Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
23/04/24-04:16
Mitt senaste köp ✨ För ett tag sedan besökte jag en butik för att förstå hypen kring Sol de Janeiros dofter och främst 59. Jag fastnade direkt för den så jag hem ett litet test på den för att få fortsätta testa den innan jag köper en stor flaska. Vet att det kan dofta gott i butik men att det sen är en helt annan doft när man använder den på kroppen. Men direkt när jag fick hem mitt lilla test så var det självklart att denna doften måste jag ha. Jag brukar inte dras till söta dofter annars undan brukar vilja ha lite mer mogna dofter men denna kunde jag inte motstå. När jag ändå var igång och beställde så passade jag på att klicka hem en ny mascara. Denna har jag sett mycket om på TikTok och WOW. Denna mascara får mina fransar att bli så långa. Men då jag gillar volym får jag alltid gå in med min sky high för att få en look jag gillar. 5/5 på båda dessa produkter 🙌🏼
Mitt senaste köp ✨ För ett tag sedan besökte jag en butik
Emma
Beauty Star
22/04/24-23:12
Behöver tips på ett riktigt bra solskydd som ger en glowig finish utan att man ser svettig ut 🌞
Nicole
Beauty Star
22/04/24-21:59
Heej<3 Jag är nybörjare med ”ordentlig” hårvård och behöver tips på stylingprodukter som tillför volym på mitt annars tråkiga och ”hängiga” hår (även om mitt hår är uppklippt så upplevs det livlöst liksom). Helst skonsamma produkter pga eksem. Tar gärna emot ALLA tips för övrigt också 😅🫶🏻 Stort tack på förhand!! ✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Emmie
Beauty Star
22/04/24-19:59 (redigerad den 22/04/24-20:02)
Mitt senaste inköp. Underbar kombo! Hjälpt enormt mycket mot knottror och keratosis pilaris på armarna. Doften är magisk! Varm, mjuk & mogen vanilj med lätta tränoter. Mjuk som en bebis! 😍
Emmie
Beauty Star
22/04/24-19:52
Mina två favoritserum! 😍👌🏼 morgon + kväll. Finaste glowet och återfuktningen! Älskar att använda båda samtidigt 🫶🏼
Ulrika
Beauty Star
22/04/24-19:27
Mina senaste köp från Kicks! Extra nöjd med nagellacket som jag hittade i en realåda i butiken för 30 (!) kr.
Mina senaste köp från Kicks! Extra nöjd med nagellacket som
Sofia
Beauty Pro
22/04/24-18:17
Har ni sett att mists från t.ex. Sol de Janeiro och de nya från DKNY ingår i rabatten 20 % på valfri kroppsprodukt som säkert många av oss har? 👀 Jag passade på att beställa en av de nya cocktaildofterna från DKNY för bara 168 kr med denna rabatt!
Fauz
Beauty Star
22/04/24-16:17
LEN HY!! Till sommaren vill jag alltid satsa på en len och slät hy! Här är lite favorit produkter som jag personligen använder för en sommar redo hy!🥰
LEN HY!! Till sommaren vill jag alltid satsa på en len och