Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
@skincarebyastrid
Beauty Talks Ambassador
30/06-15:59
Då var det dags för mig att prata om mina SPF-favoriter! 😍 Jag tänkte att det var lämpligt nu när sommaren verkligen närmar sig (eller kanske redan är här?) med stormsteg! Som ni kan se här ovan i videon så är EVY Face Mousse (både SPF30 och SPF50) stående favoriter i mitt badrumsskåp. De har bra UVA- och UVB-skydd, fungerar som primer för smink och håller i hela 6 timmar (!!!). Jag älskar dock alla EVYs solskyddsprodukter, både de för ansiktet och kroppen samt de för barn. Se några exempel är nedanför! En annan storfavorit jag har är Garniers SPF50+ Fluid. Den tycker jag så mycket om eftersom den är lika lätt som mjölk, fungerar super under smink och svider inte i ögonen. De dagar jag är lite torrare så använder jag den över en fuktkräm och annars exakt såsom den är. En annan favorit från Garnier är deras SPF-Mist SPF50+ som fungerar super ovanpå smink! Jag skulle dock rekommendera att alltid applicera mist inomhus och med ett rikligt lager – för att faktiskt få skyddet i ansiktet och inte i luften runt omkring. 💨 Bubblare! En av mina favoriter för kroppen är bland annat klassikern ”Protect and Moisture Sun Lotion” från gamla goda NIVEA. Detta eftersom den absorberas lätt, har ett bra pris och kan därmed slösas med. ⭐ Solskola ⭐ - Applicera alltid rikligt, minst en halv tesked till ansiktet och cirka en handfull till kroppen. - Återapplicera minst varannan timme och alltid efter bad! - Undvik att vara i solen mellan 11-15. - Använd solhatt och sitt i skuggan. Vilken är din favorit SPF-produkt? 💖
NIVEA Protect & Moisture Sun Lotion SPF30 200 ml
NIVEA Protect & Moisture Sun Lotion SPF30 200 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Face Super UV Fluid SPF50+ 40 ml
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Face Super UV Fluid SPF50+ 40 ml
EVY Technology Very Rose Ultra-Fresh Cleansing Gel Mask 75 ml
EVY Technology Very Rose Ultra-Fresh Cleansing Gel Mask 75 ml
Se mer
Asrin #hudvardstjej
Beauty Talks Ambassador
30/06-15:24
Häng med på en fuktgivande och pigmentfokuserad morgonrutin med beautyact! 🥰 På morgonen tvättar jag bara ansiktet med vatten! Och den här rutinen fokuserar mycket på att ge huden fukt och glow samtidigt som den jobbar på porer och pigmenteringar! - Hyaluronsyra Toner: en mjölkig lite trögflytande toner som packar och preppar huden med fukt. ÄLSKAR! - Niacinamid Toner: Niacinamid är en underbar multifunktionell ingrediens som balanserar hudens talgnivåer (tänk oljenivåer) för att minska finnar och hålla porerna rena. Den jobbar även på pigmenteringar och är en grym ingrediens för en stark hudbarriär! - vitamin C serum: Jag älskar c vitamin dagtid för att boosta skyddet mot fria radikaler (skadliga ämnen i miljön som bryter ner hudcellerna) och den är magisk i kombination med SPF för att motverka och jobba bort pigmenteringar. - Skin defender: En lätt gel-kräm som är packad med goa ingredienser och håller mig återfuktad hela dagen! Enormt underskattad! GLÖM EJ - SPF dagtid! Välj en som du och din hy gillar, dyr som billig och använd varje dag 💓 Godkänd glow-rutin? Berätta gärna vad din favorit produkt är för glow! 💓
Pixi BeautifEYE Eye Patches 30 pairs
Pixi BeautifEYE Eye Patches 30 pairs
BeautyAct SkinDefender Gel Cream 50 ml
BeautyAct SkinDefender Gel Cream 50 ml
BeautyAct 7% Niacinamide Re-Texturising Toner 150 ml
BeautyAct 7% Niacinamide Re-Texturising Toner 150 ml
BeautyAct 20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
BeautyAct 20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
BeautyAct Hyaluronic Acid Hydrating Toner 150 ml
BeautyAct Hyaluronic Acid Hydrating Toner 150 ml
Se mer
Alexandra.Dexwall
Kylie by Kylie Jenner
30/06-15:07 (redigerat)
ÄNTLIGEN så finns de efterfrågade ögonskuggspaletterna från Kylie Cosmetics ute i butik. Personligen så tycker jag att dom är väldigt lättarbetade och sjukt pigmentrika! 😍 Älskar nyansen "Tell Me More" i bronze paletten som ger ett fint djup till ögonen och "Mauve Me" i mauve paletten som är en typisk "sommarnyans" för mig 😊 Är det någon som har hunnit testa paletten?
Kylie By Kylie Jenner Mauve Pressed Powder Palette
Kylie By Kylie Jenner Mauve Pressed Powder Palette
Kylie By Kylie Jenner Bronze Pressed Powder Palette
Kylie By Kylie Jenner Bronze Pressed Powder Palette
Se mer
Kristina @BeautyliftByKristina
30/06-07:58
Gillar denna vita ögonpenna, fint att ha i nedre vattenlinjen = piggande effekt! 🥰 gulligt med en liten pennvässare på köpet med!
DIOR Diorshow Khôl High Intensity Pencil 009 White Kohl
DIOR Diorshow Khôl High Intensity Pencil 009 White Kohl
Se mer
Elin, frisyrerochsmink
Beauty Talks Ambassador
30/06-06:30
❤️ 2,5 snabba sommarfrisyrer ❤️ Jag har fått den stora äran att bli hår- ambassadör här på Kicks Beauty Talks 😍 Dagen till ära vill jag visa mina go-to snabba och enkla frisyrer jag kör nu i sommar! Vilken är din favorit?
KICKS Beauty Mini Elastics Clear 20-pack
KICKS Beauty Mini Elastics Clear 20-pack
Björn Axén Repair Anti Break Treatment 125 ml
Björn Axén Repair Anti Break Treatment 125 ml
Björn Axén The Dry Shampoo 250 ml
Björn Axén The Dry Shampoo 250 ml
Se mer
Nikki
29/06-18:23 (redigerat)
IDUN Minerals - svenskt varumärke med dermatologiskt testade produkter som passar även den mest känsliga hud. 99% av produkterna är veganska och nästan alla är parfymfria. Jag har haft och har ibland fortfarande problem med torr hy, eksem och känslig hårbotten så jag har använt en del produkter från IDUN både inom hårvård, hudvård och makeup. Då har jag köpt dem på olika apotek så jättekul och bra för många att vissa av deras produkter nu finns i KICKS sortiment. Bara ett tips för er med känslig hud och alla andra också förstås.
IDUN Minerals Creme Lipstick Elise
IDUN Minerals Creme Lipstick Elise
IDUN Minerals Liquid Mineral Foundation Norrsken Freja
IDUN Minerals Liquid Mineral Foundation Norrsken Freja
IDUN Minerals Mineral Blush Smultron
IDUN Minerals Mineral Blush Smultron
IDUN Minerals Mineral Highlighter Fjällsippa
IDUN Minerals Mineral Highlighter Fjällsippa
Se mer
Nikki
29/06-17:49 (redigerat)
Har bl a fyndat detta på KICKS rea. Ska bli så kul att prova dessa produkter. Har ni någon favoritprodukt från IT Cosmetics?
IT Cosmetics Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
Se mer
Nikki
29/06-17:32 (redigerat)
Tänk att man kan bli så glad av ett nytt nagellack - kommer bli superfint nu när man börjar få lite mer färg på händerna 💗
Depend 7 Day Nail Polish - Sunkissed Collection 7239 Sunny Blush
Depend 7 Day Nail Polish - Sunkissed Collection 7239 Sunny Blush
Se mer