullnad under ögonen? 🤔🙏😅 Är så trött på att se trött ut 😅🫣

Nikki
Beauty Pro
06/02/25-23:52(redigerad den 08/02/25-09:01)

Jag älskar Clinique's Moisture Surge-serie 🥰

Nu kommer: ⭐️ Moisture Surge Active Glow Serum ⭐️✨️

Jag älskar Clinique's Moisture Surge-serie 🥰  Nu kommer:
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate Gel 48 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
ceyda.ayran
Beauty Star
06/02/25-21:02

Jag letar efter den bästa eyebrow gel. bättre än Benefit. Kan ni rekommendera mig?

Jag letar efter den bästa eyebrow gel. bättre än Benefit.
All Brow't That Cheddar Gift Box