Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Bianca
Beauty Star
08/05/24-10:06
hej! är ny här och undrar om några av er har testat brun utan sol från bondi sands technocolor serie? Vad tycker ni? Öppen för andra rekommendationer också 😊 Jag är brunhyad och aldrig testat brun utan sol så vill helst att det inte ska se orange ut på mig. Uppskattar också ifall ni Brown girlies som self tannar ger mig tips <3
Nikki
Beauty Pro
08/05/24-08:19 (redigerad den 08/05/24-08:23)
Dagens doft: 🖤🌸 Ralph Lauren Woman Intense EdP  🌸🖤 En förförisk kombination av vita blommor och svart vanilj.  Ljuvliga noter av tuberos och jasmin ger en mjuk fyllig blomdoft som bryts lite av den friskare doftnoten apelsinblomma.  Doften är väldigt feminin, både sensuell och fräsch. Basen som slutligen utvecklas med noter av fylligt sandelträ och varm vanilj ger viss kryddighet till havet av vita blommor.  Inte en doft för stekheta sommardagar (en smaksak förstås) men ljuvlig varma sommarkvällar och resten av  året som både dag- och kvällsdoft, tycker jag.  Extra plus för den stilrena snygga flakongen i svart och guld samt att den också är prisvärd för att vara en EdP. 
Dagens doft:  🖤🌸 Ralph Lauren Woman Intense EdP&nbsp; 🌸🖤
KICKS
Official
08/05/24-07:55 (redigerad den 08/05/24-07:55)
Grattis @Rana 🥳 Du är vinnaren av Parfymen Kylie Cosmic 50 ml 😃 Med din kreativa och inspirerande tolkning har du kammat hem denna vinst och vi kan bara tacka dig för ditt fantastiska bidrag 💗 Vi vill också tacka alla som bidrog med era tolkningar i denna tävling. Vi blev riktigt inspirerade 🤩 ⭐️ Vill ni följa @Rana och inte missa hennes fina sminkningar så kan ni göra det på länken nedan: https://community.kicks.se/app/613/user/140521435/activity
Grattis @140521435 🥳 Du är vinnaren av Parfymen Kylie
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
08/05/24-06:08
💙🧡 🤍 La Roche-Posay & CeraVe 🤍💙 Är bara två av KICKS alla nya varumärken inom hudvård. Tror dessa tillskott till sortimentet kommer glädja många. 😃 Tipsa gärna om du har favoriter du vill dela med dig av!
💙🧡 🤍  La Roche-Posay &amp; CeraVe  🤍💙  Är bara två av
Nikki
Beauty Pro
07/05/24-23:22
💄 25% på Läpprodukter 💄 Tänkte passa på att tipsa om detta glittrande persikofärgade lipgloss från Anastasia i färgen Peachy som passar jättebra nu till vår och sommar. 🍑
💄 25% på Läpprodukter 💄  Tänkte passa på att tipsa om
Bedur
Beauty Pro
07/05/24-19:04 (redigerad den 07/05/24-20:03)
Jag älskar Artdeco! Varje sommar får vi ta del av deras underbara kollektioner, detta år är temat Goddess of the sun. Eftersom jag älskar allt med Egypten att göra så klickade jag hem en av dessa😍
Jag älskar Artdeco! Varje sommar får vi ta del av deras
Martina
Beauty Star
07/05/24-18:05
Hej! Vad har ni för bra tips på lättare foundation eller färgad spf/dagkräm som ger ett fint lyster? Vill inte ha så mycket täckning utan mer second skin känsla och att det jämnar ut hudtonen😊
Charlotte
Beauty Pro
07/05/24-17:07
Mitt senaste köp från Kicks blev LOVESHINE CANDY GLAZE #13 (Flashing Rosé). Älskar färgen...riktig vårfärg 🙂✨️