/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amal
Beauty Star
06/29/24-13:16

det senaste jag köpt.
foundationen och concealern är jätte bra särskild i sommaren när man vill ha lite glowy look.
men det känns att de var lite ljusa så har ni ngt tips?
ögonbryns gelen är bra men fortfarande tycker jag att jag hittade det jag vill alltså ngt som sätter ögonbrynen på plats hela dagen och att lätt forma dem lätt.

det senaste jag köpt. foundationen och concealern är jätte
Nikki
Beauty Pro
06/29/24-11:42

Semester = Self Care

Har ni något beauty projekt planerat?

Semester = Self Care  Har ni något beauty projekt planerat?
Evelina
Beauty Pro
06/28/24-19:56

Senaste köpet
Jag har länge varit sugen på att testa Dsvines schampo och balsam så nu när det var 20% slog jag ihop den drömmen med att undersöka hur vågigt mitt hår egentligen är.
Nu blir det att testa curly girl metoden under sommaren.

Senaste köpet Jag har länge varit sugen på att testa Dsvines
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
06/28/24-15:59

Har alltid minst ett av Björn Axéns torrschampo hemma. Tycker de fräschar upp håret bra och utan att göra det strävt eller ge någon vit hinna.
Gillar doften på alla jag testat men detta med en fräsch doft av grapefrukt är nog min favorit på sommaren 🍋.

Dofterna är Hypo allergenic.

100% veganska

Har alltid minst ett av Björn Axéns torrschampo hemma.
Nikki
Beauty Pro
06/28/24-15:32

Ibland hittar man en produkt som man aldrig släpper 🥰

En sådan är för mig ⭐️ PIXI Glow Tonic ⭐️ som var den första glowprodukten jag testade. Det var några år sedan men jag har flera gånger köpt om den.

Nu är den också en av KICKS Nice Price!-produkter (prissänkt med 30% 😀).

Pixi's omtalade och prisvinnande Glow Tonic är ett härligt ansiktsvatten med en peelande effekt som ger huden ett strålande glow.
Den balanserar fet hy och är anti-inflammatorisk.
Även fina linjer och porer blir mindre synliga vid regelbunden användning.
Vinnare av KICKS Beauty Awards 2017: Bästa Glow hudvård.

100% vegansk.

OBS! Den innehåller AHA som ökar hudens solkänslighet så använd lite mer försiktigt på sommaren och tänk på att använda solskydd med hög SPF. 🌞⭐️

Ibland hittar man en produkt som man aldrig släpper 🥰  En
Annika
Beauty Pro
06/28/24-09:17

Dagens köp på Kicks blev dessa 3 från Lumene. Blir roligt testa dom.

Dagens köp på Kicks blev dessa 3 från Lumene. Blir roligt
Miriam
Beauty Star
06/28/24-08:40

Hej! Någon som har använt Dream Cocktail Coconut-Infused länge och kan berätta om den är bra eller inte?

Tack på förhand

Nikki
Beauty Pro
06/28/24-08:10

Mjuk, lite söt och kryddig, odefinierbar men alldeles underbar (tycker jag) är Zadig & Voltaire's This Is Her! EdP

Nu är jag redo för veckans sista vardag. 😀

Ha en fantastisk fredag! 🎉

Mjuk, lite söt och kryddig, odefinierbar men alldeles