/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Martin
Beauty Star
27/06/25-12:41

Tjo alla här! Tänkte kika lite om någon har lite tips på någon bra hårprodukt eller schampoo/balsam som hjälper mot att tappa hår. Jag har tjockt hår men har märkt att jag tappar ganska mycket hår under dagarna vilket märks på mitt golv... 😃. Tänkte därmed kolla lite om någon har något liknande problem och om ni har någon rekommendation på vad man kan göra?

Julia
Beauty Pro
27/06/25-12:35(redigerad den 27/06/25-12:57)

Blev ytterligare ett köp idag (måste sluta springa och shoppa varje lunch...), men behövde faktiskt akut en nagelfil och ville ha en eyeliner där jag har full koll på hur mycket som egentligen är kvar. Har hänt mig alltför många gånger med liquid eyeliners att det plötsligt inte kommer ut någon produkt alls från dem när man står där och har bråttom på morgonen - ingen rolig överraskning. Köpte även ett Under-Eye Setting Powder som t.om var ännu billigare än det är på hemsidan där det är på 70% rabatt. Bara några få kronors skillnad, men ändå 🛍️

Blev ytterligare ett köp idag (måste sluta springa och
Manicure File Ivory
Pro Longwear Fluidline Eyeliner And Brow Gel Blacktrack
Brightening Under-Eye Setting Powder 01
KICKS
Official
27/06/25-12:30(redigerad den 27/06/25-12:20)

💜 Fredagsfeeling 💜

Vilken produkt kommer du absolut använda i helgen?

Dela med dig i kommentarerna och inspirera andra! 😍

Klicka på ett alternativ för att rösta
Hur startar du helgen på bästa beautysätt?
36Bidrag
Full glam 💄
Fresh nails 💅
Selfcare deluxe 🫧
Soft glam ✨
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Tilde
Beauty Pro
27/06/25-09:25(redigerad den 27/06/25-09:27)

Versace Bright Crystal är den perfekta sommar parfymen! Den är ljus, feminin och elegant, med noter av granatäpple och yuzu, och en fräsch blommig doft! jag upplever att den håller mycket längre än andra parfymer, och det räcker att spreja två gånger på morgonen för att lukta gott hela dagen!😍. Jag får alltid komplimanger när jag bär den, och den och passar för alla! den har alt jag tycker sommarparfym ska ha, och jag rekommenderar starkt till er som vill hitta en fräsch sommar doft!🌸☀️

Versace Bright Crystal är den perfekta sommar parfymen! Den
Bright Crystal EdT 30 ml
Annika
Beauty Pro
27/06/25-09:24

Dagens köp blev Nordic Sensitive Rich Eye Cream från Lumene. Har fått prov som jag nu testat och jag tål den, känns riktigt bra faktiskt. Är roligt prova nytt ibland.

Dagens köp blev Nordic Sensitive Rich Eye Cream från Lumene.
Nordic Sensitive Rich Eye Cream 15 ml
Nikki
Beauty Pro
27/06/25-08:42

ATELIER ROUGE goes GOURMAND 🍑🍮☕️

Yummy colours - yummy names! 😋

Just nu 25% på Atelier Rouge!

ATELIER ROUGE goes GOURMAND 🍑🍮☕️   Yummy colours - yummy
Nail Polish 8ml 137 Apricot Crush
Nail Polish 8ml 136 Peach Parfait
Nail Polish 8ml 115 Sweet Sorbet
Nail Polish 8ml 112 Crème De La Crème
Nail Polish 8ml 111 Smooth Souffle
Nail Polish 8ml 110 Café Au Lait
Nail Polish 8ml 145 Caramel Crème
Nail Polish 8ml 143 Mocha Magnifique
Nail Polish 8ml 146 Pain Au Chocolat
Julia
Beauty Pro
27/06/25-07:48(redigerad den 27/06/25-07:52)

1 produkt - 2 (eller flera) sätt 💄

Velvet Couture Multi-Use Liquid Lipstick - precis som man hör på namnet går det alldeles utmärkt att använda detta liquid lipstick från LH Cosmetics på flera olika sätt. Naturligtvis som läppstift, men även som ögonskugga. Beroende på vilken nyans man köper så ska den enligt KICKS hemsida även gå att använda som blush och contour, men det har jag inte testat än. En väldigt användbar produkt helt enkelt!

Lyckas tyvärr inte ladda upp inlägget med foto :(

Velvet Couture Multi-Use Liquid Lipstick Nougat
Nikki
Beauty Pro
27/06/25-05:37

Finns värre saker än att spendera fredag morgon med Valentino...

Feminin och sensuell originaldoft och mitt val denna sista fredag i juni. Morgonkaffe, tempofylld dag och sedan äntligen AW och ledig helg!

Önskar alla en underbar dag! 🌸😘

Finns värre saker än att spendera fredag morgon med
Donna Born In Roma EdP 30 ml