Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Pro
08/02/24-23:10
Testade denna efter att jag hört att den ska vara bra och att många rekommenderat den. Tycker dock inte den håller lukten borta speciellt länge. Någon som har nå bra tips på en bra deo?
Yasmine
Beauty Star
08/02/24-23:06
TIPS TIPS TIPS!! Så himla fin och fruktig doft som kommer vara perfekt nu till våren och sommaren! Den håller så länge och väldigt "snål" när det gäller hur mycket som behövs. Gillar du litchi och hallon kommer du älska denna!!
tanya.wissam
Beauty Star
08/02/24-23:04
En FAVORIIIT parfym där har stoppat mig när jag gått förbi och frågat om den. Väldigt Woody floran som är sensuell med noter av Jasmine och vit amber
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Florentina
Beauty Star
08/02/24-23:00
Mitt senaste köp. Denna penna är super krämig och håller bra! Får bli min budget-dupe på Charlotte Tilbury’s läppenna då min snart är slut 🙈🌸
Mitt senaste köp. Denna penna är super krämig och håller
tanya.wissam
Beauty Star
08/02/24-22:59
ÄLSKAR denna produkt till vardags och fest- sminkningar. Håller verkligen bra i längden och förstör inte din bas och allt jobb du gör innan🫶🏻🫶🏻
bella113
Beauty Star
08/02/24-22:57
Hur gör ni för att sminket inte ska bli fläckigt på olika ställen? Har testat så mycket men upplever att de blir vissa fläckar där till ex contour eller blush inte vill sätta sig🥲 Ge mig alla tips ni kan!!🫶🏼🫶🏼
tanya.wissam
Beauty Star
08/02/24-22:46
Se hit alla torrisar, låt oss diskutera hur ni håller makeupen fin under vintertiden. För mig gäller massor av fukt och en bra foundation förr torr hy🤩
Se hit alla torrisar, låt oss diskutera hur ni håller
Jennifer
Beauty Pro
08/02/24-22:41
Denna är ju helt underbar för en som får lite torrare hud under vintermånaderna. Luktar väldigt gott också