/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
💡Bra svar
Linnea
Beauty Star
02/14/24-16:14
Fick ett presentkort på kicks för 700kr. Snälla hjälp vad man ska köpa. Tar emot alla tips inom alla kategorier🥺🫶🏼🫶🏼
moa.hammarback1
Beauty Star
02/14/24-16:13
Vilket c vitamin serum använder ni??✨✨ Jag använder cosrx 20 serumet! Kan starkt rekommendera den och den som är lite svagare!!
moa.hammarback1
Beauty Star
02/14/24-16:11
Jag brukar fixa håret med en värmeborste och det blir jätte fint men det håller knappt alls! Jag brukar ha i mousse när jag fönat håret torrt men ändå inte! Använder elvital dream lenght Har ni några tips??
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
moa.hammarback1
Beauty Star
02/14/24-16:07
Färgar ni fransarna?? Isåfall vad använder ni??
moa.hammarback1
Beauty Star
02/14/24-16:06
Hej! Jag har alltid problemet att mascaran lägger sig på ögonlocken under dagen. Vet inte om det beror på själva mascaran eller något annat! Har ni några tips?🩷🩷
Naggi
Beauty Pro
02/14/24-15:29
Jag har sett en del frågor om att få tips på en bra primer så jag skulle vilja rekommendera denna goding som blev mitt senaste köp från KICKS! Produkt: Nyx plump right back primer. Kostnad: ca 250 kronor För mig och många andra jag känner med torr/känslig hy har denna primern funkat kanon! Den känns inte tung på huden, den återfuktar mycket eftersom det samtidigt är ett serum & den håller sminket på plats hela dagen. Ett minus är att den doftar ganska mycket vid applicering men doften försvinner efter att den satt sig så har du känslig hy skulle jag välja en annan produkt. Glad alla hjärtans dag allihopa! Hoppas ni får en fortsatt fin dag! ❤️🍒✨
Jag har sett en del frågor om att få tips på en bra primer
Linnea
Beauty Star
02/14/24-14:44
Har använt loreal telescopic nu sen jag var 15 kanske. Super bra mascara enligt mig, men vill ju testa något annat som ger liknande resultat. Jag har väldigt långa fransar naturligt sett men söker efter en mascara som ger längd o separerar fransarna🥺🥺🥺
Stera
Beauty Star
02/14/24-14:33
Hej Tips på maskara waterprof