/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Darya
Beauty Pro
02/15/24-10:59 (redigerad den 02/15/24-11:03)
Favoriter 🫶 vilken är din favorit parfym?
Malin
Beauty Pro
02/15/24-10:56 (redigerad den 02/15/24-10:58)
✨ ERA BÄSTA BAS-PRODUKTER✨ Tycker det är så roligt att tipsa varandra så nu kastar jag ut en fråga här. • Vilka är era top 3 produkter för att få en flawless bas? Mina är taggade i inlägget 🌸
Darya
Beauty Pro
02/15/24-10:34
Top 10 mascaror 🫶❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
KICKS
Official
02/15/24-10:12
Nytt på communityt! En extra hjälpsam eller peppande kommentar kan bli verifierad av admin – som tack för att just du bidrar till att sprida community-andan! Verifieringen ger 30 Beauty Hearts (poäng). En verifierad kommentar är markerad i lila. 💜
Louiseemretsson
Beauty Pro
02/15/24-09:33
✨️MITT SENASTE KÖP ✨️ Jag shoppade två alla hjärtans presenter igår på kicks. En deospray som jag visste att min sambo behöver och en shimmering body oil som min mamma önskat sig ❤️ älskar att köpa presenter till människor jag älskar 🧸
✨️MITT SENASTE KÖP ✨️  Jag shoppade två alla hjärtans
Mikaela
Beauty Star
02/15/24-09:28
Okej alla ni fina 🩷 Jag fick precis hem denna. Ser så härlig ut! 💫 Men inte riktigt nöjd med skimmern på huden. Borde jag blanda den med nåt mer? Kanske fin ovanpå BUS. I håret!? 🙂⭐️ någon som har den också och till vad i så fall? Kanske snygg på benen i sommar ☀️🍹🩷
Okej alla ni fina 🩷 Jag fick precis hem denna. Ser så
Nikki
Beauty Pro
02/15/24-09:20
Testar NUXE Ett varumärke jag endast provat ett fåtal produkter från och ingen av dessa. Har nu använt den återfuktande Crème Fraîche med plumping-effekt ett litet tag och den känns definitivt återfuktande. Plumping effekten kan tänkas behöva mer tid men kanske också en lite mognare hud. Behaglig formula och krämen doftar väldigt gott av apelsinblomma och cederträ. Dock ganska kraftigt om man är lite känslig för dofter.
Testar NUXE   Ett varumärke jag endast provat ett fåtal
Anna
Beauty Pro
02/15/24-08:49 (redigerad den 02/15/24-09:17)
Lyxig hårolja som också är en parfymolja till håret den doftar fantastiskt gott🥰 taggade oljan 4 ggr...men taggen försvinner från inlägget
Lyxig hårolja som också är en parfymolja till håret den