/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ida
Beauty Star
16/02/24-11:42
Någon som vet om denna är bra🤍
Annika
Beauty Pro
16/02/24-11:41
Mitt senaste köp: Settingpowder, FlashLight Highlighter, Silky-Soft Blush och Insta-Tan Bronzing Powder. Inköpt på Kicks i Skellefteå, en ros till personalen för så fin hjälp.
Mitt senaste köp: Settingpowder, FlashLight Highlighter,
Josefin
Beauty Star
16/02/24-11:31
Halloj! Är det bara jag som upplever att Dior backstage concealern läcker väldigt mycket? Några tips på hur jag ska få den att inte läcka ur tuben?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Klara
Beauty Beginner
16/02/24-11:25
Någon som kan rekommendera någon hårolja att använda innan dusch för att öka hårväxt?
Fati
Beauty Star
16/02/24-11:18
Ifall ni behöver en ny bronzer stick om eran har tagit slut, då borde ni testa beauty acts egna stick. Jag har den i färgen beach breeze, bästa köpet!!👍🏼☺️
Moa
Beauty Star
16/02/24-11:13
Fenty Beautys löspuder 😍 rekommenderar starkt, om du vill att dina underögon ska se ut som ett filter!!
Emma
Beauty Star
16/02/24-11:12
Behöver tips på bra torrschampo som inte gör att håret går av :/
Annabella
Beauty Beginner
16/02/24-11:08
Har någon tips om torr hud? Vilken kräm är bäst?
Har någon tips om torr hud? Vilken kräm är bäst?