/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Heidi
Beauty Pro
07/11/24-20:20

Jag behöver er hjälp!!! Vill hitta en mascara som håller mina fransar uppe och inte färgar av sig på mina ögonlock. Skriv gärna era tips!! 💋💋

Jenny
Beauty Star
07/11/24-19:52

Hej! Skandinaviskt hår här som behöver all hjälp det kan få med volym. Dela alla era bästa produkter !

Petra
Beauty Star
07/11/24-18:07

jag är enligt mitt pass lite äldre och har inte haft en massa produkter i ansiktet. har inte haft ngn problemhud men nu på äldre dagar och ev för att jag numera bor vid havet har min hud blivit galen. just runt mina ögonbryn är den torr o frasig och tom svider ofta. någom som har en bra rutin att del?

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nathalie
Beauty Pro
07/11/24-17:56

Mitt senaste köp:

Fick nyligen via allergitest hos hudläkare veta att jag är allergisk mot två vanligt förekommande ämnen i hudvård och kosmetika. Självklart innehåller min tidigare ansiktsvård det här så jag tvingades byta ut allt. Testar nu serien Holy Hydration v e.l.f och är hittills nöjd. Makeup renovern var hur bra som helst och serumet väldigt behagligt

Mitt senaste köp:  Fick nyligen via allergitest hos
Holy Hydration! Face Cream 50 g
Holy Hydration! Triple Bounce Serum 30 ml
Holy Hydration! Daily Cleanser 110 ml
Holy Hydration! Keep Your Balance Toner 150 ml
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Holy Hydration! Gentle Peeling Exfoliant 90 ml
MariaSolTherese
Beauty Star
07/11/24-17:18

Har i samarbete med influenster fått den här produkten gratis. Det här foundation serumet känns verkligen som ett serum. Det gör din hud återfuktad, lystergivande och fräsch hela dagen. Det gör huden mer jämn, vilket du kan se på bilderna. Det har en lätt och fräsch doft till sig. Förpackningen är hygienisk och passar till den här produkten. Kan verkligen rekommendera och kommer förmodligen köpa igen. Tack Influenster för att jag fick prova denna produkt 🙏🏻

Har i samarbete med influenster fått den här produkten
Miracle Pure Serum Foundation 3 Light
Nathalie
Beauty Pro
07/11/24-17:10

Vill testa en ny foundation. Idag har jag Dior Forever Skin Glow och är inte på något sätt missnöjd med den. Har fått prov på IT Cosmetics Your skin but better men jag tror att jag kanske inte tål den då det svider galet mycket i ögonen efter att jag applicerat den. I övrigt gillar jag den väldigt mycket.

Jag gillar egentligen matta foundations men jag har torr hud vilket inte alltid passar så bra då. Jag är egentligen öppen för att testa vad som helst så länge den inte är för glansig. Har väldigt ljus hy så det behöver finnas ljusa nyanser 😀 Vill inte ha en för täckande utan vill mest bara jämna till min egen hudton

Flawlessfemme
Beauty Star
07/11/24-16:17

Fel fel fel

På något jag vet inte vad, men jag kan varken läsa eller svara på era kommentarer när jag är hemma! Och jag ser att det finns massa ju 😭 så jag ignorerar inte utan det bara låser sig!

Mia
Beauty Star
07/11/24-15:29

Hellooo! Jag ska på 70tals fest. Va ska jag har för smink och frisyr? Har mellanlångt svart hår.