/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
21/11/24-20:54

Behöver hjälp! Jag har alrig riktigt brytt mig om mina bryn innan men nu när jag vill ha snyggt smink känns brynen väldigt viktiga. Mina bryn går seriöst inte att lyfta med något gell, jag har testat många men inget verkar fungera. Brynpenna är jag jättenöjd med men bryngell... Har ni några bra tips?

Elin
Beauty Star
21/11/24-20:48

Halloj! vad tycker ni om denna produkt? letar efter något som är extra återfuktande under vintertiden❤

Aquasource Moisturizing Cream Normal/Combination Skin 50 ml
Lamia
Beauty Star
21/11/24-20:18(redigerad den 21/11/24-20:20)

Tips på tinted primer mascara

Gör dina fransar så otroligt fylliga - applicera innan din favorit mascara och låt sitta i några sekunder. Applicera din favvo mascara efter det. Ger ett lyft och det lilla extra.

Ni måste testa!!! nu måste jag höra, har ni hört talats om denna produkt?

Välj en eller flera svar
Har du tidigare testat denna produkt?
8Bidrag
JAAAAA
Nope aldrig hört
Skicka
Lash Sensational Sky High Tinted Primer
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Virgin B
Beauty Beginner
21/11/24-20:16
Sofia
Beauty Star
21/11/24-20:10

En mysig julkväll är ihop med nära och kära, att vi hjälps åt att laga julmaten, kollar på kalle anka, sen öppna presenter och spelar spel samt fikar. Fyllt med glädje,skratt och uppskattning, för alla är friska och kan samlas.Det är livets julklapp.

Årets julhost är Edvin törnblom, och han passar så bra till det, hur go som helst.

Har ingen och tagga. :(

En mysig julkväll är ihop med nära och kära, att vi hjälps
Alina
Beauty Beginner
21/11/24-19:57

En mysig julkväll hos oss 🌟 För mig är en mysig julkväll allt om att samla nära och kära för att skapa stunder att minnas. Det börjar med att vi klär granen tillsammans – alltid med julmusik på högsta volym och lika mycket skratt som glitter överallt. 🎄✨ När granen glittrar tänder vi ljus, sätter fram pepparkakor och njuter av doften av nykokt glögg. Stämningen blir ännu bättre när vi drar fram papper och band för att slå in årets första julklappar. Självklart med rim som både får oss att skratta och höja på ögonbrynen. 🎁

Kvällen avslutas med julfilmer och snacks – jag menar, vad är en julkväll utan The Holiday eller Grinchen? Alla samlade i soffan, insvepta i filtar med varsin kopp varm choklad – det är definitionen av julmagi för mig. ❤️🎅

Jag tror att årets julhost på KICKS julevent är ingen mindre än Edvin Törnblom – han känns helt perfekt för att sprida den rätta energin och julglädjen! ✨ @Helena @Rehan

Paradoxe EdP 50 ml
Chuchu
Beauty Star
21/11/24-19:47

hur lömnar jag en recension ? 

Linn
Beauty Pro
21/11/24-19:35(redigerad den 21/11/24-19:36)

MITT NÄSTA INKÖP

Jag har hittat en palett med rätt kalla nyanser som jag tror kommer passa mig väldigt bra! Det är LH cosmetics palett Daybreak.

Vilken palett är din absoluta favorit?

**MITT NÄSTA INKÖP**  Jag har hittat en palett med rätt
Daybreak Palette