Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Beza
Beauty Star
09/02/24-13:22
Senaste köp urban decay all nighter ultra matte. A life saver! Jag har inte hittat nåt som får mitt smink hålla hela dagen som den här. Rekomenderar starkt!
Senaste köp urban decay all nighter ultra matte. A life
Amelia
Beauty Beginner
09/02/24-13:14
Hej alla! Jag behöver era bästa tips på att orka tvätta ansiktet på kvällen. Är två barns mamma och är väldigt trött o slut på kvällarna😅 (Har jag smink på mig tvättar jag alltid av det) men det är dom dagarna som jag går osminkad som orkar inte riktigt räcker till😅
Hej alla! Jag behöver era bästa tips på att orka tvätta
Leyla
Beauty Star
09/02/24-13:09
Night time routine atm✨
Night time routine atm✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Beza
Beauty Star
09/02/24-12:56
Letar efter en riktigt goarmand vanilj, socker doft, som inte har pudrig känsla. Va skulle ni rekommenderar?
Amanda
Beauty Star
09/02/24-12:54 (redigerad den 09/02/24-12:54)
Såg på "I badrumsskåpet med Victoria Törnegren" och i det avsnittet tipsade hon om Fenty Beautys Match Stix Glow Purrrl. Är det någon fler som har erfarenhet av detta?
Clara
Beauty Beginner
09/02/24-12:51
Behöver hjälp🥺 Upplever att mitt hår inte växer och blir väldigt frissigt. Någon som har tips?
Nikki
Beauty Pro
09/02/24-12:32
Att ge men ändå ha kvar 🥰 Tips inför VALENTINE'S DAY 14/2 Varför inte försöka hitta er gemensamma doft i år. Tänk på att alla dofter kan vara UNISEX! Förslag på några kommer här! Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan. Störst av allt är kärleken! ❤️
Att ge men ändå ha kvar 🥰  Tips inför VALENTINE'S DAY 14/2
Laura
Beauty Star
09/02/24-12:30
Vilken storlek skulle ni rekommendera på värmeborste om man vill ha naturligt resultat med blowout curls? Har nämligen tänkt köpa Björn Axéns värmeborste men har ingen koll på hur lockarna blir med de olika storlekarna.🙈🤪