Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Florentina
Beauty Star
09/02/24-17:16
Någon som har tips på bra värmeskydd som inte gör så att håret känns fettigt/kladdigt? 🌸
Nouella
Beauty Beginner
09/02/24-16:49
Prada paradoxe intense är min nya absoluta favorit parfym. Det är en lite tyngre doft men den är väldigt fräsch och håller otroligt länge. Den är beroende framkallande, och jag har aldrig fått så mycket komplimanger som när jag har denna parfymen på mig.
Prada paradoxe intense är min nya absoluta favorit parfym.
Adiba
Beauty Star
09/02/24-16:45
Nån som har tips på en bra kräm so också sitter bra under smink?☺️ CeraVe ger mig bumps och nivea med.🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Naggi
Beauty Pro
09/02/24-16:42
Hej Allihopa! Jag behöver era bästa tips på kräm-bronzers!! Jag funderar på att testa nyx-kräm bronzer, har någon testat den? Den är slutsåld i vissa kicks butiker så har inte kunnat testa den 😅 Tack på förhand😍
Carolina
Beauty Beginner
09/02/24-16:36
Någon som har tips på hur man får lockar/styling av hår att stanna bättre? känns som att jag provat allt ifrån hår-, volym-, saltspray och värmeskydd. Har en dyson airwrap om det spelar någon roll.
Wilma Carrie
Beauty Beginner
09/02/24-16:29
Hej!!!! Nu när mitt absoluta favorit torrschampo från Budgie (squeeky clean) ska utgå 😭 behöver jag tips på något som liknar denna då jag ÄLSKAR den 😮‍💨 HJÄLP MIG SNÄLLA 🥲🥲❤️❤️
enya.blomstrom
Beauty Pro
09/02/24-16:22
Hej hörni! Jag använder revolutions varmlufts borste men jag fattar inte hur jag ska använda den! När använder den blåser ofta håret bort från själva borsten och de för varmt att hålla emot! De slutat med att mitt här ändå är spikrakt med en pytte liten böjning! Har någon samma problem? Hjälp!!!
Nono
Beauty Pro
09/02/24-16:19 (redigerad den 09/02/24-16:36)
Har haft min bas sittning idag på kicks i Kista idag 🫶🏼 beauty treats som va @KICKS gåva. Tack. Så nöjd köpte även om produkterna från Dior som jag hade i önskelistan.
Har haft min bas sittning idag på kicks i Kista idag 🫶🏼