/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emmy
Beauty Beginner
02/12/24-13:05
Hallå allihopa! Jag undrar vilka era bästa ögonhacks är? Någon produkt du tycker är oslagbart effektiv, ett applinceringsknep som förenklar eyelinern eller något helt annat? Makeup, skincare, rubbet! Dela gärna!
Vilma
Beauty Star
02/12/24-12:30
Vilka är era bästa tips för att få håret att växa snabbare?🥹
Linn
Beauty Pro
02/12/24-11:09 (redigerad den 02/12/24-11:31)
♻️ÅTERVINNING♻️ Idag har jag återvunnit i min närmaste KICKS-butik! Det råder jag er alla att göra om din närmaste KICKS tar emot det.
♻️ÅTERVINNING♻️  Idag har jag återvunnit i min närmaste
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
arzu.metin.berat
Beauty Beginner
02/12/24-10:44
Mitt hår är väldigt torrt och växter inte så mycket 🥺 Vad skulle ni rekommendera för detta?
Nikki
Beauty Pro
02/12/24-09:51
På onsdag är det Alla Hjärtans Dag 💞 Brukar ni ge/få något? Jag har alltid fått något litet från mina föräldrar så länge jag kan minnas och gillar att det nu blivit mer gränslöst och inte längre bara romantiskt. 🥰 Älskar att ge bort små presenter utan anledning och det behöver inte vara dyrt. Det är omtanken som räknas! Ibland är det någon liten skönhetsprodukt, ibland något hembakt och ibland bara ett kort och lite godis.🍬 Vill dock alltid slå in det fint! Det tycker jag är viktigt! Dela gärna era tankar och tips! 🥰 Taggar några exempel på små gåvor (maxpris ca 100 kr).
På onsdag är det Alla Hjärtans Dag 💞  Brukar ni ge/få
Pia
Beauty Beginner
02/12/24-09:45
Har äntligen testat dessa två produkter, i någon vecka Nu Är så nöjd med dom, dessa kommer jag att fortsätta att använda .
Har äntligen testat dessa två produkter, i någon vecka Nu
Ronja
Beauty Star
02/12/24-09:21
Jag skulle verkligen behöva ett bra tips på en bra mascara, jag har alltid haft en och samma mascara och varenda gång jag har provat en annan hamnar jag alltid tillbaka till just denna  loreal Mascara Volume Million Lashes So Couture Dock tycker jag ju inte att den håller så länge utan att börja försvinna efter någon timme. Har någon ett annat tips?
Jag skulle verkligen behöva ett bra tips på en bra mascara,
Hanna
Beauty Star
02/12/24-09:07
Världens bästa silverschampoo i min smak! Hur många har testat denna?😍