/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
14/02/24-18:55 (redigerad den 14/02/24-19:09)
💝 KICKS köp - BUDGIE-kärlek till håret 💝 Passa på nu när det är 50%! 😀
💝 KICKS köp - BUDGIE-kärlek till håret 💝  Passa på nu när
malin
Beauty Star
14/02/24-18:20
Vad ska man köpa för bra ansiktskräm för en ackne benägen hud att ha på dagen? Vill ha någon som återfuktar bra och är lätt i konsistensen. Den får heller inte kosta för mycket. Har någon tips?💘🎀
malin
Beauty Star
14/02/24-18:06
Jag hittade denna blush i min butik och tyckte den var fin. Någon som vet om den är bra? Har den bra pigment och sitter den bra?⚡️☁️💘
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Baran
Beauty Star
14/02/24-18:05
Glad alla hjärtans dag!
Glad alla hjärtans dag!
Baran
Beauty Star
14/02/24-17:58
Tova
Beauty Beginner
14/02/24-17:54
Glad alla hjärtans dag
Elin
Beauty Star
14/02/24-16:40
Glad alla hjärtans dag! Jag klickade precis hem Lancômes parfym La Nuit Trésor Intense. Har hört gott om den men var skeptisk till en början då jag inte är så förtjust i körsbär men fick chansen att prova den i butik och den luktade så gott när den lagt sig på mig, inte alls som jag förväntat mig så nu klickade jag hem den. Någon som har testat den? vad tyckte ni?
moa.hammarback1
Beauty Star
14/02/24-16:16
Jag såg på yt att en makeup artist rekommenderade en creme concealer med lite underton i för att få en mer naturlig finish, har ni testat, vad tycker ni, vilket använder ni??