Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Julia
Beauty Star
08/02/24-09:52
Favoritparfym? ❤️❤️
Assie
Beauty Star
08/02/24-09:52
Jag var extremt sugen på att köpa Sky High mascara och köpte den. Testade igår. Jag måste bara säga WOW den mascara ger blått på fransar samt det ger längre fransar som man har varit på fransförlängning. Men det ger längre fransar. Snyggt färg också.
Caroline
Beauty Star
08/02/24-09:50
RISVATTEN 🤍 Hur många av er har testat risvatten på hud och hår? 💁🏼‍♀️🍚 Jag är inne på min andra vecka nu. Ska bli väldigt spännande att se om det blir någon skillnad på sikt. Har ni några erfarenheter/tips? 🧖🏽‍♀️🌸
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Claudia Garcia
Beauty Star
08/02/24-09:49
Tips på bra primer för fett hud?🩷
Noor
Beauty Star
08/02/24-09:48
Vad kan man använda för hårtillväxt?
Linnea
Beauty Star
08/02/24-09:48
Bästa tips för torr hy? 😇🌸
Shah_blabla
Beauty Star
08/02/24-09:47
Ladies! Va tycker ni om denna?😍 my all time fav! Synd dock att de har slutat sälja den med gamla batch. Vet inte om den nya doftar lika bra som den?
Sofia
Beauty Star
08/02/24-09:44
Skulle behöva tips för hudvård där man kan få lite extra glow!