/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Alisa
Beauty Star
31/10/24-19:17
Någon som använt schampo GROW? Och kan berätta om den är bra och om den ger resultat :)
Malin
Beauty Pro
31/10/24-17:02

Mitt senaste köp ✨ Självklart såg jag till att utnyttja mina rabatter och lyckades därför knipa dessa proukter till ett förmånligt pris.

Mitt senaste köp ✨ Självklart såg jag till att utnyttja mina
Lip Oil Balm 04 Almond
Multi-Skilled Liner Deep Onyx
Daily Microfoliant 74 g
Malin
Beauty Pro
31/10/24-15:26

Happy Hallowen från en trött, megasnorig klimakteriekossa! Läskigare än så blir det inte :P

Happy Hallowen från en trött, megasnorig klimakteriekossa!
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Amanda
Beauty Pro
31/10/24-15:22

Senaste köpet från Kicks.

En härlig creme bronzer från Fenty. Tycker det är lite svårt att få in bronzers i min höst- och vinterrutin när det gäller smink, men denna är byggbar och går att få diskret.

Supernöjd!

Senaste köpet från Kicks.  En härlig creme bronzer från
Cheeks Out Freestyle Cream Bronzer Butta Biscuit
Shaiy
Beauty Star
31/10/24-12:01

Vad ska ni önska er i julklapp i år? Har ni några favoriter som ni kan tipsa om? 🎄🤶🏽✨

Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Classic Soft Laundry EdP 30 ml
Gel iQ 6-pack
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Curve - Classic Curl Tong 26mm Curve® Classic Curl Tong
Malin
Beauty Pro
31/10/24-11:41(redigerad den 31/10/24-11:52)

Vet att det diskuterats i tidgare inlägg hur vi har reagerat på att Kicks bara lagt sakerna i en kartong utan någonting i. Men tydligen nådde kritiken fram. För idag kom mina saker fint förpackade! Topp ❣

Vet att det diskuterats i tidgare inlägg hur vi har reagerat
Watermelon Dew Jelly Cream 50 ml
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant 118 ml
214 Cream Blush Brush
Carnuba On-the-go Blush And Glow Petal And Moonlight
Shaiy
Beauty Star
31/10/24-09:33

Jag måste bara tipsa om denna concealer, den är helt otrolig! har testat några dyrare varianter och några billiga men dras tillbaka till denna. Hade NARS innan och gillade den inte på mig så köpte om denna för någon dag sen. Den är lite åt det dyrare hållet men det är perfekt att passa på när man får en 20% rabatt + den håller LÄNGE!! då den är i tub och man får ut allt. Tycker den ger perfekt täckning, den återfuktar och ser inte torr ut på mig iaf (som är torr) och den ger ett fint glow, så tips till de som vill testa! ✨✨

Bye Bye Under Eye Concealer 21.0 Medium Tan (W)
Nikki
Beauty Pro
31/10/24-09:30

HAPPY HALLOWEEN! 💀🧡🕸🎃👻🧡

HAPPY HALLOWEEN! 💀🧡🕸🎃👻🧡