/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Heidi
Beauty Pro
13/02/24-23:19
HELP A GIRL OUT !! 🤚🏼🩵 Hittade en recension om denna men inget mer. Jag är ute efter en kokos doft till sommaren. Det står att den är slut i alla kicks butiker nära mig. Vill inte chansa och köpa den online (vill inte bli besviken) har någon testat denna och iaf höll den bra ? Luktade den som noterna ? Hur la den sig efter nån timme ? Tell me, tack !
HELP A GIRL OUT !! 🤚🏼🩵  Hittade en recension om denna men
Anna
Beauty Star
13/02/24-22:33 (redigerad den 13/02/24-22:34)
Godkväll❤️ Ni var så grymma att ge tips på mascara sist när jag frågade om tips. Alla hjärtans dag imorgon och vad har ni för tips på parfymer. Parfymer till både killar och tjejer,vad tycker ni luktar gott?? Perfekt tillfälle att hjälpa varandra med lite tips inför imorgon. Så kom med era förslag och tips. Glad alla ❤️-s dag allesammans🌹✨
Ina
Beauty Star
13/02/24-22:29
Nämen asså jag måste få er hjälp har kicks giardini di toscana celeste Eller liknande perfym som verkligen luktar viol jag hsr letat överallt efter viol doft 🥰 Tacksam för vägledning.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Beauty Tester
Salena
Beauty Pro
13/02/24-22:12 (redigerad den 13/02/24-22:16)
Hej! För ett tag sedan blev jag ett utav de utvald att testa Beautyact Luminous Skin Primer. Jag fick hem den för några veckor sedan och sen dess har jag väntat på rätt tillfälle att testa den. I helgen var det min sons dop och då passade jag på att testa den. Alltså jag blev minst sagt chockad! Chockad över glowet man får och sedan hur fint foundation la sig på primern och för att inte prata om hur fint det höll hela kvällen 🥹. Kan jag ha hittat min nya favorit? Men ni måste testa. Jag lägger upp bild med vara primer på och sedan final look 😍
Hej!  För ett tag sedan blev jag ett utav de utvald att
Dignap02
Beauty Star
13/02/24-21:30
Tips på några hår produkter för slitet hår?
Nikki
Beauty Pro
13/02/24-21:29
Fler som gillar krämiga, flytande eller blush stick till våren och sommaren? 🌸 Har och har haft några olika men denna från PIXI är fortfarande en favorit, On-the-glow Stick. Jag har det i färgen Fleur. 🌸 Återfuktande stick för kinder och läppar som är medelpigmenterat och ger ett naturligt glow.  Finns i 3 olika färger.  100% veganska
Fler som gillar krämiga, flytande eller blush stick till
Isabella
Beauty Pro
13/02/24-21:27
Såg precis att mitt favorit torrschampoo från budgie ska utgå :( passa på att köpa innan dom tar slut för ett väldigt bra pris! Jag har bunkrat upp nu och tar gärna emot era tips på era favorit torrschampoo nu när jag måste hitta nytt 🙈🥰
Elizaveta
Beauty Star
13/02/24-20:53 (redigerad den 13/02/24-20:53)
Letar ni efter doft som stannar länge och luktar gott💕 PRADA